1. rész

48 1 0
                                    

Lisa POV

Egy zajos zivatar hallatán felkeltem az ágyamból, hogy bezárjam az ablakokat. Ezután már nehezen tudtam visszaaludni, mert mindenféle gondolatok keringtek a fejemben. Többsége a Hős Akadémia sorozatról szólt. Azon tűnődtem, hogy újra kéne nézni, de ezúttal nem egyedül, hanem Kyrával. Mivel Kyra a szomszéd lakásban él, így könnyen át tudtam hívni magamhoz. A sok gondolkozás közben sikerült lehunyni a szemeimet.

Nem sikerült kipihennem magam, de ez sem akadályoz meg a sorozat nézésben. Rögtön írtam is Kyrának. Megbeszéltük, hogy 2 körül átjön, és elkezdjük újra a kedvenc sorozatunk.

-Szia! Készen állsz a sorozat maratonra?- nyitottam ajtót, mosolyogva
-Szia! Ez nem is kérdés! - mondta majd beljebb jött.

Nem is kellett többet mondania, készítettem is a popcorn-t. Anyáék korán elmentek otthonról, ugyanis ma nagy bevásárlást tartanak, ezért a nappaliba telepedtünk le. Kyra már kereste is az 1. részt. Amint készen lettem a nasival, leültem mellé.

Sikerült elindítania, de az első jelenetnél az összes villany lekapcsolódott, kizárólag a tv fénylett. Összezavarodva néztünk egymásra, majd ismét a TV- re figyeltünk. A vihar szüntelenül tombolt odakinnt. Egy hatalmas villámra lettünk figyelmesek, az ablakon kitekintve. Ekkor minden elsötétült. Olyan érzésem volt mintha zuhannék. Viszont látni nem láttam semmit, a hatalmas sötétségen kívül. Talán a képzeletem játszik velem, vagy ez valóban megtörténik? Egyszer csak a zuhanásom véget ért, és egy hatalmas puffanással értem földet.

Living in a dream [BNHA ff]Where stories live. Discover now