Végre sikerült kinyitni azt a rohadt ajtót ebben a vak sötétben. Síri csendben lépkedtem óvatosan felfelé, mivel gondolom hogy felül van a hálószoba. Halkan elővettem a kést és úgy folytattam a felfedező utat a kicsit sem szerény házban. Gondolom apuci egyetlen 'ártatlan' kicsi fia alszik éppen valamelyik hálószobában a 60 közzül. Csak hogy én nem azért jöttem mert ártatlan. Az egyik szobából amelybe éppen be akartam nyitni hangokat hallottam.
-...H-harry..ah..ne hagyd abba..ohh- na gondolhattam volna hogy nem egyedül lesz ezek szerint 'Harry'. Most az egyik libáját is meg kell ölnöm. Belerúgtam valamibe ami nagy csörömpöléssel szerencsémre legurult a lépcsőn. Bazdmeg ekkora idióta is én lehetek.
-Várj hallottad?- hallottam meg egy ziháló hangot az ajtó túloldaláról.
-Naa Harry baba pont most kell abbahagyniii- hallottam egy idegesítő nyájas hangot.
-Figyelj most légyszi menj haza..mert...ö..most egyedül szeretnék lenni.-hallgatóztam. Miért küldi el a csajt? Tudta hogy Oliver embert fog küldeni rá? Tudja hogy itt van az egyik beosztottja? Basszus egyből el kell húznom a belem az ajtó elől-eszméltem fel.
-Akkor elmegyek te faszfej!-ordibált az a hülye picsa. Nagyon felidegesített ez a csaj nem tudom miért. Nem érkezett a válasz ezért még gyorsabban siettem a legtávolabbi helyre ebbe a bazinagy villába. Benyitottam egy dupla szárnyas irodába ahol középen egy óriási fenyő dolgozóasztal állt mögötte pedig egy nagy ablak amely az óriási díszkertre nézett. A sötétben még annyit vettem észre, hogy az íróasztal két oldalán magas könyvespolcok emelkedtek majdnem a plafonig megtöltve nagyon megviselt, agyonhasznált könyvekkel. Felkapcsoltam a villanyt és így még fennségesebbnek nézett ki az iroda. Olyan volt mintha egy fontos tudós irodája lett volna. Nem volt időm jobban szétnézni, mert lépteket hallottam a folyosóról. Gyorsan lekapcsoltam a villanyt és csak vártam. Hallottam a hülye picsa sírását és magassarkúk dobogását a lépcsőn, majd egy dühös ajtócsapódást. Még mindig nem értettem miért küldte ki, de egyre jobban éreztem azt, hogy tudja itt van egy idegen a házában. Most vettem észre, hogy nyitva hagytam félig az egyik ajtót amely a szél miatt nyikorogni kezdett. A rohadt életbe. Gyors lépteket hallottam egyre közelebb a szobához ezért elbújtam az egyik nagyobb könyvespolc mögötti szűk helyre. Ma még nem szabad megölnöm-jártak a főnök szavai a fejemben. Belépett óvatosan az irodába.
-V..van ott valaki?-kérdezte rémült hangon Harold. Gonosz mosolyt húztam a számra, nem is olyan tökös ez a Harold. Mostantól így hívom. Eszembe jutott valami. Játszunk Haroldkám egy kicsit. A leghalkabban mögé osontam és hirtelen a kést a nyakához szorítottam, csakhogy megijedjen.
-Harold...tetszik ez a név-suttogtam a fülébe közben ajkaim hozzáértek a füléhez miközben beszéltem amitől még gondolom a szar is meg állt benne-de ha Harold nem lesz jófiú akkor már ma felírhatlak a halott listámra.-kuncogtam a fülébe.
-M..mit akarsz? Tudom..h hogy Oliver küldött te köcsög-most nagyon feldühített ezért jobban a nyakához szorítottam a tűélesre élezett késemet.
