*7* ( M )

740 9 31
                                    

Medya Simge- Misafir

Gözü korktu sıkılıp kaçtı
Ne kadar masumdu
Ne kadar utangaçtı
Masalın kahramanı gitti
Ve masal böyle bitti
Yoluna devam etti

Anılar kaybolmadan
Ve sabır usanmadan
İnat ettim bekledim
Ahh hiç umutsuz olmadım
Çabalarken uğruna bi şikâyet etmedim

Fallarda çıkan biri var
Gönlüme bir misafir var
Kaç vakte kadar bilmem
Pişmanım diyen biri var

.

.

.

Bulut

Sabah Arda'dan gelen telefon bugün yapacaklarımı belirledi. Aslında yapacaklarımda bir mantık aramak yersizdi ama mantıklı yanımı Burak'ın fotoğraflarını gördükten sonra bir kenara bıraktığım için her şey normal geliyordu artık.

Arda yaptığı hatanın farkına varmış olacakki çok özür diledi benden ama ona hemen güvenmemiş, temkinli yaklaşmıştım o yüzden. Telefonda deseydi inanmam zor olurdu ama yüz yüze geldiğimizde açıkça neden yaptığını- sevdiği kişi onu aşırı rencide edip ayrıldığı ve evden kovduğu için o anlık acil paraya ihtiyacı olduğu için- rakip firmanın benim onunla yatakta fotoğraflarımı çekmesi için para verdiğini o bize açıklamadan bulmuştuk zaten.

Eğer fotoğrafları çekseydi yada zorla benimle birlikte olmaya çalışsaydı onu affetmem çok zor olurdu ama Arda beni odaya götürmeye çalışırken bile çok zorlanmış en sonunda 'Lütfen benimle odaya gelir misin ? Gerçekten ihtiyacım var odaya gelmene.' diyerek onunla gitmem için rica etmişti. Bende ne olup bittiğini anlamak için onunla birlikte odaya çıkmıştım.

Arda odaya girer girmez yere çöküp ağlayarak benden af dilemeye ve yalvarmaya başlamıştı. O an için ne olduğunu anlamamıştım. Arda'yı yerden kaldırarak yatağa oturmasını sağladım ve sırtını okşayıp göz yaşlarının dinmesini bekledim.

Göz yaşları dinince ne olduğunu anlatmaya hali kalmadan uyuyakalmıştı. Sonrasında da Toprak'ı arayarak bizi almasını sağlamıştım. Birkaç güne de ne olup bittiğini öğrenmiştik.

Anlayacağınız Arda kötü biri değil, sadece şu aralar çok yalnız. Evimin yakınındaki eşyalı bir aparta onu yerleştirdiğim için çok borçlu hissediyor ama ne yaptıysam bu düşüncesini değiştiremedim.

Gelelim bugün olanlara.

Arda dışarda yemek yiyip yiyemeyeceğimizi sorduğunda iş yerinde çok sıkıldığım için teklifi kabul ettim ve Arda'yla birlikte bir kafe-bara gittik. Arda'nın boynundaki çok güzel bir parçaydı.

Yemeğimizi bitirdikten sonra çalan şarkıyla Arda dalıp gidince ne olduğunu sordum. Neredeyse ağlayacak gibi göründüğünden bana yanıt veremedi ama baktığı yere dönünce onu rencide edip ayrıldıktan sonra da evden kovan eski sevgilisini gördüm.

Aklıma onu neşelendirmek için ne yapabileceğim gelince dans eden çiftleri fark ettim. Ayağa kalkarak 'Hadi dans edelim Arda.' dememle gözleri fal taşı gibi açılmış 'Hayır hayır olmaz. Hem geçen gün evine gittiğimiz kişiyi sevdiğini gözlerinden anladım. Aaa bu arada Toprak'ın sarmaş dolaş olduğu kişi sanırım dediğim bir şeyi yanlış anladı, üzgünüm.' demesiyle kolundan tuttuğum gibi dansa kaldırdım. Biraz dans etmekten kimseye zarar gelmezdi.

Dans ederken Arda eski sevgilisinin ona bakmasından çok rahatsız olduğu için masaya geçmek istese de o kişiden rahatsız olmamaya çalışmasına adına ona güven vererek o kişiyi umursamadan dans etmeye devam etmesini söyledim. Arda da teşekkür etmek için kulağıma yaklaştı.

Ebruli ~ bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin