رۆژێکی بەبەران بوو،سۆول لەسەر مێزی کارەکەی خەوی لێکەوتبوو،چونکە ھێشتا بەیانی زووەوە،رۆژێکی زۆر درێژ لەبەردەمیەتی،سۆول کاری شیکردنەوەی جەستەی مردوو ئەکات،کە لە مناڵیەوە زۆر کارێکی تایبەت بووە لەلای،راستە کارێکی ترسناکە بەڵام مەگەر خۆی لە ژیانێکی ئاساییە بژی.چەند کاتژمێرێک رۆشت و ھێشتا چاوەکانی نەکردەوە،تا بەرێوبەرەکەی ھات و ھاوکارەکانی بەپەلە لە خەو ھەڵیان ساند.
بەرێوبەرەکەی دەستی کرد بە بۆڵە بۆڵ کردن و یەکەم کەس کە سەرزەنشتی کرد سۆول بوو
"سۆول!!...ئێرە شوێنی کارە نەک شوێنی خەوتن"ھاواری کرد بەسەری کاتێک ھێشتا سۆول چاویلکەکەی لەچاو نەکردبوو،تێنەدەگەشت لەوەی چی روو دەدا.
"ھا؟.....ئاھ سلاو بەرێوبەر...."بەپەلە ھەلساو خۆی کۆ کردەوە.
"خوایە سەبرم پێبدە.....بەھۆی ئەو ھەڵەیەی تۆ کرد تەرمەکەی پیشومان لەدەستدا و ئێستا خاوەنەکەی سکالای لەسەر تۆمار کردووین!!!! باشە پێم ناڵێی ئێستە چۆن ئەو ھەڵەیە چاک دەکەیەوە ؟!!"
سۆول کەمێک بە سەرسورماوی سەیری بەرێوبەرەکەی کرد و دەمووچاوی گرژ کرد.
"ئایش بەرێوبەر تۆش کارەکە گەورەدەکەی...ھەرخۆی دیاربوو کە مێردەکەی کوشتبوی ئیتر بۆ ئەوەندە ھاوار لەسەر منی داماو دەکەی،چۆن دڵت یە ھمم؟"رووخساری زۆر بە بێتاوانای دەردەخست تا بەرێوبەرەکەی ھیچ وشەیەکی پێنەما.
"ئایش ھەرچۆنێک بێت...."
"بۆچی بەرێوبەرە شیرینەکەی ئێمە تورە بووە ھمم؟؟.....چییە ھاوسەرەکەت لێی داویت دووبارە ؟ ئۆھ ئەوە بۆ رووخسارت شین و مۆر بووە ؟...ئۆھ زۆری لێداوی ؟"
سۆول زۆر بە فێڵزانیھەر ھەنگاوێکی دەنا تا بەرێوبەرەکەی بەپەلە رایکرد لە دەستی.دوایتر سۆول روخساری دا بەیەکداو رۆشتەوە سەر مێزەکەی خۆی.
"یا....ئەو داماوە ھەر رایکرد لەدەستت"
ھیۆیۆنی ھاورێی وتی."وادەزانێت ھاوار لەسەر کێ دەکات....دەمویست سەری لە لاشەی جیا بکەمەوە..."
سۆول لە تورەی ددانەکانی لەیەک دەخشاند.
"باشە باشە تەواو وازی لێبێنە تۆزێکی تر ئەو پیاوە داماوە ئەخۆی..."
بەبێزاری چاوی گێراو لەسەر مێزەکەی دووبارە پاڵکەوت،تا یەکێک لە ھاوکارەکانی بانگی کرد.
"ھیۆیۆنشی..تەرمێکی تازە لێرەیە تکایە ئەتوانی سەیرێکی بکەی....ئاھ مەبستم لە تۆشە خاتوو سۆول "
أنت تقرأ
\\THE MAGICAL HAIR STICK// minyoongi
Fanfictionنەمدەزانی کە تاکە کەسم توانای کوشتنی ئەوم ھەیە..... لەکاتێک بەھەمان شێوە تاکەکەسم کە بمەوێت لە ژیان بمێنێتەوە.... ------------- سۆول ئەو مرۆڤەی کە توانای بینینی رۆحی مردووەکانی ھەیە،دەکەوێتە خۆشەویستی شەیتانێک.... لەکاتێک بۆی دەردەکەوێ کە ئەو شەیتا...