22

626 27 5
                                    

נקודת מבט קייל
״בוקר טוב!״ אמבר מתפרצת לחדרי, ״מה השעה בכלל?״ שאלתי ושיפשפתי את עיניי. ״אחד,״ היא ענתה בעליזות ופתחה את התריסים בחדרי. ״מה את עושה?״ שאלתי וזרקתי עליה כרית, ״ולמה לעזאזל השעון שלי לא צלצל?״ מלמלתי לעצמי ובדקתי את הטלפון שלי. ״כי אני כיביתי אותו,״ אמבר השיבה ונשכבה לידי. ״למה?״ שאלתי וסובבתי את ראשי לכיוונה. ״כי הולכים לקמרון,״ היא ענתה. ״אהה נכון,״ אמרתי, כל הלילה חשבתי רק על דבר אחד, מדיסון. היא לא יצאה לי מהראש אז שכחתי שהולכים לקמרון. ״באמת שכחת?״ אמבר שואלת, כל הבית הספר דיבר על המסיבה שלו.
״סתם ברח לי מהמוח,״ חירטטתי משהו, ״טוב...״ היא אמרה עדיין חושדת. ״צריך להביא משהו?״ שאלתי בפיהוק. ״רק את עצמך,״ היא אמרה ויצאה מחדרי.
לבשתי בגד ים אדום, חולצה לבנה ונעלתי כפכפים. ירדתי למטה, לקחתי את המפתחות מהמדף ונשמעה דפיקה בדלת.

״היי יפה,״ אמרתי כשראיתי את מדיסון בפתח הדלת. ״שלום גם לך קיצ׳י,״ היא אמרה בחיוך ונכנסה. היא לבשה שמלת חוף לבנה ומתחתיה בגד ים אדום בולט שבטח יבליט עוד יותר את שערה הג׳ינג׳י. ״אתה נהנה אהה?״ היא שואלת בחיוך שובב ונושכת את שפתיה. ״רק מקווה שהוא מסתיר משהו.״ השבתי ולקחתי את ידה. ״מסתיר, מסתיר...״ היא מלמלה ומשכתי אותה אליי. ״בטח מסתיר,״ אמרתי ושיחקתי בשערה. ״התגעגעתי אלייך,״ אמרתי והיא נשענה על החזה שלי. ״ראית אותי אתמול,״ היא הסבירה וליטפתי את גבה התחתון. ״אז למה באת לפה?״ שאלתי בחיוך מנצח, ״כי רציתי לראות אותך,״ היא אמרה בביישנות. ״לפחות עכשיו אני יודע שזו לא אהבה חד צדדית,״ אמרתי, ״כן, אבל אתה לא יודע מה הייתי צריכה לעבור כדי שאני אוכל להגיע לפה.״ היא אמרה בשקט והתנתקה מהחיזה שלי. ״מה?״ שאלתי ומשכתי אותה לספה בסלון. ״סתם בגלל סער, ריצ׳ארד לא יורד לי מהוריד ולא מרשה לי ללכת לצאת מהבית חוץ מלבית ספר.״ היא נאנחה, ״אז איך באת בסוף?״ שאלתי בסקרנות, אני לא ממש מחבב את הריצ׳ארד הזה. ״דיאנה וישנתי מחוץ לבית.״ היא התלוננה. ״גאה בך.״ אמרתי ונשקתי לראשה.

״קייל תגיד לי את האמת עכשיו,״ מדיסון דרשה והבטתי בעיניה הירוקות. ״מה להגיד?״ שאלתי, ״אני פוגעת בך?״ היא שאלה והשפילה מבט. ״למה שתפגעי בי?״ החזרתי שאלה. ״בגלל שאני לא רוצה שידעו עלינו בינתיים,״ היא אמרה מאוכזבת מעצמה. ״היי, כל עוד את איתי לא משנה לי מי ידע על זה, כי אני אוהב אותך.״ אמרתי והרמתי את ראשה. ״אני...״ היא ניסתה לומר, ״זה בסדר, אני יודע קשה לך ומה שתדעי שכן אני אוהב אותך.״ אמרתי וטבעתי בעיניה הירוקות, ״אני מצטערת,״ היא לחשה, ״אין לך על מה, אמרתי לך, אני אלמד אותך לאהוב.״ אמרתי והנחתי את שפתי על שפתיה.

נקודת מבט מדיסון
״ושלום לזוג המאחרים!״ ז׳אק קרא כשאני וקייל נכנסנו לביתו של קמרון. ״לא הייתה חנייה,״ קייל המציא משהו. ״אבל אחי יש לך אופנוע,״ ז׳אק אמר בחשדנות. ״זו השכונה, אין פה אף פעם חניות, אחרי הכל, לכל מי שגר פה יש איזה שבע כלי רכב שונים.״ חירטתי גם. ״בסדר כבר סידרנו הכל לבד לא צריך תעזרה שלכם,״ ז׳אק התייאש, ״מאדי!״ סופיה קראה בהתלהבות ורצה לכיווני. ״קופיפה!״ קראתי והרמתי אותה לחיבוק. ״באת בסוף,״ היא אמרה ההתרגשות . ״רק בשבילך.״ אמרתי בחיוך. ״מי זה?״ היא שאלה כשראתה את קייל עומד לידי. ״זה קייל אחיה התאום של אמבר,״ הצגתי את קייל והוא הביא לסופיה כיף.

״כל הבית ספר בא?״ אמבר שאלה שיישבנו בינתיים רק אנחנו בסלון הענק. ״תלוי כמה שמעו,״ קמרון ענה ולקח עוד שלוק מהבירה שלו. ״מזאת אומרת?״ אמבר שאלה ולא הבינה את השיטה כיום. ״חבר מביא חבר,״ ניק ענה והחזיק את ידה של אמבר. בזמן שאני יושבת מול קייל ושתינו בוהים אחד בשני. כל מה שאני רוצה זה להיות תחת המגע שלו, להרגיש אותו ולדעת שתמיד אני יהיה בטוחה בין זרועותיו. ״המסיבה מתחילה!״ ז׳אק אמר כבר שיכור כשמעו את הפעמון של הדלת.

״אז אני רואה שאת וקייל התאמתם,״ מייגן הגיעה למסקנה, ישבנו אני, היא ואמבר במיטות שיזוף בחצר ליד הברכה. ״זה לא היה בכוונה,״ אמרתי ולקחתי עוד שלוק מהבריזר אבטיח שלי. ״אבל זה יצא חמוד,״ אמבר אומרת, באמת שזה לא היה בכוונה אבל זה יצא יפה. ״כן, כאילו אתם ביחד,״ מייגן הוסיפה והביטה בי. ״חבל שאנחנו לא,״ שיקרתי והפנטי את מבטי לקייל שדיבר עם קמרון וניק ממש מולנו. ״על מה מתערבים שתהיו,״ מייגן אמרה בנחישות. ״דיי!״ קראתי בקול נואש והסתכלתי על מייגן, ״תעזבי אותה מייגן היא פחות בעניין של אהבה ואם כן לא נראה לי שאח שלי הסגנון שלה.״ הסבירה אמבר, ״אז מי נראה לך הסגנון שלי?״ שאלתי בסקרנות. ״לא יודעת ההוא שם,״ היא אמרה וסימנה עם העיניים על מישהו עם מבנה גוף גבוה ושזוף. שערו שחור ועיניו הכחולות נצצו מהשמש. ״לא יודעת פחות,״ סירבתי בנימוס. ״למה מאדי נו מה אכפת לך?״ מייגן שאלה ושתיתי עוד שלוק. ״כי אני לא מאמינה באהבה.״ הודעתי למרות שאני כבר לא יודעת עם זה נכון. ״בסדר אז אני אקרא לו,״ אמבר אמרה וקמה. מאיפה הגיע פצצת הביטחון שלה. ״לא אמבר!״ צעקתי והיא התחילה לרוץ, רצתי אחריה בלי בררה אבל היא כבר התחילה לדבר איתו. ״מאדי תכירי את דייב,״ אמבר הציגה וחייכה. הבחור הגיש את ידו בכוונה שאני אקח אותה, חבל רק אני פחות בעניין. ״היי,״ אמרתי ביובש, ״וביי.״ גררתי את אמבר הרחק מהדייב הזה שמלמל כמה דברים וכבר התיישבנו חזרה ליד מייגן שכרגיל פלירטטה עם קמרון. ״הגברת עם הבגד ים הכחול! אני מזהיר אותך אם תלכי לדבר איתו או עם מישהו שוב כשאת נראת ככה.״ ניק צעק והתקדם אלינו עם קייל שצעד מאחוריו. ״מה זה ככה?״ אמבר גיחכה. ״כשאת בלי כלום,״ ניק בא לשבת מאחוריה וחיבק אותה. ״אבל אני עם בגד ים.״ אמבר הסבירה ופניתי מקום לקייל שהתיישב לידי. ״בסדר לא כולם צריכים לראות את מה ששלי,״ ניק אמר ולחש עוד משהו באוזנה שגרם לה לצחקק. ״תירגע,״ לחשתי לקייל שישב לידי והתאפק לא להוריד לניק את הראש. ״קייל,״ נרתעתי שהוא נגע בגבי. ״הכל בסדר אף אחד לא רואה,״ הוא לחש, למה הוא משפיע עליי ככה.
״אתם באים למים?״ אמבר שאלה, ״יאלה,״ זרמתי ישר. ״אבל השיזוף,״ מייגן התנגדה. ״את חדשה וכנראה שאת לא יודעת שאם הולכים, אז ביחד,״ ניק הזכיר את המשפט שלנו, ״גם עד המוות?״ היא ניסתה לקטול אותו וכולנו הינהנו. ״אם את לא רוצה את מוזמנת ללכת לחבורה ששם,״ הצבעתי לחבורה שבטח כל אחד מהם מחליף פרטנר כל לילה. ״בסדר יאלה למים!״ מייגן צעקה ורצה לכיוון הבריכה.

מקווה שנהתם מהפרק✨🧡

Just The Way You AreWhere stories live. Discover now