BTS
Sen, Y/N dünyanın en namuslu ve en masum kızısındır. Bu özelliklerin yanında en güzel ve zeki kız olma şerefine de layıksındır. Aynı anda dört farklı part-time işin vardır. Annen ve baban yoktur. Çok güçlü bir kızsındır hatta ve hatta en güçlüsü...
20 yıldır amını hiçbir erkeğe vermemişsindir çünkü sen kendini BTS'e saklıyorsundur. Hatta dünyadaki tek ve ilk BTS tarikatını kurmuş kişisindir. Geceleri bu tarikatı yönetiyor gündüzleri ise normal bir insan gibi yaşıyorsundur. Her gece onların seni aynı anda siktiğini düşlüyor ve amına tapınıyorsundur. "Beni siksinler, hepsi beni en sert şekilde siksin." Bu klasik duanı art arda 100 kere söyledikten sonra amına şaplak atarak uykuna dalıyorsundur. Her sabah uyandığında isim taktığın amına "Yeontan günaydın bebeğim bakalım bugün bizi sikecekler mi?" diye sorarsın.
Böylelikle yıllar geçer gider ve gençliğin de solar. 30'lu yaşların sonunda hala seni sikeceklerine dair umudun vardır. Bu süreçte tarikatın da büyümüş dünya çapında köklerini salmıştır. Ne yazık ki kötü oynamanın vakti gelmiştir. BTS'i kaçırtıp koyduğun mahzende evcil hayvan gibi birkaç gün beslersin.
Ta ki onlar seni sikmeyi kabul edene kadar. Günlerden bir gün Jungkook dayanamayarak "Hadi şunu bir sikelim de bitsin bu çile." der ve gruba gaza getirir. Sonra da sen, kendini onların odasına çıplak bir şekilde bırakırsın ve seni günlerce seni sikerler. Sikiş bitimine yakın polisler gelir seni vurularak öldürür, BTS de cesedine tükürük atar. Dünyadaki en aşağılık varlık olmuşsundur. Aylarca nasıl bir orospu evladı olduğundan haberlerde bahsedilir. Senin yüzünden BTS üyeleri geçirdikleri travmadan yıllarca kurtulamazlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE ÇOK SAPIK HAYAL ET
FanficBurada yazılan her şey apaçık gerçekleri yansıtmaktadır. Okurken iliklerinize kadar azacaksınız.