-Hogy mondtad Harold? Megismételnéd?Ha valakinek szólni mersz rólam egy árva léleknek is-vicsorogtam jobban hozzá szorítva a kést- még kínozni is foglak a halálod előtt. Ezt jól vésd az eszedbe, baby-majd húztam a késsel egy kisebb vágást a nyakán majd kimentem és rázártam az ajtót. Biztos most nagyon be van szarva és pityeregni fog. Jaj nehogy már elsírjam magam a milliárdos apuci gyerekén. Rezgett a telóm amire ez volt írva "főnök". Egyból fevettem, nehogy ideges legyen mert könnyen fel lehet húzni az agyát.
"Igen?"
"Ugye nem ölted még meg?"tért rá egyből a lényegre. Tudja hogy az első percben agyönlőném bárki is az.
"Nem...de miért nem lehet ezt hamar elintézni simán kinyírom aztán-"nem hagyta hogy befejezzem.
"Louis! Mondtam hogy a parancsot nem változtathatod meg elfelejtetted hogy egy kibaszott beosztott vagy!"köpte a szavakat.
"Jó jó..de akkor minek tartogatod? Máskor mindig este végzek az áldozatokkal."értetlenkedtem
"Mert..tudod mit? Inkább hozd be holnap délután és addig csinálj vele azt amit akarsz de ha 4-re nem lesztek itt neked is annyi" nyomta ki. Na mostmár végképp nem értem hogy ezt a buzit minek babusgassam holnap 4-ig de mindegy. Csak elleszek egy luxusvillában. Felmentem hogy megnézzem él e még Harold. Bekukkantottam az irodába és kisírt szemekkel összekuporodva a földön aludt. Hirtelen felkaptam az ölembe és átvittem a szobájába. Olyan puhának tűntek göndör fürtjei, olyan fogdosnivalók..és azok a csókolni való ajkak.. MI A SZART CSINÁLOK?! Uramisten milyen buzi lélek lakozik bennem?! Jesszus inkább gyorsan ledobtam az ágyára és előhúztam a zsebemből a rendőrségről szerzett bilincset. Karját megemeltem de pólójának ujja feljebb csúszott így észrevettem tetoválásait a vállán. Értelmetlen minták tömkelege volt majdnem a könyökéig. Néhol egy-egy kisebb rajzocskák tűntek fel. Annyira értelmetlen volt az egész..de annyira különleges. Mivel fel volt emelve a keze ezért valamilyen okból fogva lejjebb néztem és megláttam az alhasán két növényt. Valamiért nagyon kíváncsi lettem mi van a póló és a szűkös alsógatya alatt.. MI?! Nem jézusom nem lehetek egy buzi nyápic?! Vagy az vagyok? Na mindegy hozzákötöttem mindkét kezét az ágy sarkához majd megkerestem a fürdőszobát. Hármat is találtam. Mindegyik más stílusban ékeskedett az egyikben mindenféle welness krémek és pezsgőfürdős sarokkád a másikban a legfelszereltebb zuhanyozó a harmadikban még szauna is volt. Te jó ég mennyi pénzt tudott kivenni a főnök bankkártyájáról..és Olivernek még ez meg se kottyant. De mégis meg akarja ölni. Mondtam már hogy eléggé elmebeteg típus? Bár nekem sincs a leghétköznapibb munkám. Gyorsan lefürödtem, hogy ne maradjon őrizetlenül Harold porcellánbaba. Basszus mit veszek föl? Gyorsan magam köré tekertem a törölközőt, -a még vizes testemre- és elindultam a sötét folyosón egy hálószobába ruhát keresni. Mi van ha csak ez a finnyás Harold lakik itt? Az ő ruháit fel nem veszem. Nem néztem melyik szobába sétáltam be, de meg is bántam, hogy nem néztem körül. Harold bámult rám még mindig megkötözve kikerekedett szemekkel és 'o' alakú szájjal. Na várjunk akkor ez tényleg meleg? Hmm ideje megleckéztetni.
