Kapı çaldı. Gelen Poyrazdı. Poyrazla aramız çok iyi. 3 senedir ayni siniftayiz. Ada, Deniz, Mete , Ben , Poyraz , Bugra ve Ceren. Hepimiz cok iyi anlasiyoduk.
Herneyse ben kapiyi abim acar diye düşünüp aşagiya inmemistim. Zile ard arda iki üç kez basilinca indim. "Hosgeldin" dedim. "Hosbulduk da Ece senin neyin var hastamisin gel film getirdim onu izleyelim " dedi. "Tamam " dedim.
10 dakika sonra cips kola hazirlayip geldim saat daha 10.30 tu ve ikimizde kahvalti yapmamistik. Abimde ortalarda yoktu. Yarim saate gelir diyr onemsemedik. Abim ve Poyraz cok iyi anlaşıyolsrdi aslinda bizim grubun geneliyle cok iyi anlasiyodu abim ama Poyraz la bi farkliydi. Tam filme dalmistik ki gelen Adaydı -Ada en sevdigim- Iceri girince" Oo ortam hazir bizi cagirmayin" dedi. Cips tabagini kucagina aldi oturdu. Ben hic konusmadan film izliyordum. Onlar Poyrazla bir seyler konusuyolardi. Konuyu sonradan anladim. Bizim semtte bir cocuk varmis. Sarı saçlı yesil gozlu Adı Bora'ymış. Anlasilan bizim gruba yeni biri daha katilacak gibi. Poyraz onları ayarlamaya çalışıyodu. Bu isleri hep ben yapardim ama bu sefer Poyraz'a düştü. Benim moralimin olmadığını farketti Poyraz. 'Biyerlere gidelim' dedi. Bizimkileri aradık hiçkimse gelmek istemedi. Ada da vefalı torun tbiki ananesini ziyarete gidecekmiş siz gidin dedi. Aslında gitmek istemiyordum ama Poyraz'ı kıramadım. 'Güzellik hala ne bekliyosun hadi. ' dedi. Güzellik demesinden çok hoşlanıyodum oda bunu biliyodu tabi. Tamam beş dakkaya gelirim yukarda işim var diyip odama çıktım. Kot pantalon bordo omzu açık kazak ve kot ceketimi giydim. Makyaj masama oturup göz kalemi´rimel ve parlatıcı surdum. En son uzun ve dumduz saçlarımı atkuyruğu yapııp çıktım. Bir şey eksikti. Abimin parfümü. O kadar çok seviyorumki erkek parfümlerini abimle hep bu yüzden kavga ederiz.