A nyári kisbusz románca

50 7 0
                                    


A késő éjjeli levegőkellemesen hűtötte felforrósodott bőröm, mikor Namjoon kezemnélfogva vezetett ki a nyári tábor faházából az udvaron állókisbusz felé.
- Biztos jó ötlet ez?-kérdezem bizonytalanul.Tábor előkészítő óta érződött köztem és Namjoon közt aszikra. Mikor az első nagy gyülekezőnél odaült mellém és azzalaz édes gummy mosolyával köszönt, hogy látszódtak a gödröcskéiis, pedig nem is ismert. Aztán minden jött magától, tudjátokolyan természetesen. Ő is kereste az én, és én is az őtársaságát.
- Bízz bennem, a kulcsot egyszerű voltmegszerezni. Vagy meggondoltad magad? Nem szeretnéd, mert nemerőltetem.- szabadkozott azonnal.
- Nem nem, dehogy is erről vanszó - nyomok egy puszit arcára, már amennyire fel tudoknyújtózkodni hozzá, hiszen jóval magasabb mint én.
- Attólfélek, hogy megtalálnak minket. - vallom be, de ekkor a kavicsostalajon lépteket hallunk így Namjoon gyorsan kinyitja a kisbusztamibe gyorsan beszállunk és halkan magunkra csukjuk az ajtót. Asötétben látjuk, hogy egy csapat gyerek megy el pár méterre abusztól, szerencsére észre se vettek minket. A mai nap az utolsóelőtti így szabad foglalkozást kaptak a táborozók egész éjjel,néhányan pedig úgy döntöttek sütögetnek, gondolom ők lehettekazok hiszen a konyha felé mentek. Nagy merengésemből az rángatottki hogy Joon apró és lágy csókokat nyomott fedetlen vállamra.Egy sóhajt csalt ezzel ki belőlem és szám mosolyra húzódott.


- Mit szólnál hakényelembe helyeznénk magunkat? - kérdezte azon a bugyiszaggatóanszexi és mély hangján. Bólintottam egy aprót és követtem őt ahátsó négy ülésre ahova ő leült. Én is hasonlóan cselekedtemés leülök mellé. Ő csak felvont szemöldökkel néz rám,reakcióján elnevetem magam és az ölébe ülök, ahol most márszemtől szembe nézzük egymást. Az autóban viszonylag sötétvan és még csak a hold se süt be, mint ahogy a romantikusfilmekben. Így most egyetlen megbízható érzékszervünkkel mérjükfel egymást. A tapintásunkkal. Namjoon keze derekamon pihen, ujjairakoncátlan módon beférkőznek spagettipántos toppom alá ésalatta simogatja bőröm, de én nem ülök ám csakúgymozdulatlanul az ölében. Megtalálva ölében a tökéletes pontot,mozgatom csípőmet előre hátra, mintha éppen meglovagolnám, amibelőle mély nyögéseket vált ki. Lekapja rólam egyből a toppotés átölelve a melltartómat is kipattintja azonnal. Nyakam éskulcscsontomat ostromolja nedves csókjaival majd lejjebb, egyikkezével mellemet markolássza, másik mellemen folytatja csókjaiútját. Bimbóimat, sem hagyja békén bár az elején nem iséreztem, hogy bekapja, csak mikor megérzem fogát végigkaristolniérzékeny bőrömön, hátam ívbe feszül a hirtelen érzéstől,ami végigfut gerincem mentén le egészen nőiességemig.
Mindeközben én kezem is becsusszan pólója alá, és ugyan nincsannyira kidolgozott teste, de puha és forró bőre ennél isizgatóbb érzés a kezem alatt. Felhúzom pólóját ezzel arrakényszerítve, hogy váljon el tőlem egy pillanatra, a ruhadarabotcsak leejtem magunk mellé, gondolom az én ruháim is valahol arralehetnek. Felsimítok testén és most én veszem célbakulcscsontját és nyakát. Apró vagy épp elég szépen meglátszódófoltokat hagyok nyakán, amitől csak még merevebb lett tagja ahogyérzem. Mikor kulcscsontjához érek, kezei belemarnak combomba ésmozgásra kényszerít. Már nagyon érzem nőiességemnekdörzsölődni merev férfiasságát. Fel egyenesedem hozzá és amai nap nem először és nem is utoljára csókba hívom ajkait.Csókunk már annyira természetes és összeszokott, nincsenekkisebb bakik sem, ajkaink teljes szinkronban mozognak egymáson ésnyelve lassan csusszan át a számba, ahol megízleli az én nyelvem,még hevesebben von magához. Fenekem alá nyúl és leemel ölébőlmaga mellé tesz az ülésre. Letérdel elém ás lábaimat felhajtvabelső combomon végigvezeti ajkait.
Vissza engedve lábamatkigombolja rövidnadrágomat és vele együtt az alsóneműmet is,felemelve fenekemet segítek neki levenni a ruhadarabokat. Végigsimít combomon felfelé és derekamon megállapodik keze és előszörnyal bele nőiességembe. Kissé hangos nyögés hagyja el a számat,mikor megérzem meleg nedves izmát csiklómon mozogni majd lejjebb sújra csiklómon. Őrjítő. Kis idő után, megérzem vaginámnálujját és lassan mozgatja bennem, miközben nyelve továbbra iskényeztet. Egy ujjához csatlakozik még egy majd még egy.
'Te jó ég, ha ennyi ujja kell, hogy előkészítsen, mit rejthet anadrágjában.' tör rám a gondolat két élvezetes nyögésemközött. Bár mikor rajta ültem is éreztem, hogy nem kicsi, bárnem mondanám olyan pornósan nagynak sem. De ezek a gondolataimhamar elszálltak mikor keze begyorsított és nyelvével is márcsak egy, a jó pontra fókuszál. Hajába túrok egyik kezemmel ésmegtépázom tincseit, amire csak egy mély és elégedett morgástkapok válaszul. Testem egyre többször rándult össze éstekeregtem jobbra-balra akár egy kígyó, a csípőmet. Nőiességempulzál és egyre erősebben érzem azt a bizonyos görcsöt ahasamban. Pár másodperc után azonban a görcs feloldódik ésszétáramlik a testemben az orgazmusom érzése, amire csak ráteszegy lapáttal, hogy Namjoon nem állt le. Nyögéseim sikollyáalakulnak és maximálisan elhúzza orgazmusomat amennyire csaklehet. Mikor abbahagyja, pihegve esek vissza a székre és elengedemkezét és haját amit időközben görcsösen szorítottam. Kihúzzabelőlem ujjait és egy csókot nyom hasamra.
- Good girl -mormogja csókjai között. A libabőr fut végig rajtam hangjára ésa kellemes érzésre. Felhúztam őt a székre és most én térdelekle elé, Namjoon értette a célzást és levette magáról a maradékalsó ruházatot. Mikor megláttam tagját, elképedtem, ténylegnagy. De csodálkozásom nem igazán tart sokáig, ráfogok tagjáraés nyelvemmel nedves csíkot húzva rá , tetejét bekapom a számbaés megérzem nyelvemen azt a jellegzetes ízt, ami mint valamiambrózia, hat rám.
Leengedve őt a torkomban amennyire bírom,hangja pedig észveszejtő. Mély torokhangú nyögései és hangoslevegővételei, kezei még eresebb mint szokott lenni, annyiraszorítja az üléshuzatot. Egy hirtelen és merész ötlettőlvezérelve, megfogom egyik kezét és a hajamhoz teszem. Namjoonmegmarkolja tincseimet és lenyom tagján. Talán ezt nem gondoltamát egészen mikor eszembe jutott, de nem kínoz sokáig újralevegőhöz enged jutni. De innentől ő irányítja mozdulataimat.Nyögései megsokszorozódnak egyre hangosabbak és előváladékánakízét is megérzem a számban. Ám ahelyett, hogy számba élvezettvolna felhúz magához és megcsókol, ölébe ültet ésbepozicionálja magát. Szemembe néz, már amennyire ez a sötétbenlehetséges, bár már viszonylag hozzászokott a szemünk a sötéthezés látjuk egymást. Lassan bólintok és ráereszkedem tagjára,Joon a combomat fogja közben és segíti mozgásomat. Az érzés,hogy kitölt engem valami fenségesen jó. Lassan kezdek fel-lemozogni tagján, fejemet nyakhajlatába döntöm és beszívom azt azémelyítően jó illatot ami belőle és a bőréből árad. Nem isegy jó férfiparfüm, inkább saját valójának, a bőrének azillata amit annyira szeretek, persze mikor először megéreztemparfümjét, már elszédültem attól a kellemes illattól.
Namjoon keze combomról fenekem alá csúszik ami gyorsabb mozgásrakésztet, ezzel fokozva mindkettőnk izgalmát is. A levegő forrkörülöttünk, mozgásunk egyre szinkronizáltabb, talán ekkormondják, hogy eggyé válik valaki a másikkal... Joon farka mindenmozdulatomnál kezdett egyre közelebb lenni gyönyörközpontomhoz,amit hamarosan el is talált. Hátam ívbe feszült nőiességemösszeszorult körülötte. Namjoon a tarkómra kapta a kezét ésazonnal egy vad csókba vont engem. Tovább ostromolja a G-pontomatamire egyre érzékenyebben reagálok, csókunkat megszakítom mertnem kapok rendesen levegőt, zihálok, nyögök, remegek az érzéstől.Újra hatalmába kerít az a bizonyos orgazmus előtti görcs.Namjoon vállaiba kapaszkodva mozgatom csípőmet a végsőkig, mikoris először Namjoont éri el az orgazmusa és a meleg nedvévelmegtölt. Ez az érzés az utolsó löket amely feloldja azalhasamban lévő görcsöt és ismét szétárad a testemben azorgazmus émelyítő érzése. Pár levezető mozdulattal, de végülkiszállok Namjoon öléből és ő egyből felém tart egy csomagzsepit. Csak csodálkozva nézek ár, mikor is megérzem lefolynicombomon váladékát. Gyorsan elveszem tőle és letisztítommagamat.
- Ne haragudj, biztos nem ez a legszexibb látvány,amit láttál szex után. -szabadkozom, de ő csak hamiskásmosollyal az arcán és egy kis nevetésszerű hangot hallatva afenekemre csap, majd közel húz magához.
- Ennéltermészetesebbet nem láttam, ez is hozzá tartozik, és már ne isharagudj, de az előbb lovagoltál meg. Nálad nem láttam, mégszexibbet. -csókol csupasz hasamra- Mindeneddel együtt akarlak.Minden kis vélt vagy valós hibáddal együtt- mondja, miközbenhasamnak dönti a homlokát. Annyira édes, hogy ilyen érzelgősséválik. Kicsit éreztem is, hogy a szexi és magabiztos külsőmögött, ott lapul egy nagyon érzékeny srác.
- Fel kéneöltöznünk és visszamenni. Le szeretnék tusolni, utána pedig asütögetősöket meglátogatni, mert kicsit éhes vagyok. - ajánlomfel az ötletem, mert rám tört az éhség. Namjoon bólintott, ésöltözni kezdtünk, mikor megállapítottuk, hogy semmit semhagytunk magunk után, felmértük a terepet nem jár e senki erre.
Majd csöndben elhagytuk a kisbuszt és az ott történt elsőegyüttlétünk emlékét is. A táboroztatók női faháza előtt adaz arcomra egy leheletnyi csókot, majd a fülembe suttog.
- Csakszépen a lépcsőkkel hercegnő! - mikor mondja nem értettem, dehamar leesik mire is céloz és erőset csapok a felkarjára.
-Nézz és csodálkozz, mégse vagy olyan jó, tudsz ennél jobbat is!-ugratom őt, és könnyed léptekkel felmegyek azon a párlépcsőfokon. Ő csak nevetve megvárja míg bemegyek, majd ő is asaját, mellettünk lévő faházba megy.

A nyári kisbusz románca ~ Kim Namjoon  - Befejezett -Where stories live. Discover now