-Miaz ennyire tetszik a látvány? Ha akrod még szexibben besétálok az ajtón-túrtam bele a vizes hajamba és egy kacsintással elfordultam és ruhák után kerestem. Még mindig nem mondott semmit. Most azt hiszi, hogy én is homokos vagyok? Chh naiv.
-Te mit csinálsz? Egyátalán nincs jogod megkötözni engem és így beszélni hozzám..idióta-nézett el rólam és a mondat végét szerintem csak magának mondta.
-Jaj a szegény Harry babát megsértette egy kurvahelyes és szexisten pasi? Úristen ez annyira szomorú..-és elkezdtem "sírni".
-Olyan gyerekes vagy..amúgy hogy hívnak?-ezt meg mióta érdekli hogy aki meg fogja ölni hogy hívják?
-Louis. Louisnak hívnak de nem értem miért akarod tudni-nem néztem rá hanem tovább kerestem ruhákat. Sikertelenül.-mondd ti hol a francba tartjátok a ruhákat? Vagy annak is külön emelete van? Amúgy tudtad hogy itt vagyok? Miattam küldted el az egyik ribancod?-zúdítottam rá a kérdéseket.
-1. a másik szekrénybe van 2.igen tudtam hogy itt vagy mivel egy sörösüveg nem esik le magától a lépcsőn, és 3. ő nem az egyik ribancom hanem a barátnőm, Hannah" válaszolt. Kivettem egy pólót és egy alsót -ami remélem nem koszos- és elkezdtem volna öltözni teljesen nyugodtan de valaki megzavart amikor a törölközőm akartam levenni.
-Ugye nem itt öltözöl?-piroslott a feje,mint egy paradicsom.
-Miért zavarna?-vigyünk egy kis játékot ebbe az unalmas egy napba. Levettem
a törlölközőt hadd ámuljon csak.
-Fuj told innen a formás seggedet-csak próbálta eltakarni a kezével a szemét, de le volt bilincselve. Elég félreérthető volt a helyzet. Örüljön, hogy láthatja.
-Ohh szóval formás hmm-húztam az agyát egy kicsit.
-Idióta-gyorsan felkaptam valamit és még írtam a górénak egy üzit ;
Egy nyápic, nem lesz nehéz holnapig megtartani. Louis
-Holnap megyünk 4-re a főnökhöz. Valamit akar tőled.
-Mit akar? Volt pénze, nője van pénze és nője, és lesz is pénze meg nője-mormogott.
-Faszom tudja. Én csak a pénzéért dolgozom-rántottam meg a vállam -melyik a legjobb háló ebben a kastélyban?
-A szomszéd szoba.
-Oké. Ha lehet ne legyél hangos és ha megpróbálsz megszökni akkor.. nem nem tudsz megszökni-majd egy bájos mosolyt küldtem felé egy kacsintással.
-Mondd te buzi vagy?-kérdezte teljesen komolyan. Na eze gy kicsit zavarba hozott.
-Hát..ha ennyire érdekel akkor biztos nagyon bejövök neked-nevettem kicsit elterelve a témát egy poénnal.
-Aha..vagyis mi?nem, nekem van barátnőm jézusom-tört ki magából. Én csak jót röhögtem rajta, és átmentem a másik szobába. Harry, harry, harry göndör fürtök, undok, helyes. Csak a plafont bámultam de bármit tudnék csinálni kivéve elaludni. Már másfél órája, hogy forgolódtam, de nem bírtam és kimentem a folyosóra. Halkan benyitottam a szomszéd szobába, majd..várjunk miért vagyok itt?! Mit csinálok, miért akarok mellé feküdni?! Jézusom megőrültem. Direkt hangosan becsaptam az ajtót és zihálva visszarohantam az "én" szobámba.Másnap
-Ébredj fel elmegyünk a lakásomba. Otthagytam valamit-török be a szobájába monoton hangon. Na ez az igazi Louis. Veregettem gondolatban meg a vállam.
