..................جوليآ̀ وغر̀يبي آ̀لأط̀́وآ̀ر̀ آ̀لس̀́بع̀́............................
ص̀́بآ̀ح̀ يوم̀ آ̀لآ̀ثن̀ين̀ م̀ثل آ̀ي يوم̀ م̀ش̀́ر̀ق̀ و جم̀يل ، ين̀آ̀ظ̀́ر̀كي ضوء آ̀لش̀́م̀س̀́ آ̀لس̀́آ̀ط̀́ع̀́ة آ̀لذ̀ي يتد̀لل ضوئه̀آ̀ ع̀́لى س̀́ر̀ير̀ك وآ̀ن̀تي تف̀تح̀ين̀ ع̀́ين̀ك ببط̀́ء لتق̀آ̀بلك أش̀́ع̀́ة آ̀لش̀́م̀س̀́ و تع̀́كس̀́ لون̀ ع̀́ين̀آ̀كي آ̀لبن̀يتآ̀ن̀ آ̀لس̀́آ̀ط̀́ع̀́تآ̀ن̀ آ̀لذ̀ين̀ يم̀كن̀ه̀م̀ س̀́ح̀ر̀ آ̀ي آ̀ح̀د̀ ير̀آ̀ه̀م̀آ̀.
بع̀́د̀ بضع̀́ د̀ق̀آ̀ئق̀ م̀ن̀ آ̀لم̀ح̀آ̀ولة لتر̀ك آ̀لس̀́ر̀ير̀ 😂🤓، وه̀آ̀ آ̀ن̀تي تذ̀ه̀بين̀ إلى آ̀لح̀م̀آ̀م̀ لق̀ضآ̀ء ح̀آ̀جآ̀تك و كآ̀لع̀́آ̀د̀ة ف̀ع̀́ل ر̀وتين̀ك آ̀ليوم̀ي آ̀لبس̀́يط̀́ وه̀و آ̀ن̀ك تأخذ̀ين̀ ح̀م̀آ̀م̀آ̀ د̀آ̀ف̀ئآ̀ لبر̀ود̀ة آ̀لجو كآ̀لم̀ع̀́تآ̀د̀ ف̀ي ف̀ص̀́ل آ̀لش̀́تآ̀ء آ̀لق̀آ̀س̀́ي ، وبع̀́د̀ه̀آ̀ تف̀ر̀ش̀́ين̀ آ̀س̀́ن̀آ̀ن̀ك وتضع̀́يين̀ بع̀́ض آ̀لم̀يك آ̀ب آ̀لخف̀يف̀ لأن̀ك لس̀́تي م̀ح̀تآ̀جة إلى م̀يك آ̀ب لجم̀آ̀لك آ̀لط̀́بيع̀́ي وآ̀لخلآ̀ب 😉 ، وبع̀́د̀ه̀آ̀ تلبس̀́ين̀ م̀لآ̀بس̀́ آ̀لع̀́م̀ل ، لكون̀ك تع̀́م̀لين̀ ف̀ي كآ̀ف̀يه̀ آ̀لذ̀ي لآ̀ يبع̀́د̀ ع̀́ن̀ م̀ن̀زلك ببضع̀́ د̀ق̀آ̀ئق̀ وه̀ذ̀ه̀ كآ̀ن̀ت آ̀س̀́تف̀آ̀د̀ة جيد̀ة لكي لآ̀ تبع̀́د̀ي ع̀́ن̀ م̀ن̀زلك و كي لآ̀ تح̀تآ̀جين̀ آ̀لآ̀ آ̀س̀́تخد̀آ̀م̀ آ̀لم̀وص̀́لآ̀ت كثير̀آ̀ ، لأن̀ك تع̀́يش̀́ين̀ بم̀ف̀ر̀د̀ك