Acolo undeva în lume exsistă ținutul sEvil.
Acum ceva ani el arăta diferit.Cerul mereu albastru păsări cântând în copaci copii jucându-se toată ziua,dar acum cerul e înnorat mai tot timpul nu aveai voie să stai afară mai mult de 2 ore etc.
(Los Angeles)Astăzi Mădălina și Alex doi prieteni foarte buni.Mădalina avea 17 ani,iar Alex 18.Ei merg împreună la liceu.Prima oră aveau matematică cu doamna Philips care era foarte severă,iar elevi ei nu puteau să întârzie nici măcar 30 de secunde deoarece primeau absență.
(sEvil)Laura o fată de 15 ani blondă de 1.57 era ținta miștourilor din sEvil.Ea era mereu îmbrăcată în negru și purta ori o șapcă ori o căciulă.Tom fostul ei iubit îi face viața un chin de când ea l-a părăsit și mereu își bate joc de ea.
(Los Angeles)-Copiii așezați-vă în bănci să facem prezența!Alex!?zise profesoara.
-Prezent!
-Mădălina?!zise profesoara.
Laura se plimbă și vede o pasăre neagră și a început să o urmărească.A început să alerge după ea până a ajuns într-o pădure.Și după pasărea a dispărut.Iar câteva minute a văzut o baltă.
-Prezentă domna profesoară!zise Mădălina.
Copiii ies de la școală iar,Alex și Mădălina merg împreună acasă,dar el se uita doar în telefon până un băiat grăbit îi dă peste telefon.
-Hei prietene ce faci?!zice Alex nervos.
-Ce vrei bă?!
Laura vede în baltă că se formează o imagine neclară,dar Tom o urmărește și o trage de acolo și imaginea din baltă dispare iar el zice:
-Ce faci ma?!zice el râzând.
-Idiotule când o să mă lași în pace?!
În timpul ăsta vântul bate cu o repeziciune ne mai văzută și începe o furtună necruțătoare,iar picuri de apă devin tot mai mari mai repezi și mai reci!
CITEȘTI
The 4
FantasyPatru tineri diferiți,dar totuși la fel.Prieteni buni într-o lume de răi.Sunt speciali deoarece au încredere uni în alți ceea ce îi poate face să sufere mai târziu.Oare cei patru vor reuși să salveze lumea din ghiarele răului?!Răul creeat de Valent...