-Mi a fasz..-hunyorogva nézett rám, és miután felfogta, hogy mi is volt tegnap végre meszólalt. -szart megyek, úgy se tudnék megszökni bilinccsel a kezemen-mondta inkább a párnába.
-Velem jössz vagy már most írhatod kire hagyod ezt a bazinagy házat-tettem keresztbe a kezeim unottan.
-Akkor elengedsz vagy menjek az ágyammal?
-Háát..az ágyra bármikor szükség lehet, nem rossz ötlet-nevettem.
-Perverz.
-Szerény.
-Bunkó.
-Cuki amikor mérges-nevettem. Mire felfogtam mit is mondtam már elpirult. Fasza. Kioldoztam és gyorsan megfogtam a csuklóját, mert még ugyanis "rab".
-Baszod, azt hiszed hogy elszököm, úgy hogy közben fegyver van nálad?
-Lehet hogy olyan lehetsz mint az ágyban; vad és kiszámíthatatlan-kacsintok majd kimegyünk a kocsimhoz.Nálunk
-Ez az a hely amit soha nem fogsz látni ezek után-léptem be a lakásomba.
-Mintha annyit akarnék ide járni-leraktam a cuccom a konyhapultra és ledobtam magam a kanapéra a távirányítóval a kezemben. Harry csak szerncsétlenül toporzékolt az ajtóban.
-Ülj már le, nem foglak felfalni-fordítottam a fejem hozzá.
-Egy bérgyilkos mellé leülni a kanapéra nem olyan biztonságos-tette karba a kezeit.
-Tudod mi nem biztonságos? Óvszer nélkül dugni, na gyere már-nevettem. Végre először ő is nevetett a poénjaimon majd leült mellém.
-Tudod nagyon perverz vagy-nevetett.
-Te meg buzi- csak nyelt egyet idegesen, mintha egy titkot elmondtam volna. -várj..te? uhh ez nagyon kínos.de hallottalak azzal a libával enyelegni.
-Apám nem tudja-hadarta-hogy meleg vagyok ezért az egyik ügyfelének a lányával muszáj voltam összejönni-felelt idegesen. Próbáltam nem furcsa, undorordó fejet vágni, majd csak vállat rántottam. Már beesteledett és éppen egy nagyon jó horror ment, amin Harry majd beszarta magát, én meg csak jót röhögtem rajta.
-Most jön majd a legjobb rész-suttogtam sejtelmesen kuncogva. Harry egy ijedt fejet vágott és még az ijesztő rész előtt kicsit közelebb csúszott a takarójával a hátán. Már ki is találtam a tervem estére. Megijesztem miközben zuhanyzik. Egy lány sikoltása, és egy nevetés hangzott a tévéből majd a mellettem ülőből egy kicsit sem férfias visítás jött, majd teljesen átölelt hirtelen felindulásból.
-B..bocsi csak..nem szeretem a horrort-vette le derekam körül a kezeit.
-Akkor több horrort akarok nézni, ha ezt csinálod-jutalmaztam meg egy kacér mosollyal. DE HETERO VAGYOK nem? Mit csinálok, ez nemnormális. A film végetért így elmentem zuhanyozni, mivel már beesteledett. Éppen a tusfürdőt akartam a kezembe nyomni mikor egy Harold-féle sikítás hallatszódott a nappaliból.
-LOUIS-ordította a kétségbeesett hang tulajdonosa Harry. Úgy ahogy voltam pucéron és vizesen kirohantam, de a látvány teljesen letaglózott.ola babies, új ff tudom van ezer másik amelyiket folytatnom kéne, de bevallom, kxrvára nincs kedvem csinálni.[kivéve a másik larryset]. Ez a fanfic meg már rég itt porosodik, so felraktam🎈Na puszcsi🎊
Lav foreva Csengee😍
YOU ARE READING
Lonely cryin' in his bathroom➳ l.s.
FanfictionCsak megtörtént. És mégegyszer. Aztán egymás után egyre többször, és nem bírtam leállni. Ő volt a drog.