💜29.BÖLÜM💜

13 3 2
                                    

2 Gün Sonra

Soyang dan...

Sonunda Jungkook ile gittiğimiz tat-pardon işkence bitmişti.Ve bu gün son gündü.Akşam yola çıkacaktık.Gitmek için sabırsızlanıyordum.Bavulumu vs hazırlamıştım.Üzerime beyaz kot ve açık mavi bir gömlek giydim.Saçlarımıda topuz yaptım ve kahvaltı yapmak için aşağı indim.Jungkook erkenden yürüyüşe çıkacağını söyleyip gitmişti.Yemeğimi yerken karşıma birinin oturması ile ona döndüm.Tanımadığım uzun boylu siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir çocuk oturmuştu.

X:Selam.

Soyang:Selam da kimsiniz?

X:Kim olduğumun bir önemi.yok bence.

Soyang:Gider misiniz?

X:Yaaa hadi ama gel biraz takılalım.

Tam ona ağzının payını verecekken arkamdan omzuma dokunan el ile oraya döndüm.

JK:Bu kim canım?

Soyang:Canım?

JK:Ahh kusura bakma ama onunla ben takılırım sana ihtiyacı yok.Hadi ikile.

X:Ahh peki ama takılmayı çok isterdim.

Soyang:İstemek ile kal o zaman.

Çocuk baya bozuldu ve gitti.Jungkook ta elini omzundan çekip karşıma oturdu.

JK:Ben olmasam elden gidiyordun.

Soyang:Ben ağzının payını verecektim zaten gerek yoktu.

JK:Yani şu an bana teşekkür edeceğine yaptığın şeye bak aşk olsun.

Soyang:Ahh tamam teşekkür ederim falan filan işte.

JK:Her neyse.Sonunda kurtuluyorum senden.

Soyang:İnanki bende en az senin kadar mutluyum.

Yemek Faslı bitince odaya geri döndük.Yine kendi halimizfe takılırken odada olan piyano dikkatimi çekti.Yanına gittim ve tabureye oturdum.En sevdiğim parçalardan birini çalmaya başladım.

Şarkıyı bir yandan söylüyor bir yandan çalıyordum.Bir süre sonra bana eşlik eden ses ile ona baktım.Sonra çalmaya devam ettim.Parça bittiğinde o da yanıma geldi.

Soyang:Sesin güzelmiş.

JK:Seninde fena değil.

Kafasına şaplağı geçirdim.Ben burda onu övüyorum o ne yapıyor.

JK:Ahh acıdı ne vuruyon.Şakada mı yapmayalım?

Soyang:Aman sen şaka yapma.

JK:Elin baya ağırmış yanlız.

Soyang:Ne sandın oğlum 10 yıldır boşuna kick box a gitmiyorum herhalde.9

Gülüp yanımdan kalktı.Gün de zaten öyle boş boş geçti.

Akşam

Arabaya binmiş eve gidiyorduk.Arabalar yine ayrıydı.Çalan telefonum ile elimi cebime götürdüm.Arayan Eun du.

Soyang:Alo?

Eun:Ne yapıyorsun?

Soyang:Yoldayım gelirim birazdan.

Biz Yedimiz (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin