Part 2

127 3 1
                                    

'Het is 5 voor 10!' roept Ruby vanuit de woonkamer terwijl ik nog even drinken was gaan halen. Marah zit al klaar met haar laptop op haar schoot. Ik zet het drinken op tafel en zet me erbij. PING! zegt de computer. 'JA hij staat online, kom vlug, vlug!' zegt Ruby heel ongeduldig. 'Marah opent de quiz. We beginnen met deze in te vullen. 'het gaat vlot he' zeg ik terwijl ik de volgende vraag alvast lees. 'ja zo moeilijk is die niet' zegt Ruby een beetje teleurgesteld. 'het is toch goed dat die niet moeilijk is?' vraagt Marah aan Ruby. 'ja maar zo kan iedereen gewoon alle vragen juist beantwoorden.' zegt ze. 'Ja dat is wel waar...' zegt Marah bedenkelijk. 'Komaan meiden, het is de laatste vraag!' zeg ik snel. 'ja het was te denken he... een schiftingsvraag...' zegt Ruby een beetje kwaad. 'hee rustig! We doen mee dus we hebben kans he!' zegt ik tegen ruby om haar wat op te vrolijken. 'he wat vul ik in dan' vraagt Marah. 'hmmm hoeveel mensen hebben deze quiz ingevuld... neem iets willekeurig he' zeg ik terwijl ik mijn schouders optrek. Marah tikt snel verschillende cijfers na elkaar in. '25687?' vraagt ruby. 'ja, ik heb geen idee hoor' zegt Marah. Ze duwt op verzenden. Er verschijnt een tekst op het scherm.

Bedankt voor je deelname! Deze quiz sluit deze avond om 9u. Morgenmiddag wordt u op de hoogte gehouden of u al dan niet gewonnen hebt! Fingers Crossed nachtwachtvrienden!

'Goh, dat is echt wel nog lang wachten!' zeg ik ongeduldig. 'we zullen toch moeten hoor' zegt Marah rustig. Ik kijk haar even aan maar ga dan op mijn gsm. Ik steek mijn oortjes in en zet wat muziek op. Gio Kemper natuurlijk. Ik begin al te dagdromen over hoe het zou zijn als we winnen. Dat gaat zo een leuke dag worden dan! Maar ik moet me niks in mijn hoofd halen. De kans dat we winnen is zo klein...

I Wish You Were Mine - Gio KemperWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu