Hilal şehirdeki en vatanperver genç kız olarak biliniyor ve bu hikaye onun düşmanına olan duygularını anlatmakta...
Bir yaz sabahında hilal çalgıcı ekibi ile buluşmak için yola koyulur ve yolda yunan askerlerinin bir kadına çok kötü davrandığına şahit olur. Tabiki Hilal askerlerle tartışmaya başlar o askerlerden en yetkili kişi Leon olduğu için onunla kavgaya tutuşur en sonunda Leon,Hilal'i tutuklar.
Hilal ben Albay Cevdet'in kızıyım dese iş çözülecek ama bu durumu daha kendisi kabullenemedi bir de bunu serbest kalmak için kullansın mı?
Herneyse Hilal tutuklu olduğu halde hâlâ Leona kafa tutar,babamda sizin gibi cani işte diye bağırdı ve Leon da en sonunda sen kimin kızısın der (Leon sende sanki kızı kendine isteyeceksin nyss adasadasa)Hilal bir an duraksar bizim alışık olduğumuz hiç susmayan hep hakkını arayan Hilal sanki yok olmuştu. Onun yerini mağlup olan Hilal gelmişti (bunu yazarken krize girdim asdasada) derin bir sessizlik ardından Albay Cevdet der orada olan askerler sanki dona kalmıştı kendi vatanını satan bir askerin böylesine vatanperver bir kızı olması herkesi şok etmişti.
Leon Albay'ı çağırır ve olanları anlatır ardından Hilal serbest kalır karakolun önünde Mehmet onu bekliyordu Hilal,Mehmet'i görüp yanına gider. sonra ikisinin yanına Leon gelir.
Hilal:Mehmet sen beni parkta beklersin ben hemen gelicem.
Mehmet:tamam ama başını derde sokma.
(Mehmet gider)Leon:bugün için kusura bakmayın kim olduğunuzu bilmiyordum ama sizde de biraz suç var gibi söyleseniz sizi bırakırdık.
Hilal:beni bırakmanız için haklı olmam yeterli,babamın cani bir orduda,vatan haini olmasını kullanamam.Leon:sizi anlıyorum bugün çok güçlü bir duruş sergilediniz.
Hilal:siz Vasilinin oğlu değil misiniz?
Leon:evet oyum ünüm yayılmış demekki.
Hilal:evet yayıldı (acı bir tebessümle)CANİ diye bağırır (çünkü Leon hilal'in kahramanı olan Hasan abinin katilidir ve bütün bunları Leonun yüzüne tokat atar kadar sert bir şekilde söyler)Leonun İzmir'e geldikten sonra ilk defa vicdanı ona bu kadar acı çektirmişti. Hilal hızla uzaklaşır hem Leon dan hem de Hasan abinin hatıralarından kaçıyordu. Parka gitmek yerine eve gitti. Halit İkbal adı ile ilk yazısını yazmaya karar verdi ve bu yazı tabiki Hasan abi içindi.
YAZI(kendimce deniyorum kötü olabilir sonuçta ben Halit ikbal değilim dimi😊)
Benim hayattaki tek kahramanımın gözleri ebedi bir sonsuzluk için kapandı ve o bunu gözünü kırpmadan yaptı. Bilir misin Hasan'ı senin için öldüğünü bilir misin sırf siz hürriyet yolunda daha da ilerleyin diye öldüğünü bilir misin? Bilmezsin çünkü Yunan gelicek korkusuyla başını damından dışarıya çıkamazsın ama yeri geldiğinde bir vatanperver kardeşimiz için sokaklara dökülmeyi bilirsin o halde sen de bize katıl.
Halit İkbal
Bu yazı sonrası Halit ikbal popülerlerleşti yunan ordusu için bir sıkıntı daha çıkmıştı oda yazılarıyla herkesin vatan duygularını harekete geçiren Hilaldi. [Aslan(civciv)kızım]🐥
Ertesi gün Hilalin daveti üzerine bütün İzmir ayaklanmıştı ve Hilal bunu fırsat bilip herkesin içinde vatan konuşmasına basladı.
Devam》》》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELYA
FanfictionSlmssss hileonu sevmeyen yoktur heralde ve ben delisi olarak bir hikaye yazmak istiyorum. İYİ OKUMALAR😘