Bitterzoet... Jij bent zo bitterzoet!! Mijn wekker gaat af. Ik kijk op de klok. '8 uur' mompel ik terwijl ik me uitrek. Ik sta op uit bed en ga al slenterend ga ik naar de kledingkast. 'wat ga ik eens aandoen vandaag' praat ik tegen mezelf. Ik kies voor iets makkelijk. Een zwarte short met een hoog taille en een zwart croptopje. Zo is een deeltje van mijn buik nog steeds zichtbaar. Ik was me, kleed mij aan en doe mijn make-up. Mijn lange krullende haren laat ik langs mijn schouder hangen. Ik ga naar beneden. Daar zitten Marah en Ruby al in de zetel. Opeens hoor ik 'Wie van jullie durft het aan, mee naar schemermeer te gaan'. 'zijn jullie zonder mij naar nachtwacht aan het kijken?!' vraag ik een beetje ontgoocheld. 'Nee natuurlijk niet' zegt Marah. Ik kijk haar vol ongeloof aan. 'echt niet!' zegt ze nog een keer. 'nee we waren gewoon naar ketnet aan het kijken, en dat kwam er ineens op, wacht ik zap het even terug' zegt Ruby. Ik ga bij hun in de zetel zitten. Ruby drukt op play en Gloria, van de ketnetband, verschijnt op het scherm.
Wie van jullie durft het aan mee naar schemermeer te gaan. Ja wie durft er! Voor de nieuwe opnames van nachtwacht hebben we een grote verassing! We geven de kans aan 3 fans om te komen spieken op de set van de enige echte nachtwacht!
Ik, Ruby en Marah kijken elkaar met grote ogen aan maar luisteren dan snel verder.
Vandaag om 10u kan je je inschrijven. De wedstrijd bestaat uit een 'wellicht' hele moeilijke quiz! Dus wil jij ook eens even komen kijken hoe onze helden de vieze wezens wegstuurt, aarzel dan niet en wees er snel bij! Misschien tot snel!
'OMG OMG OMG!' zeg ik terwijl ik al recht sta op de zetel en vol ongeduld op en neer spring. Marah en Ruby kijken me met een grote grijns aan. 'Ik hoop zo erg dat we dit winnen!' zegt Marah die ondertussen al naast me op de zetel aan het springen is. 'ja echt leuk! maar kunnen jullie terug komen zitten? Ik val zowat bijna uit de zetel!' Ik en Marah lachen eens lief en gaan dan braafjes zitten. 'hoe laat is het nu?' vraagt Marah aan Ruby. Ruby kijkt op haar horloge. 'het is 8u30 nu...' zegt ze. 'oh nog een uur en een half wachten!' zeg ik. 'dan zit er maar 1 ding op...' zegt Marah. Ik en Ruby kijken naar elkaar en weten al wat ze wil zeggen. 'NACHTWACHT KIJKEN' zeggen we alle 3 tegelijk. We zetten ons klaar en zetten een aflevering op.
'Het panterwezen. Niemand in schemermeer was veilig voor dit monster dat uit de onderwereld naar boven kroop. 9 nieuwe levens had dit monster nodig, 9 slachtoffers gedoemd voor de rest van hun korte leven. En alles begon... net na zonsopgang...'
JE LEEST
I Wish You Were Mine - Gio Kemper
FanfictionMijn naam is Selena! Net zoals mijn allerbeste vriendinnen, Ruby en Marah, ben ik super grote fan van nachtwacht! Eigenlijk ben ik vooral fan van Gio (Wilko dus). Ik volg hem zowat overal waar ik hem volgen kan: instagram, facebook, youtube,... In...