بع̀́د̀ م̀وت آ̀ه̀لك ف̀ي ح̀آ̀د̀ث س̀́يآ̀ر̀ة م̀ن̀ذ̀ آ̀لص̀́غر̀ وكن̀تي تبلغين̀ آ̀لس̀́آ̀د̀س̀́ة ع̀́ش̀́ر̀ م̀ن̀ ع̀́م̀ر̀ك ، وآ̀لآ̀ن̀ ف̀ي آ̀لثآ̀لثة وآ̀لع̀́ش̀́ر̀ون̀ ، وه̀ذ̀آ̀ كآ̀ن̀ بع̀́د̀ س̀́بع̀́ س̀́ن̀ين̀ ، ر̀غم̀ وجود̀ك ف̀ي ه̀ذ̀ه̀ آ̀لح̀آ̀د̀ثة أيضآ̀ ، كن̀تي آ̀لوح̀يد̀ة آ̀لذ̀ي ن̀جت م̀ن̀ آ̀لح̀آ̀د̀ثة لكون̀ك جآ̀لس̀́ة ف̀ي آ̀لم̀ق̀ع̀́د̀ آ̀لخلف̀ي وآ̀لآ̀ص̀́ط̀́د̀آ̀م̀ كآ̀ن̀ م̀ؤثر̀آ̀ ع̀́لى آ̀لم̀ق̀ع̀́د̀ين̀ آ̀لأم̀آ̀م̀ية ، وه̀ذ̀آ̀ أد̀ى إلى ع̀́د̀م̀ وجود̀ إم̀كآ̀ن̀ية لإن̀ق̀آ̀ذ̀ه̀م̀ 🥺، ولم̀ يكن̀ لد̀يكي أق̀آ̀ر̀ب لير̀ع̀́وكي لأن̀ك لم̀ تع̀́ر̀ف̀ين̀ ع̀́ن̀ه̀م̀ ش̀́يء لأن̀ك لم̀ تزور̀يه̀م̀ م̀ن̀ زم̀نٍ̀ ط̀́ويل ، ولكن̀ بع̀́د̀ م̀ع̀́آ̀ن̀آ̀ة وم̀ش̀́ق̀ة وم̀س̀́آ̀ع̀́د̀ة م̀ن̀ ص̀́د̀يق̀تك آ̀لم̀ق̀ر̀بة، س̀́يد̀ر̀آ̀💃، آ̀لذ̀ي تع̀́م̀ل م̀ع̀́ك ف̀ي ن̀ف̀س̀́ آ̀لكآ̀ف̀ية وه̀ي آ̀لذ̀ي آ̀ع̀́تن̀ت بك وجلبت لك آ̀لم̀ن̀زل آ̀لذ̀ي تع̀́يش̀́ين̀ ف̀يه̀ ، وآ̀ن̀تم̀ أيضآ̀ تع̀́ر̀ف̀ون̀ بع̀́ضكم̀ م̀ن̀ آ̀لص̀́غر̀ وآ̀ن̀تم̀ كن̀تم̀ ف̀ي آ̀لح̀ضآ̀ن̀ة س̀́ويآ̀ وآ̀ن̀ت ح̀ق̀آ̀ م̀م̀تن̀ة له̀آ̀ بكل ح̀يآ̀تك ولآ̀ تع̀́ر̀ف̀ي كيف̀ س̀́وف̀ تر̀د̀ي كل ه̀ذ̀آ̀ آ̀لجم̀يل آ̀لذ̀ي ف̀ع̀́لته̀ لك ، ولكن̀ آ̀ن̀تي تع̀́لم̀ين̀ أن̀ه̀آ̀ آ̀لص̀́د̀يق̀ة آ̀لوح̀يد̀ة آ̀لذ̀ي أح̀بتك وآ̀ن̀تي أيضآ̀ و يم̀كن̀ آ̀كثر̀.....🥺❤️............ ♥️🎼 .
ولكن̀ ه̀ن̀آ̀ك ش̀́يء ُ غر̀يب ف̀ي ه̀ذ̀آ̀ آ̀لأم̀ر̀ آ̀لم̀تع̀́لق̀ بآ̀لح̀آ̀د̀ثة ه̀و أن̀ لم̀ يتم̀ آ̀لع̀́ثور̀ ع̀́لى آ̀لص̀́غير̀ة آ̀لذ̀ي آ̀ص̀́ط̀́د̀م̀ت بآ̀لس̀́يآ̀ر̀ة ، ويم̀كن̀ أن̀ تق̀ولوآ̀ أن̀ه̀ يم̀كن̀ أن̀ يكون̀ م̀جر̀م̀آ̀ و ه̀ر̀ب لكي لآ̀ يس̀́جن̀ ، وه̀ذ̀آ̀ ليس̀́ خط̀́أ ولكن̀ .......... لأن̀ وآ̀لد̀كي كآ̀ن̀ ص̀́آ̀ح̀ب ش̀́ر̀كة تغذ̀ية ف̀ي آ̀لش̀́ر̀ق̀ آ̀لأوس̀́ط̀́ ، وبآ̀لط̀́بع̀́ لكل ر̀جلٌ ن̀آ̀جح̀ ع̀́د̀و ، وه̀ذ̀آ̀ يجوز جد̀آ̀ ، وه̀ذ̀آ̀ كآ̀ن̀ يد̀ور̀ ف̀ي بآ̀ل جوليآ̀ كثير̀آ̀ لم̀ع̀́ر̀ف̀ته̀آ̀ أن̀ ه̀ن̀آ̀ك ش̀́خص̀́آ̀ بآ̀لتح̀د̀يد̀ كآ̀ن̀ يكر̀ه̀ وآ̀لد̀كي و كآ̀ن̀ يح̀كيلك ع̀́ن̀ه̀ كثير̀آ̀ لأن̀ه̀ كآ̀ن̀ ص̀́د̀يق̀ه̀ ف̀ي آ̀لثآ̀ن̀وية و لكن̀ تغير̀ت آ̀لم̀س̀́آ̀ر̀آ̀ت بع̀́د̀ وجود̀ ن̀جآ̀ح̀آ̀ت و تق̀د̀م̀آ̀ت ، أص̀́بح̀ ص̀́آ̀ح̀ب وآ̀لد̀كي م̀غر̀ور̀ة بط̀́بع̀́ه̀ و ع̀́د̀وآ̀ ، وه̀ذ̀آ̀ لآ̀ بع̀́ر̀ف̀ إلآ̀ بم̀س̀́تر̀ كيم̀ ، وآ̀لم̀ف̀آ̀جأة ، أن̀ه̀ يكون̀ وآ̀لد̀ ص̀́د̀يق̀ك م̀ن̀ذ̀ آ̀لط̀́ف̀ولة ، ن̀آ̀م̀جون̀ ، كيم̀ ن̀آ̀م̀جون̀ 🙊
م̀ثير̀ للآ̀ه̀تم̀آ̀م̀ ص̀́ح̀يح̀؟؟
ولكن̀ ع̀́لآ̀ق̀تكي بن̀آ̀م̀جون̀ م̀آ̀ زآ̀لت ع̀́لى م̀آ̀ ه̀ي و لم̀ يتغير̀ ش̀́يء و لآ̀ن̀ه̀ آ̀ن̀ك لآ̀ تر̀يد̀ين̀ أن̀ تح̀كم̀ي ن̀آ̀م̀جون̀ بم̀آ̀ لآ̀ ه̀و ع̀́آ̀د̀ل وأن̀ه̀ ليس̀́ م̀ثل أبيه̀ وأم̀ه̀ ع̀́كس̀́ه̀ تم̀آ̀م̀ ، ه̀آ̀آ̀آ̀ ه̀ذ̀آ̀ م̀آ̀ آ̀ن̀تي تع̀́تق̀د̀ين̀ه̀ آ̀لآ̀ن̀ ...... ولكن̀ يآ̀ ه̀ل تر̀ى ، م̀آ̀ذ̀آ̀ س̀́وف̀ يح̀د̀ث أو يُس̀́تكش̀́ف̀ لآ̀ح̀ق̀آً̀؟؟⁉️
انتظروا للبارت القادم 👍💜
YOU ARE READING
جوليا وغريبي الأطوار السبع 👻
Horrorفتاة عادية تعيش حياتها كأي فتاة ، ولكن يأتي يوم ويتحول كل هذا إلى دمار؟!💀👀