Asahi szemszög
- Asahi megkérhetlek egy szívességre? - kérdezte, miközben még mindig 90°-ban hajolt előttem. - Tartasz nekem korrepetálást?
-P.. Persze..- nagyon meglepődtem a kérése miatt, de egyértelműen bele mentem. Ő elmosolyodott és megköszönte. A haza út abból telt, hogy mikor lehetne megoldható. A szombat délutánra esett a választás. A beszélgetést az zavarta meg, hogy a haza értem. Noyátol elköszöntem és bementem a házba, fel a szobámba. Egy tipikus romantikus mangában, a korepetálás közben szoktak történni egy s mások. Biztos ami biztos felkészülök rá. De értelmetlen, hiszen úgy sem egy mangában vagyok. Ugye? Zavaromban megráztam a fejem. Mik ezek a gondolatok?
Éves után elvégeztem a tanulni valóm és érdekességből elé vettem a tavalyi sulis füzeteimet. Egy kicsit nézegettem és félre raktam. Ezeknek majd hasznát vehetem amikor segítek neki a tanulásban.
Hamar el telt az a pár nap, nem történt semmi lényeges. Most éppen szombat van, amikor felébredtem, hamar beugrott, hogy ma jön Noya és az miatt a torkombam dobogott a szívem. Remélem nem történik ma semmi szokatlan a tanuláson kívül.
Ma nagyjából semmi dolgom sem volt. Tv nézéssel és az interneten való böngészésel töltöttem az időm, míg vártam, hogy betoppanjon a vendégem. Nagyon lassan telt az én szemszögemből az idő, nem kötött le semmi igazán. De szerencsére eltelt, és az ajtót kopogtató fiú zökkentett ki a pillanatnyi gondolataimból. Szaladtam is az ajtóhoz, hogy kinyítsam azt. Noya volt az egyértelműen, egy táskával a hátán. Köszöntünk majd bejött és lehúzta a cipőjét, én meg csak csendben figyeltem minden eggyes mozdulatát. Fel vezettem a szobámba és leültünk a földre. Elé szedte annak a tantárgyaknak a füzeteit amikből a leggyengébb. Közben megtudtam, hogy neki jól mennek a nyelvek és a matek valamennyire, de a biológia, a földrajz és hasonlók már nem nagyon. Vagyis inkább azokból segítettem neki. Azt mondta, hogy mivel ma úgy sincs jobb dolga, itt marad estig. Én persze bele eggyesztem.
Telt az idő, elég jól haladtunk. Könnyen megjegyezte amit kell, ha elmagyaráztam neki. Már lassan kezdett besötétedni és már el is akart indulni haza, de hirtelen el kezdett esni ez eső. De azért eléggé. Felhőszakadás. Nem tűnt úgy, hogy egy ideig el fog ez állni, ezért a legjobb döntésnek az tűnt, hogy Noya ismét itt töltse az éjszakát. Nem megmondtam, hogy fel kell készülni az ilyen esetekre? Tudtam, hogy fog valami hasonló történni. Az eső is jókor esik.- Asahi-san..- szólalt meg Noya miután végeztünk a vacsorával. - Elmegyek fürödni, de előtte legyszíves adj valami csere ruhát. - én elmotyogtam egy okét és felmentem keresni neki valamit, ami jó is rá.
Ugyanazt amit múltkor adtam meg kerestem és a kezébe nyomtam, ő meg bevonult a fürdőbe.
Még nem volt olyan késő, hogy aludjunk, ezért gondoltam keresek valami jó filmet a laptopomon. Találtam is egy jónak ígérkező vígjátékot amire kijött Noya. Egyből felé kaptam a tekintetem és minél kevésbé feltűnően végig mértem őt. A póló a combja közepéig ért. Nem rossz, nem rossz. Szerencsére hamar észbe kaptam és elkaptam róla a tekintetem. Ő lerakta a cuccait és leült mellém.- Gondoltam, időtöltésnek megnézhetnénk egy filmet. - mondtam neki az ötletem. Ő beleeggyezet és én is időközben el mentem fürödni.
Amint kiértem ő ugyanott ült és telefonozott. De ahogy észre vett lerakta a készülékét. Én kiengedtem a hajam, mert most zavart, hogy be van kötve és leültem mellé. Egy kis ideig bámult majd megszólalt.- Olyan szokatlan vagy kiengedett hajjal. - mondta, majd halványan elmosolyodott.
- Te is lelapúlt hajjal. - válaszoltam neki ami miatt mindketten halvány mosollyal mértük végig a másikat, de inkább csak elindítottam a filmet.
A film nem volt rossz, másfél órás az egész és most tartunk körülbelül a háromnegyedénél. Valahogy nem tudtam koncentrálni a film cselekményére, úgy éreztem, hogy majd lecsukódik a szemem és úgy tűnt, hogy a mellettem lévő személy sem volt másképp. Pedig még csak most lessz lassan tizenegy. Egyszer arra lettem figyelmes, hogy Noya neki dőlt a vállamnak, amire elmosolyodtam. Elaludt. Most, hogy jobban megnézem még egy kis résnyire nyitva van a szeme. Ilyen félholtan.-Elaludhatsz. - suttogtam neki, amire már teljesen becsukta a szemét és már hallottam is az egyenletes szuszogását. Ez gyors volt. Engem már nem érdekelt különösen a film, ezért nagyon lassú mozdulatokkal kikapcsoltam a laptopot, és leraktam az ágyam melletti székre, mert az volt a legközelebb.
Úgy éreztem, hogy még nem vagyok annyira álmos. De ebben közre játszott az is, hogy a fiú, aki nekem tetszik a vállamon alszik, ameddig lehet ki szeretném használni az alkalmat, mert ha el megyek aludni, akkor én le kell menjek a fútonra. A gondolataim közepette próbáltam nyitva tartani a szemem, de lassan azon kaptam magam, hogy elsötétül minden, és magába szippant az álmok világa.Oké oké xd az elején nem tudtam, hogy mit írjak de most bele jöttem. Na meg mostanában vagy egész nap rajzolok, vagy kpopot nézek/hallgatok, vagy játszok xd letöltöttem újra a plants VS zombiet vagy, hogy írják és már álmomban is azt látom xd. Na de nem magyarázkodok tovább.
De azért itt hagyom azt a rajzot amivel elvagyok:Hyunjin a Stray Kidsből. Ha valakit értékel, akkor a következő részben kitehetem a kész rajzot.
YOU ARE READING
Mi az igazság? ( AsaNoya ff)
FanfictionLehet ha kicsit késni fognak a részek hiszen több sztorit írok egyszerre meg kell az ihlet, de hozom. Asahit az ajtót dörömbölő személy zavarta meg az álmában. Ki jelenhet meg e késői órákban amikor az eső is zuhog? És a legnagyobb kérdés. Miért? "...