ᴡɪᴛᴀᴊ. ᴊᴇsᴛᴇᴍ ᴀsᴛᴇʀɪᴀ
ᴀᴋᴛᴜᴀʟɴɪᴇ ᴊᴀᴅᴇ̨ ᴘᴏᴄɪᴀ̨ɢɪᴇᴍ ᴅᴏ ᴄᴇɴᴛʀᴀʟɪ ᴅᴏ ᴍᴏᴊᴇᴊ sɪᴏsᴛʀʏ. ʀɪᴢᴀ ʜᴏᴡᴋᴇʏᴇ, ᴍᴀ ᴢᴀsᴀᴅʏ ᴀʟᴇ ᴊᴇsᴛ ʙᴀʀᴅᴢᴏ ᴍɪᴌᴀ... ᴘʀᴢʏɴᴀᴊᴍɴɪᴇᴊ ᴅʟᴀ ᴍɴɪᴇ.
ᴢ ɴᴜᴅᴏ́ᴡ ᴘᴀᴛʀᴢᴇ̨ ᴘʀᴢᴇᴢ ᴏᴋɴᴏ, ɴᴀᴘʀᴀᴡᴅᴇ̨ ᴌᴀᴅɴᴇ ᴡɪᴅᴏᴋɪ... ᴘᴏᴘʀᴀᴡɪᴌᴀᴍ ᴍᴏ́ᴊ ᴋᴏᴋ. ʙᴏ ᴡɪᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ ᴋᴏɴ́ᴄᴏᴡᴀ̨ sᴛᴀᴄᴊᴇ̨. ɢᴅʏ ᴘᴏᴄɪᴀ̨ɢ sɪᴇ̨ ᴢᴀᴛʀᴢʏᴍᴀᴌ ᴡʏsᴢᴌᴀᴍ ᴢ ᴍᴏɪᴍ ʙᴀɢᴀᴢ̇ᴇᴍ ɪ sᴢᴜᴋᴀᴌᴀᴍ sɪᴏsᴛʀᴢʏᴄᴢᴋɪ.
- ʀɪᴢᴀ! - ᴋʀᴢʏᴋɴᴇ̨ᴌᴀᴍ ᴘᴏ ᴄᴢʏᴍ ᴢᴏʙᴀᴄᴢʏᴌᴀᴍ ᴋᴏʙɪᴇᴛᴇ̨ ᴡ ʙʟᴏɴᴅ ᴡᴌᴏsᴀᴄʜ. ᴛᴏ ᴏɴᴀ!
- ᴀsᴛᴇʀɪᴀ! ᴛᴜᴛᴀᴊ! - ᴋʀᴢʏᴋɴᴇ̨ᴌᴀ ᴍɪ
ɢᴅʏ ᴅᴏʙɪᴇɢᴌᴀᴍ ᴅᴏ ɴɪᴇᴊ ᴢᴀᴄᴢᴇ̨ᴌᴀᴍ ᴏᴅ ʀᴀᴢᴜ ʀᴏᴢᴍᴏᴡᴇ̨.
- ᴡ ᴋᴏɴ́ᴄᴜ sɪᴇ̨ ᴡɪᴅᴢɪᴍʏ. ᴊᴀᴋ ᴛᴀᴍ ᴜ ᴄɪᴇʙɪᴇ? - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ
- ᴘʀᴀᴡᴅᴀ ᴅᴌᴜɢᴏ sɪᴇ̨ ɴɪᴇ ᴡɪᴅᴢɪᴀᴌʏśᴍʏ. ᴀ ᴅᴏʙʀᴢᴇ, ᴊᴀᴋ ᴘᴏᴅʀᴏ́ᴢ̇? - sᴘʏᴛᴀᴌᴀ ʜᴏᴡᴋᴇʏᴇ
- ᴅᴏʙʀᴢᴇ, ᴘʀᴢᴇᴄᴢʏᴛᴀᴌᴀᴍ ᴊᴜᴢ̇ ᴡsᴢʏsᴛᴋɪᴇ ᴋsɪᴀ̨ᴢ̇ᴋɪ ɴᴀ ᴇɢᴢᴀᴍɪɴ. ᴡɪᴇ̨ᴄ ᴍᴀᴍ ɴᴀᴅᴢɪᴇᴊᴇ̨ ᴢ̇ᴇ ᴢᴅᴀᴍ. - ɴɪᴇ ᴍᴏɢᴇ̨ sɪᴇ̨ ᴅᴏᴄᴢᴇᴋᴀᴄ́ ɢᴅʏ ᴏᴅʙᴇ̨ᴅᴢɪᴇ sɪᴇ̨ ᴇɢᴢᴀᴍɪɴ ɴᴀ ᴘᴀɴ́sᴛᴡᴏᴡᴇɢᴏ ᴀʟᴄʜᴇᴍɪᴋᴀ!💕ᴛɪᴍᴇ sᴋɪᴘ ᴅᴏ ʙᴜᴅʏɴᴋᴜ ᴡ ᴄᴇɴᴛʀᴀʟᴜ💕
- ᴡɪᴇ̨ᴄ... ᴢɴᴀʟᴀᴢᴌᴀś sᴏʙɪᴇ ᴋᴏɢᴏś? - ᴘʏᴛᴀᴍ ʀɪᴢʏ. ᴛᴀ sɪᴇ̨ ᴛʏʟᴋᴏ ᴢᴅᴢɪᴡɪᴌᴀ.
- ᴊᴇsᴛᴇᴍ ᴡ ᴡᴏᴊsᴋᴜ, ᴘᴏ ᴄᴏ ᴍɪ ғᴀᴄᴇᴛ? -
- ᴡ sᴜᴍɪᴇ... ᴋᴏʙɪᴇᴛʏ ᴘᴏᴛʀᴀғɪᴀ̨ sᴏʙɪᴇ sᴀᴍᴇ ᴘᴏʀᴀᴅᴢɪᴄ́ - ᴢᴀᴄᴢᴇ̨ᴌʏśᴍʏ sɪᴇ̨ śᴍɪᴀᴄ́. ᴅᴏsᴢʟɪśᴍʏ ᴅᴏ ɢᴀʙɪɴᴇᴛᴜ ᴊᴀᴋɪᴇɢᴏś ᴘᴏʀᴜᴄᴢɴɪᴋᴀ ᴄᴢʏ ᴄʜᴜᴊ ᴡɪᴇ ᴋᴏɢᴏ, ɴɪᴇ ᴢɴᴀᴍ sɪᴇ̨ ɴᴀ ᴛʏᴍ. ʀɪᴢᴀ ᴢᴀᴘᴜᴋᴀᴌᴀ
- ᴘʀᴏsᴢᴇ̨. - ᴜsᴌʏsᴢᴇʟɪśᴍʏ ᴢᴢᴀ ᴅʀᴢᴡɪ. ᴡᴇsᴢᴌʏśᴍʏ ᴅᴏ ɢᴀʙɪɴᴇᴛᴜ.
- ᴘᴜᴌᴋᴏᴡɴɪᴋᴜ ᴍᴜsᴛᴀɴɢ! ᴛᴏ ᴊᴇsᴛ ᴍᴏᴊᴀ sɪᴏsᴛʀᴀ, ᴋᴛᴏ́ʀᴀ ʙᴇ̨ᴅᴢɪᴇ ᴢᴅᴀᴡᴀᴄ́ ɴᴀ ᴘᴀɴ́sᴛᴡᴏᴡᴇɢᴏ ᴀʟᴄʜᴇᴍɪᴋᴀ. ᴄᴢʏ ᴍᴀᴍʏ ᴊᴀᴋɪś ᴘᴏᴋᴏ́ᴊ ᴢ̇ᴇʙʏ ᴍᴏɢᴌᴀ sɪᴇ̨ ᴢᴀᴛʀᴢʏᴍᴀᴄ́? - sᴘʏᴛᴀᴌᴀ sɪᴏsᴛʀᴢʏᴄᴢᴋᴀ.
- ᴛᴀᴋ ᴍᴀᴍʏ ᴊᴇᴅᴇɴ ᴘᴏᴋᴏ́ᴊ. ᴍᴏᴢ̇ᴇsᴢ ᴊᴀ̨ ᴢᴀᴘʀᴏᴡᴀᴅᴢɪᴄ́. - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌ ᴘᴜᴌᴋᴏᴡɴɪᴋ.
- ᴛᴀ ᴊᴇsᴛ! - ᴏᴅᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀ ᴅᴢɪᴇᴡᴄᴢʏɴᴀ ɪ ᴢᴀsᴀʟᴜᴛᴏᴡᴀᴌᴀ, ɢᴅʏ ᴡʏsᴢᴌʏśᴍʏ ᴄɪᴀʀᴋɪ ᴍɴɪᴇ ᴘʀᴢᴇsᴢᴌʏ ᴘᴏ ᴘʟᴇᴄᴀᴄʜ.
- ʙᴏᴢ̇ᴇ, ᴘᴏᴍᴏ́ᴢ̇... ᴛᴏ ᴊᴇsᴛ ᴘᴜᴌᴋᴏᴡɴɪᴋ? - ᴢᴡʀᴏ́ᴄɪᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ᴅᴏ ᴅᴢɪᴇᴡᴄᴢʏɴʏ.
- ᴛᴀᴋ, ʀᴏʏ ᴍᴜsᴛᴀɴɢ. sᴡᴏᴊᴀ̨ ᴅʀᴏɢᴀ̨ ᴊᴇsᴛ ʙᴀʀᴅᴢᴏ ʀᴏᴢsᴀ̨ᴅɴʏ ᴀʟᴇ ᴄᴢᴀsᴀᴍɪ sɪᴇ̨ ɴɪᴇ ᴘʀᴢʏᴅᴀᴊᴇ - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀ ɢᴅʏ sᴢᴌʏśᴍʏ ᴅᴏ ᴘᴏᴋᴏᴊᴜ.
- ᴀ ᴛᴏ ɴɪʙʏ ᴄᴢᴇᴍᴜ, ᴊᴇsᴛ ɴɪᴇ ᴘʀᴢʏᴅᴀᴛɴʏ? ᴡɪᴇᴍ ᴢ̇ᴇ ᴋᴏʙɪᴇᴛʏ sᴀ̨ ᴄᴢᴀsᴀᴍɪ sɪʟɴɪᴇᴊsᴢᴇ... - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ
- ᴊᴇsᴛ ᴘᴌᴏᴍɪᴇɴɴʏᴍ ᴀʟᴄʜᴇᴍɪᴋɪᴇᴍ ᴡɪᴇ̨ᴄ ɢᴅʏ ᴘᴀᴅᴀ ᴛᴏ sɪᴇ̨ ɴɪᴇ ᴘʀᴢʏᴅᴀ. -
- ᴡ sᴜᴍɪᴇ ᴘʀᴀᴡᴅᴀ ʜᴀʜʜᴀ. - ᴅᴏsᴢʟɪśᴍʏ ᴅᴏ ᴘᴏᴋᴏᴊᴜ
- ᴛᴏ ᴊᴇsᴛ ᴏᴅ ᴅᴢɪś ᴛᴡᴏ́ᴊ ᴘᴏᴋᴏ́ᴊ, ᴊᴇᴢ̇ᴇʟɪ ᴢᴅᴀsᴢ ᴛᴏ ᴛᴜ ᴢᴏsᴛᴀɴɪᴇsᴢ ᴊᴀᴋ ɴɪᴇ ᴛᴏ ᴡʀᴀᴄᴀsᴢ ᴅᴏ ᴅᴏᴍᴜ. - ᴏᴅᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀ ᴍɪ. ᴊᴀ ᴛʏʟᴋᴏ ᴘʀᴢᴇᴌᴋɴᴇ̨ᴌᴀᴍ śʟɪɴᴇ̨ ɪ ᴡᴇsᴢᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ᴘᴏʀᴏᴢɢʟᴀ̨ᴅᴀᴄ́.
CZYTASZ
𝗠𝗔𝗚𝗡𝗘𝗧.⋆。𝗙𝗨𝗟𝗟𝗠𝗘𝗧𝗔𝗟 𝗔𝗟𝗖𝗛𝗘𝗠𝗜𝗦𝗧
Fanfiction! 𝗔𝗕𝗔𝗡𝗗𝗢𝗡𝗘𝗗 ! ꕤഒ Dakiyosete hoshii tashikamete hoshii ꕤഒ Machigai nado nain da to omowasete ꕤഒ Kisu wo shite nurikaete hoshii ꕤഒ Miwaku no toki ni yoishire oborete itai no .・。.・゜✭・.・✫・゜・。. 【☆】Started - ???? 【★】Finished - ???? .・。...