Vjecita ljubav dvaju svijetova

1.4K 69 2
                                    

Neymar P.O.V

"Sto ce bit kad se vratimo?"

"Neznam"

Preblizio sam ju blize sebi i zagrlio. Znao sam da kad se vratimo da vise nista nece biti isto. Zbog roditelja i lude Vanesse koja zeli samo zlo ljudima. Krenuli smo u prema kuci. Usli smo i krenuli prema nasoj sobi. Htio sam zaboravit na ono sto se dogodilo u klubu, ali nikako da izbacim iz glave.

Anna P.O.V

Sjeli smo na krevet. Vidjela sam da Neymara nesti muci. Gledao je u pod. Inace to nikad ne radi osim kad nesto ne valja i da mu to smeta.

"Sto je bilo?"saptala sam mu na uho

"Nista, samo sam malo umoran"

Lego se na krevet a ja sam legnula pokraj njega. Zagrlio me je i zaspali smo u tom polozaju.

Nekoliko dana kasnije

Neymar P.O.V

Dani su prolazili kao i drugi. Upravo spremamo stvari za odlazak doma. Na Anninom licu se primjetila tuga jer joj mama mozda nece dat da se vrati u Barcelonu k meni. Kad smo bili gotovi izasli smo zajedno iz kuce i krenuli prema svojim avionima. Prije nego sto je usla u svoj primio sam njezinu toplu ruku i poljubio njezine meke usne.

"Cekat cu te do kraja zivota. Na tvoj 20 rodendan cu doc po tebe i opet cemo biti zajedno. Necu htjet bit s nijednom drugom nego samo s tobom"

Pilot se zaderao da kasne pa je trebala otic. Samo mi je rekla zbogom. Usao sam u svoj avion i krenuo natrag u Barcelonu. Kad se sjetim njezinog glasa, dodira i poljupca... Necu je prevarit, necu skrsit obecanje i cekat cu ju do kraja zivota svoga.

(....)

Anna P.O.V

Dosla sam doma. Naravno majka me je odmah zagrlila i ispitivala kako mi je bilo. Ja joj nisam odgovorila na pitanje i samo sam otisla u svoju sobu i zakljucala se. Plakala sam. Nisam mogla bez Neymara. A kako rec mami da ga volim. Nadin ju je nagovorila na to putovanje. Da ju nije nagovorila nebi pristala i nasla bi mi novog decka. Mrzim je! Najvise mi ide nazivce sto me dovoljno ne poznaje, sto se petlja u moj zivot i sto mi zeli "bolji zivot". Sestra mi je pokucala na vrata i pustila sam ju. Ona je jedina u zivotu koja me razumije.

"Moram ti nesto reci, ali se bojim da ako ti kazem da ce ti biti gore"

"Reci..."jedva sam joj rekla od suza

"Mama ti je nasla novog decka"

"Koga...??!"

"Alexa, mislila je..."upala sam joj u rijec

"Sto je ona mislila da kao da kad mi nade novog da cu zaboravit na Neymara!"

Nije nista govorila i samo me je tjesila a sad sam u srcu sve vise pocela mrzit svoju majku.

Gotov nastavak. Malo sam zakuhala pricu s mamom. Svoja misljenja pisite u komentar ili u inbox. Vasi bi mi odgovori puno znacili, a mozda i neke
iskoristim.

*Komentar*
*Vataj*
*Nastavak*

Slucajan susret  ZAVRSENAOnde histórias criam vida. Descubra agora