The Rose ~ RED
5 yıl sonra:
"H-hızlan Kook-ahh..."
Jimin destek aldığı küvetin kenarlarına daha sıkı sarıldı.
Bedeni hızla sarsılıyor ve orgazmının kendini ele geçirmesi nedeniyle sürekli inildiyordu.
Jungkook ise küvetin içindeki suyla birlikte sürekli kendini Jimin'e itiyordu.
Jungkook sevgilisinin belini ve bacağını biraz daha kavradı ve dudağını dolgun dudaklarla birleştirdi.
En sonunda ikiside aynı anda geldiklerinde Jimin kollarını Jungkook'un boynuna sardı ve derin nefesler aldı.
Jungkook da sevgilisinin içinden çıkıp kendisine sokulan bedeni memnuniyetle kabul etti.
🍷🍷🍷🍷🍷🍷
Kalabalık olan masada gülerek sohbet eden aileme ve teyzeme baktım.
5 yaşındaki kuzenim Hee Min Jungkook ile hararetli bir şekilde konuşurken bende gülerek onlara bakıyordum.
Hee Min ile Jungkook çok iyi anlamışlardı ve Hee Min Jungkook'u bir hayli sevmişti.
Bu benide mutlu ediyordu tabii.
Jungkook'un Hee Min ile bebekçe şeylerden konuşması benim ikisinide yemek istememe neden oluyordu.
5 yıl gibi kulağa kısa gelen sürede ikimizde epey olgunlaşmıştık. Evet, görüntülerimiz aynıydı ancak sevgimiz daha da yıkılmaz olmuştu.
Birbirimize daha sıkı bağlanmıştık ve birbirimizin aileleriyle oldukça yakınlaşmıştık.
Az sonra masadan kalkıp herkes içeri geçmişti.
Jungkook da Hee Min'i kucağına sanki bir pamuk tutuyormuş gibi zorlanmadan aldı ve onu döndürerek kılırdamasını sağladı.
Hayranlıkla ikisine bakıyordum.
"Sen şimdi içeri git. Çok geçmeden biz de geleceğiz ve o zaman seni gıdıklayacağım~"
"Hayıııy!"
Hee Min gülerek içeriye koştu.
Onun bu tepkisine bende güldüğümde Jungkook beni tezgahla arasına aldı.
Şaşkınlıkla gözlerim açılmıştı.
"Yarın saat 12 de Heonsuk Ormanında buluşalım."
Kaşlarımı çattım.
"Heansuk ormanı mı? 5 yıl önce kampta gittiğimiz orman değil mi o?"
Dediklerimle Jungkook gülümsedi ve saçlarımı kulağımın arkasına doğru taradı.
Başını sallayarak beni onayladı.
"Peki neden?"
Flörtöz bir tavırla konuştuğumda kollarını belime sardı ve gülümseyerek bedenlerimizi iyice birbirimize yapıştırdı.
Soğukluğu bana geçerken alışkın olduğum bu hisle gülümsedim.
"Soru sormak yok. Sadece gel işte."
Soru sormak istemiyordum ama çok merak ediyordum işte.
"Sadece 1 güncük dayanacaksın sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘌𝘈𝘙 𝘝𝘈𝘔𝘗İ𝘙𝘌🍷 |Jikook <tamamlandı>
Vampire"Kimsenin kanı bu kadar başımı döndürmemişti" "-... Ve kimsenin kanı için bu kadar direnmemiştim." -TAMAMLANDI-