11. Ben Drowned

174 19 41
                                    

Salut oricine ați fi, astăzi o să discutăm despre al doilea cel mai întâlnit interes amoros în f.f.-uri românești, care poate fi cu ușurință considerat un membru al comunități de gamers, Ben Drowned a.k.a Ben Înecatul ( google translator spune asta ).

Ca și în capitolul cu mutilatul nostru Jeff,  o să discutăm despre comportamentul lui în f.f-uri, care este aspectul lui în f.f -uri și care e realitatea.

( Vreau să spun că unele ideei și descrieri aparțin ale adealise și
Wolf_Denisa , mulțumesc pentru ideei și descrieri )

La comportament:

- e un fuckboy, UN FUCKBOY
- dacă nu-i fuckboy e badboy
- dacă nici una din astea e ca un copil care se joacă fortnite, și unul din ăla cringe
- deobicei împarte aceeași neuroni ca Jeff
- Ca și la Jeff, ori e hetero ori homo, nu există cale de mijloc
- e cinnamoon roll uwu
- OwO, UwU
- e un nesimțit cu N mare
- îi e frică de protagonistă
- un adevărat gentleman după ce se îndrăgostește

E un fuckboy, UN FUCKBOY

Am citit mai demult f.f. cu Ben care este arătat că o întâlnește pe protagonistă, încearcă să o violeze de mai multe ori, nu a mers și  sa combinat cu una care era UwU și iubi-bubi, a lăsat-o pe ea gravidă, a omorât-o cu tot cu prunc, sa combinat cu protagonistă și Happy ever after.

Yea, după cum puteți vedea, sunt foarte multe chesti greșite aici, dar nu de astea v-am scris asta, și de următoarea chestie, în toată cartea și în alte cărți, el era reprezentat ca drept un fuckboy.

Ce-i un fuckboy ? Păi:

FuckBoy, s.f.  Băieții care ți-o trag și pleacă; partener fără implicații sentimentale pentru o femeie; un fel de curvă bărbătească, bărbați care se dau la femei doar pentru a obține relații sexuale, fără sentimente; bărbat care fute si pleacă.

Deci mda, acum să vă spun ce-i greșit la acest aspect:

Ben e un suflet blestemat să bântuie un joc amărât, a fost înecat, ÎNECAT de tacsu ( mi se pare pe la 9-13 ani ), voi chiar credeți că după ce a trecut, după ce a suferit, are chef să fie un fuckboy/ badboy care stă după curu unei minore ? Sta sau credeți că ar vrea să aibă relații sexuale ? Vă spun eu, N o.

So fangirl-uri, dacă speriați să vă bage ceva Ben, singurul lucru care l-ar bagă ar fi cuțitul gât dacă află ce scrieți despre el.

Duceți-vă dracu la biserică  sau rugați-vă la Dumnezeu să vă ierte păcatele că la ce ați scris și lui Satana îi e frică de Fangirl-uri.

Dacă nu-i fuckboy, e badboy

Mda, e la fel ca la fuckboy deci o să sărim.

Dacă nici una din astea e ca un copil care se joacă fortnite, și unul din ăla cringe

Hell no son, ăsta e un gamer înnăscut, adică  ( aproape ) a terminat Majora Mask în câteva săptămâni ( adică jocul e destul de greu din câte știu și are multe nivele ( ceea ce dacă a terminat în câteva săptămâni, să zicem într-o lună, e destul de bine și realistic nu ca cum termin protagoniștele jocul într-o zi sau două, care chestia asta e destul de unrealistică ), și cred că ăsta e destul de matur, plus traume din trecut și chesti din astea, e chiar opusul unui copil cringi care se joacă Fornite.

Deobicei împarte aceeași neuroni ca Jeff

HA, nu. Am spus-o, o să spun, și o să spun de câte ori e nevoie, Ben, ca și alți de acolo, e destul de isteț, viclean, și uneori cât de cât sadist. Băiatul e destul de matur, deci e în stare să abticipe lucruri și să scape destul de ușor fără urme, adică ăsta își omoare victimele prin sinucidere sau face crima încât să pară a sinucidere ( bravo Ben, Veronica Sawyer ar fi invidioasă pe tine ). Nu toți criminalipot face asta, deci asta înseamnă că e manipulativ.

Chestia asta cu împărțitul neuronilor cu Jeff e din cauza că ăștia doi se înțeleg destul de bine într-o măsură, și sunt destul de asemănători la comportament, doar cu niște diferențe: Jeff îi place să omoare, Ben omoară că asta e treaba lui; Jeff nu regretă ( oarecum ) trecutul lui, iar Ben regretă și doarea să nu ajungă creppypasta ( băiatul e trist și traumatizat, nu-i vina lui ). Deci se poate spune că Ben e destul moral.

Ca și la Jeff, ori e hetero ori homo, nu există cale de mijloc

Yea, asta e adevărul. Eu sincer cred că o fi Bi-Ace ( Bisexual + Asexual ). Deci da.

E cinnamoon roll uwu

Nu, eu sincer nu cred. Cred că e o fire manipulativă și toxică. Băiatul a suferit mult, are traume majore, a crescut într-un mediu abuziv, deci că vrea sau fără să vrea, e manipulativ și toxic cu persoanele care nu sunt în cercul lui sau chiar din cercul lui ( chestia asta e un fel de mecanism de apărare, deci nu-l învinovățiți prea mult ).

E un nesimțit cu N mare

Aici cred că tot e un mecanisme de apărare, voi chiar credeți că după ce a suferit și suferă, la ce traume a avut, și la ce face și a făcut, chiar credeți că ar fi un cinnamoon roll ? Adică soft și uwu, HELL NO. Deci scoateți-vă aceste chesti.

Îi e frică de protagonistă

Ca și la Jeff, Ben e un criminal profesionist, manipulativ și viclean, care e în stare să te omoare sau împinge la sinucid numai dintr-o ciplire din ochi, IAR FI FRICĂ  de o minoră care abia a descoperit jocul sau Cleverbot-ul, și nu știe să țină cuțitul în mână ? Serios ?

Un adevărat gentleman după ce se îndrăgostește

Nah, băiatul tot ar fi manipulativ și toxic că na, traumele lui și suferința nu au vacanță la el.

La aspect:

- e un pitic de grădină
- e o pălugă de grădină
- se îmbrăca numai în verde și elf
- arată BIIINEEE

E un pitic de grădină/ E o pălugă de grădină

Chestia asta a fost luată din cauza că în general fandomul îl reprezintă ca un elf din cauza lui Link.

Ei nu e, iar la chestia cu pălugă e din cauza să arăte bine în poveste.

Ben e un spirit care posedă un joc bestlemat și mai nou, se află prin internet că na, Cleverbot. Deci ar fi trebui să arate ca un copil de vârsta ca atunci când a gost asfixiat. Spiritele pot schimba înfățișarea lor, ca și la Sally. Sally e și ea un spirit cam de vârsta cu Ben sau mai mică, dar a decis să rămână la vârsta la care a fost ucisă că e copilăroasă, Ben însă a decis să arate mai matur că na, trebuie luat în serios și se comportă matur.

Se îmbracă numai în verde și în elf

Nu, eu cred că stilul lui e mai diferit decât așa. Puteți să-l descrieți îmbrăcămintea ca ceva mai cool sau Emo sau cum s-ar îmbracă un badboy, dar cu paleta de culori negru, verde, și ceva maro sau galben pe acolo.

Arată BIINEEE

E efectiv un cadravu de copil asfixiat care îi curge un lichid negru din ochi ( cel mai probabil sânge uscat ), palid rău, și cu trăsături de elf. Cum plm crezi că asta e atrăgător ?!

Ești necrofil ? Pedofil ? Amândouă ?! CE NAIBI ?!

Duceți-vă dracu la biserică  sau rugați-vă la Dumnezeu să vă ierte păcatele că la ce ați scris și lui Satana îi e frică de Fangirl-uri.

Altele:

- protagonista deobicei termină jocul într-o zi
- ori îl invocă prin jocul ăla sau Cleverbot

O să trec prin astea repede:

Protagonista nu are cum, e unrealistic și ilogic. Jocul ăla pentru un începător ar trebui luni să-i termine, deci ho Belle Delphine.
---
Există mai multe metode de al invoca, de exemplu -Odile- are o carte care îți arată și alte moduri de ai envoca pe ăștia, și are și câteva capitole despre modul în care poți invoca pe Ben, puteți folosi aceste informații pentru cartea voastră.

Asta a fost tot. Dacă puteți vă rog să-mi dați follow pe Instragram ( @kate_the_witch ) m-ar bucura. Ne vedem când o să-mi fie chef de scris. Ceaw.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 03, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cum să faci un f.f. creppypasta bunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum