توضیحات

2.6K 243 20
                                    

سلام دوستان عزیزم من آنا هستم‌ نویسنده ی تازه کاری که کارهاش زیاد دیده نشدن اما قرار به زودی نوشته هاش خاطرات خوب ، هیجان انگیز و احساسی براتون به یادگار بزاره و قراره باهم این داستان ها و خاطرات رو به بهترین شکل رشد بدیم .

و الان میخواستم درباره ی داستان زندگی پسرام یه توضیحاتی بهتون بدم .

این فیک اولین فیک کوکوی هست که من نوشتم و البته اولینی که پابلیش میکنم اما قول میدم قرار نیست به هیچ عنوان نا امیدتون کنه و پیشنهاد میکنم بخونیدش .

قبل از این به خاطر اینکه به این کار به شدت علاقه داشتم همیشه برای خودم داستان های می نوشتم ولی هیچ وقت به مرحله پابلیش نرسوندمشون و برای خودم نگهشون داشتم .

بعضی وقتا دوستانم و دوروریام اونا رو ازم میگرفتن تا بخونن و با خوندنشون همیشه میگفتن که پابلیش کنم اما راستش من اعتماد بنفسشو نداشتم و یه جورایی میترسیدم که نکنه نتونم از پسش بر بیام و ادامشون ندم ولی حالا یه نیرو و یه اعتماد بنفسی به وجود اومده که خودمم واقعا نمیدونم از کجا 😂ولی مطمئنم که قرار نیست داستانی بشه که از نوشتنش پشیمون بشم ، سو با خیال راحت شروعش کنید .

و حقیقتا این قضیه ی ترس از پابلیش و نوشتن ادامه داشت تا زمانی که بیوتی به وجود اومد.

این فیک به یک باره به ذهنم رسید یه ایده ی که حدود چندین ماه توی ذهنم بالا و پایین می‌شد و وقتی برای یکی از دوستای عزیزم ایدشو توضیح دادم بهم پیشنهاد داد که تو واتپد آپش کنم و این شد که ایده ی نوشتن به ذهنم اومد.

منم گفتم چرا که نه ؟ یه محک میزنم ببینم بازخورد چطوریه ؟

این فیک داستان بلندی داره و ژانرش هیجانی ،رازآلود،رومنس،و یه جورایی اکشن به حساب میاد.

درباره اسماتم باید بگم که حتما اسمات داره اما به دلیل روند داستان و حال و هوایی که داره اسمات ها خیلی به جا و همراه با داستان پیش میرن.
اینجوری نیس که تا همو دیدن زرتی بپرن تو تخت و ماچ بوسه راه بندازن و....... شخصیت ها احوالات سنگینی دارند پی اصلا نمیشه همچین خواسته ی ازشون داشت داخل زمانی که بخونیدش متوجه ی منظورم میشین .

من از نوشتم این داستان هدف های دیگه ای دارم و دوس دارم اسمات هاشون هم پر از احساس و عشق باشه.

هدف من نشون دادن وجه ی متفاوت از عشق و امنیت که توی دنیای وحشی که ما توش زندگی می‌کنیم به شدت کمرنگ و یه جورایی رویای به نظر میرسه اما نمیشه در این حد ناامید بود که فکر کنیم نسلش منقرض شده هوم؟

پس باید انتظار بکشین و با احساسات و قلبتون بخونید .

امیدوارم که بتونم بهترین خودمو بهتون ارائه بدم و واقعا خوش حال میشم که با نظرات و ووتاتون بهم در این کار کمک کنید.

امیدوارم که دوسش داشته باشید.

❤❤آنا

BeautyWhere stories live. Discover now