„Mi leszel, ha nagy leszel?"
„-Nem tudom."
„Mi a legfőbb vágyad?"
„-Talán az, hogy kitörhessek az unalmas hétköznapi életből... szeretnék hős lenni."
„Akkor mégis tudod mi akarsz lenni a felnőttkorodban."
„-..."
„Miért pont hős?"
„-Szeretnék birtokolni különleges képességeket."
„Áh, értem. Szóval fel akarsz emelkedni az emberek közül."
„-Nem, én nem így értettem. -Nem szeretek a középpontban lenni."
„De hát a hősök közkedvelt téma az embereknél."
„-Én, jobban szeretek kimaradni belőle és hátul nézni a legtöbb eseményeket."
Egy hős, akit nem ismernek személyesen, egy olyan hős, aki titokban menti meg a világot; aki nem kér érte semmit és okvetlenül segít másoknak. Legyőzi a rosszat és diadalmaskodik a gonosz fellett.
A közbeszéd így fogalmazna, de én nem tartozok ide.
Az egész nyári szünetet azzal töltöttem el, hogy egyre jobb lehessek. Teltek, múltak a napok és egyre közelebb kerültem az új képességeimhez és a következő sulimig.
A kapcsolatunk Mazdával szárnyalt, a kapocs kettőnk közt még erősebb lett. Az összekapcsolódásunk még intenzívebb lett.
Egy új élet elkezdődött...
Felöltöztem ünneplőbe, levágattam a hajamat rövidre. Egy új iskola, új én. A fekete szoknya csak úgy ragaszkodott a testemhez és kissé már kellemetlenül éreztem magam.
Szeptember 1-jét írunk. Egyben az első iskola napom is. Az emberek ekkor alapozzák meg a tudást, amit majd felnőtt korukban fognak alkalmazni, csak hogy ez a sors rám nem vár.
Mazda már a kapuajtóban várt rám és felvillantott.
Mazda: -Mehetünk?
Én: -Megakartalak volna kérdezni, hogy fel-e viszel. -De látom már nem kell. -Megelőztél.
Mazda: -Gyere, pattanj be.
Út közben látta Mazda, hogy egyre idegesebb leszek mihelyst a sulihoz mennénk.
Mazda: -Nem reggeliztél?
Én: -Hogyan? -Teljesen görcsbe van a gyomrom.
Mazda: -Azt látom. -Kiálltunk Megatron ellen, 2x-er is.
Én: -Jó de az más... -És meg vársz majd?
Mazda: -Nem lehet, gyanút fognának. -Tessék. -felnyitotta a könyöklőt. -Vegyél ki belőlem pénzt és vedd meg a bérletedet. -Kiraklak, majd haza megyek.
Én: -Pedig milyen jó lenne, hogyha azt hinnék, hogy van jogosítványom.
Mazda fel kacagott. A csöngő megszólalt, vettem egy nagy lélegzetet és kipattantam a kocsiból. Mazda megvárta míg bemegyek a kapun és azzal hazament.
Nagy nehezen bevágódtam a nagy tömegbe, megnéztem a bejárati ajtót a kiragasztott papírt, hogy ki lesz az osztályfőnökünk és hogy hányas terembe leszünk. Utána hátra mentem az udvarra, ahol már sorakoztak a korombeliek. Mindenki ki volt öltözve, ahogy lépkedtem előre a fűben körbe néztem, sokkal több volt a fiú, mint a lány. Megtaláltam az osztályfőnökömet és követtem őt, beállított egy csoportba, ahol már állt néhány ember.
VOUS LISEZ
Múlt - Orion története
FanfictionNyers történet, saját karakteremről. Röviden: Egy ember lány akinek az élete fenekestül felfordul, min azon a napon megismerkedik a leendő szerelmével. A lány furán érezte magát az emberek közt. Folyamatosan akadályokba ütközik, próbára van téve. A...