34. kapitola | Není Malfoye, který nestudoval ve Zmijozelu

762 87 107
                                    

Poznámka autorky:

Omlouvám se za včerejší nedokončenou větu na konci. Wattpad mě zase trolil. Však to všichni znáte. Užijte si dnešní kapitolu!

***

/10.12. 1977/

Aria Pettigrewová posedávala v knihovně, stejně jako většina Havraspárských. Za necelý půlrok ji čekaly zkoušky NKÚ a ona ambicovala na dobré známky, rozhodně lepší než měl její bratr Peter. Proto teď seděla v knihovně a hledala nejrůznější literaturu, kterou by se mohla na zkoušky připravit ještě lépe.

V tu chvíli zahlédla několik starších zmijozelských studentů, jak se okolo ní shlukují. Nejdříve se rozhodla si toho nevšímat a předpokládala, že okolo ní projdou, možná ji nazvou míšenkou, ale prostě ji nechají na pokoji. Ale poté si uvědomila, jak blízko se všichni nachází.

,,Ehm, ehm," připomněla Arie její přítomnost Alecta Carrowová, jedna z neoblíbenějších studentek ze Zmijozelu, který právě dokončovala svůj sedmý ročník. ,,Kohopak to tu máme?"

,,Myslím, že tohle bude nějaká havraspárská šprtka s nečistou krví," odsekla Blair Greengrassová, její nejlepší kamarádka, která též navštěvovala poslední ročník Bradavic. Samozřejmě, že tyhle dvě studentky se nemusely starat o to, jak dopadnou jejich zkoušky OVCE. Všechny se jistě dobře vdají a v životě nebudou muset hnout ani prstem.

,,Můžete pokračovat dál," pověděla jim potichu Aria Pettigrewová, která z celé partičky měla lehký respekt. Kdyby se jednalo jen o Blair a Alectu, možná by si ještě postavila hlavu, ale vedle stála i Narcissa Blacková společně s mužské části zmijozelských studentů, Regulusem Blackem, Evanem Rosierem a Rabastanem Lestrangem. ,,Nemyslím, že chci zrovna s vámi ztrácet čas."

,,Ale notak, holubičko," oslovil ji Rabastan Lestrange. ,,Chceme jen trochu srandy. Tvůj bratr je přeci ten otravný Poberta, co chodí po Bradavicích, jako by je osvobodil."

,,Ano, Peter je můj bratr," přikývla bez okolků blonďatá studentka pátého ročníku. ,,Pokud si s ním něco chcete vyřídit, tak můžete přímo s ním. Já nejsem žádná sova."

,,Neboj, tvůj prťavý bratr je až naše sekundární starost," převzal si slovo Evan Rosier. ,,Osobně mám chuť provést nějakou pořádnou lumpárnu Siriusovi Blackovi, aby se pořád nenaparoval po chodbách jako ten nejkrásnější člověk pod sluncem."

,,A také tomu střapatému paku, co dělá Nebelvíru chytače," přidal se ještě Lestrange. ,,Osobně zastávám názor, že bychom si měli dát s Nebelvírem nějaký neoficiální souboj mimo hřiště."

,,Myslím, že by se i Jonesová mohla přijít podívat," připojila Blair Greengrassová posměšně. ,,Tuším, že ti utekla z lopaty, že Rabi? Měla by vidět, o jakého alfasamce přišla, nemyslíš?"

,,Proč jim toto neřeknete sami?" zeptala se konečně Aria Pettigrewová, když dostala odvahu. ,,Já se se svým bratrem zase tolik nevídám. Natož s Hestiou Jonesovou."

,,Jen jim to řekni," práskla do stolu Alecta Carrowová, ,,pověz mi, že tahle škola je naše."

Evan Rosier se ušklíbl. ,,A že se uvidíme v neděli na kraji Zapovězeného lesa."

***

Lucius Malfoy se rozhodl, že dnešní večer zasvětí návštěvě svého otce, Abraxase Malfoye. Ve svém obrovském střešním bytě se cítil trochu osamělý a sněhový poprašek s všude hrajícími koledami ho přesvědčil, že trocha stráveného času s jeho rodinou ho jistě nezabije. Vlastně jinou rodinu moc neměl.

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat