Partea 1

64 3 0
                                    

Cauza-Ei vor să mearga într-un parc de distracţii dar ţie ţi-e frică să te dai în...

Namjoon-Astazi este aniversarea voastră de un an de când sunteţi împreună şi Namjoon a decis să petreceţi această zi în parcul de distracţii.Tu când ai auzit asta,primul lucru care ţi-a venit in minte a fost frica ta cea mai mare,adică masinutele.Imediat ai inventat o minciună si te-ai pus înapoi în pat,chiar dacă era ora 14.Namjoon intră în cameră şi rămâne surprins când te vede în pat

NJ;Y/N,dc nu eşti gata?

Y/N;Pentru că mi-e rău

Namjoon când a aflat ati stat toată ziua acasă ,dar totuşi v-aţi uitat la un film



Jin-Astăzi era ziua în care tu şi Jin vă întâlneaţi si Jin a decis să mergeţi în parcul de distracţii.Tu ai acceptat,dar când aţi ajuns acolo ,ţi-ai schimbat părearea când ai văzut roata mare simţeai că mori.Jin a zis să mergeţi la roata mare.Tu zici in gândul tău că aci ţi-e sfârţitul,dar în acelaşi timp nu voiai să îl superi pe colegul tău de bancă,aşa că ai mers chiar dacă aveai o frică imensă.Aţi urcat,tu te-ai abţinut să nu vomiţi,dar imediat cum aţi coborât ai fugit într-o tufă şi ai început să dai totu afară.Jin vine repede şi te întreabă ce ai de tot vomiţi iar tu îi râspunzi câ ţi-e frică de înălţimi.



Suga-Astăzi era ziua în care tu si prietenul tău cel mai bun vă întâlniţi,ca în fiecare săptămâna.Săptămâna aceasta Suga decise unde să mergeţi,iar acesta alese parcul de distracţii.Tu doar când ai auzit asta la telefon,in gândul tău îl înjurai pe Suga de toţi nemţi şi aveai o mulţime de draci,din cauză că ţie îţi era frică să te dai în roolercoster.Îi închizi lui Suga şi te pui în pat,prefăcândute că te doare burta.Dupa o juma de oră,intră Suga în casă şi vine spre camera ta.Tu auzindul cum urca scările ai început actoria.Suga ajunge la camera ta şi ciocăne la uşă.Tu mormăi un intră,ţinândute de burtă,ca minciuna să fie mai credibilă.Acesta intră uşor dar când te vede ţinândute de burtă,a venit în fugă lângă pat.Acesta când a aflat adevăratul motiv a început să râdă pe sub mustăţi,dar tot îl observasei aşa că i-ai futut o pernă în cap de toată frumuseţea.

Jhope-Azi era ziua ta şi dragul tău frate ştia că îţi place în parcul de distracţii,dar cea ce nu ştia era că aveai o frică imensă sa te dai în ciocan.Acesta tea dus în parc iar când aţi trecut pe lângă ciocan teai oprit şi teai făcut albă la faţă.Jhope a văzut aşa că a venit şi tea luat de acolo.



[aici vor fii secvenţe 18+]

Azi Jimin voia să mergeţi în parc dar tu nu aveai nici un chef

Y/N;Jimin,nu am nici un chef

Jimin;Atunci va trebui să te duc în tunelul dragostei

Y/N;Jimin,ţi-am zis că nu merg în parc

Jimin se apropie de tine şi îţi şopteşte la ureche

Jimin:Cine a zis că o să o facem în parc

Tu te uitai confză,te întrebai ce vrea să faceţi.

Jimin se suie peste tine.

Y/N:Jimin,ce faci?Să ştii că nu eşti uşor ca o pană,eşti cât un elefant.

Jimin începe să îţi sărute gâtul

Jimin:O să te duc în rai.

Tu faci ochii mari

Y/N:Vrei să mă omori?

Jimin se ridică şi îşi dă o palmă peste faţă

Jimin:Y/N,cât de naivă poţi fi

Y/N:Jimin,nu mai fii pervers

Jimin:Trebuie să fii pedepsită

Y/N:Yaaaa Jimin

Taehyung-Azi era ziua voastră.Astăzi împliniţi 5 ani de relaţie şi ca să sărbătoriţi aţi hotărât să mergeţi într-un parc de distracţie.Tu ai vrut neapărat să îţi cumpere vată de zahăr iar taehyung ţi-a făcut pe plac.V-aţi mai plimbat până ai ajuns în dreptul la roolercoster.

Y/N:Yaaaa.Taehyung,de ce suntem aici?

Taehyung:Vreau să ne dăm împreună în el,spune el făcând o faţă de copil.

Y/N:Taehyung,nici bine nu am terminat vata aia de zahăr şi tu vrei să mă dau în nenorocirea asta?

Taehyung:Hai Y/N,o să fie distractiv!

Spune şi te ia de mână

Y/N:Eu nu vreau să mor de tânără,îţi dai seama că dacă mă dau în monstrul ăsta şerpuit,s-ar putea să ajungi fără mn acasă?

Taehyung:Bine...spune el dezamăgit

Tu când îl vezi aşa supărat ţi se rupe inima.

Y/N:Taehyung,bine hai să ne dăm.

Taehyung:Serios?Spune şi îi apare un zâmbet

Jungkook-Tu si dragul tau prieten trebuia sa iesiti si acesta a vrut sa mergeti in parcul de distractii.Cand am ajuns acesta vruse sa mergeti in barcutele pe apă.Tu cand ai vazut erai sigura ca o sa cazi,dar el se milogeste de tn până începe să facă fața aia de iepuraș care nu poate fi refuzată și până la urmă te duci.În timp ce kookie pedalează tu stăteai și erai foarte panicată până când acesta se gândeste sa iti arate ca nu ai cum să cazi și începe să clatine barca,tu ținându-te foarte strâns de ea.La un moment dat barca a inceput sa se clatine foarte mult iar tu te-ai dus în partea lui Kookie.Și pentru că o parte era goală din barcă,aceasta era pe cale să se răstoarne dar nu s-a întâmplat pentru că Jk căzuse în apă.Tu când l-ai văzut aveai o criză de râs.Acesta se uita urât la tn în același timp și pervers.

Aceasta e prima mea carte,sper să vă placă.

Bts reactioneazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum