Hirtelen felkeltem abból a szörnyű rémálomból ami már 5 éve folyamatosan kísért. Azóta a pillanat óta nem bízom meg senkiben és váltam ilyen emberé. Aki senkivel nem törődik és mindenkit csak bántani tud. Ez alól egy ember kivétel méghozzá Taehyung.
Viszont félek hogy olyat tennék esetleg amivel őt is eltaszítom magamtól. Akkor már nem bírnám tartani magam. Így is egy jó pár heg éktelenkedik a karjaimon.
Na jó kit állatatok depressziós vagyok. De akkor sem fogok agytúrkászhoz járni. Úgy sem tud ezzel semmit sem tenni ellenem.
Egyébként van egy olyan érzésem hogy valamit elfelejtettem. Az isten verne meg. Már rég a dormba kéne lennem. Gratulálok Yoongi. Remélem hogy nem fognak ki akadni. Annyira...
Gyorsan felvettem a szokásos cuccom és már indultam is. Az egy órás utat végig futottam. Már éreztem hogy szédülök és nem bírom sokáig. Már a ház előtt voltam mikor szervezetem feladta a szolgálatot és elsötétült minden.
[ Jungkook ]
Éppen mentem ki a dormból mikor megláttam hogy valaki össze esik előttünk. Oda szaladtam és óvatosan elkezdtem pofozgatni. Mivel nem sikerült fel kaptam a kezembe és be mentem vele a lakásba. Mivel csak Taehyung mellett volt szabad hely így oda be vittem. Az említett nem volt bent. Mikor leraktam realizáltam hogy a srác a bunkóság királya Min Yoongi.
Kimentem a szobából és éppen akkor ment volna be Taehyung.
-Hát te mi járatban erre Jungkook?
-Egy srác össze esett és mivel csak nálad volt szabad hely gondoltam hogy oda be viszem.
-Értem, akkor figyelem mikor kell fel.
-Rendben de nagyon vigyázz vele legfogja szedni a fejed amint felkel.
-Vigyázni fogok.-azzal bement a szobába.Halika! Hát khm.. Kövi részben megtudhatjuk hogy reagálnak hogy újra találkoznak 😌 Remélem hogy tetszett.
A szeretet legyen veletek <3 <3
YOU ARE READING
Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅
FanfictionA történet a BTS bandáról fog szólni. A történet elején még nincs meg a banda. A történetben két fiú szerelmesek lesznek egymásba de vajon, hogy fog hatni a bandára? Jól vagy rosszul? A többi a könyvből kiderül. ⚠Warning⚠ ⚠boyxboy⚠ ⚠Trágár szavak⚠