2ο κεφάλαιο

27 8 0
                                    

Σηκώνεται ο Πέτρος από το κρεβάτι παίρνει ρούχα και πάει στο μπάνιο νευριασμένος. Εγώ περνώ τα σεντόνια και τα βάζω σε μια σακούλα. Όταν φτάσουμε στο νέο μας σπίτι τότε θα τα πλύνω. Και τέλος πάντων τα βάζω και αυτά στην βαλίτσα.

Βγαίνει από το μπάνιο ο αδερφός μου κατεβαίνει κάτω.

Περνούμε της βαλίτσες και της βάζουμε στο αυτοκίνητο. Πάμε στο αεροδρόμιο περνούμε το αεροπλάνο και κατευθυνώμαστε προς την Νότια Κορέα.

Στην Νότια Κορέα.

Φτάσαμε πήραμε τις βαλίτσες και πάμε προς το νέο μας σπίτι.

Μπένουμε μέσα και κατευθείαν βλέπουμε ένα φορτηγό να έρχεται προς το μέρος μας. Σταματάει και 5 άντρες βγενουν και αρχίζουν να περνούν τις κούτες μας και να τις βάζουν στο σπίτι μας. Εκεί που κάθομαι και παρατηρώ βλέπω ένα παιδί κάπου στα 11 μάλλον και να πηγαίνει προς μία στοίβα από κούτες που της είχαν αφήσει κάτω για να τις πηγαίνουν ποιο εύκολα. Και να παίρνει μία και να αρχίζει να τρέχει. Άμεσος όλοι αρχίζουμε να τον κυνηγάνε για να του την πάρουμε.

Μπαίνει μέσα σε ένα στενό και επειδή μου φάνηκε ύποπτο τους σταμάτησα και τους είπα ότι να μην μπουν στο στέλνω και ότι θα μπω εγώ. Εκείνη  να κρυφτούν να πάρουν ότι μπορούν για 'οπλο' που έχουν μέσα η κούτες που πήραν μαζι τους από την βιασύνη τους και να με παρακολουθούν και αν δουν κάτι ύποπτο να μπουν μέσα και να τους χτυπήσουν. Εγώ θα πάρω ένα τηγάνι και θα μπω μέσα. Όλα αυτά μεν τα είπα συγανά για να μην μας ακούσουν και γρήγορα για να μην καταλάβουν ότι καταστρονουμε ένα σχέδιο.

Άντε να δούμε τι θα γίνει.....

____________________________

Γεια σας.

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο.

Άμα σας άρεσε βάλτε ένα αστεράκι που με βοηθάει κιόλας.

Γεια σας!😃

how wrong can this life go?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora