Het is echt een warme dag. Daarom zijn ik, Ruby en Marah in het grasveld gaan zitten wat verder van het zwembad waar een beetje schaduw is. Gio en Louis vonden dat blijkbaar een goed idee en volgden ons voorbeeld. Ze zitten niet zo ver van ons maar als we stilletjes praten dan horen ze ons niet. 'ik vind dit zo spannend' zeg ik tegen Marah en Ruby. 'wat?' vraagt Ruby. 'ik rol met mijn ogen. 'dat hun zo dicht bij ons zitten natuurlijk!'. Marah en Ruby knikken instemmend. Ik kijk even in het rond 'dit is wel leuk zo een open weide, lekker gezellig!' zeg ik dan. Ruby knikt en trekt wat gras uit. Ik kijk naar Marah en daar zit ze dan alweer zo ondeugend te kijken. Ik weet direct wat ze denkt. 'durf niet he!' zeg ik waarschuwend. Marah zag dat als een uitdaging en waar ik voor vreesde zei ze ook 'Selena, de grond is lava!' roept ze zo hard dat Louis en Gio ook opeens opkijken. Ik spring recht en kijk om me heen maar ik kan nergens op! Gio staat opeens ook op en neemt me in zijn armen. Ik weet niet wat er gebeurd en voor ik dat kan beseffen begint hij te lopen met mij in zijn armen, richting het zwembad! Mijn ogen worden groot en ik kijk nog vlug even naar Gio die gemeen naar me lacht en dan het zwembad in springt.
PLONS!
Wanneer ik boven water kom zie ik Gio grijnzend naar me kijken. 'waar was dat nou goed voor?' vraag ik lachend. 'nou, de grond was toch lava? Ik heb je net gered' zegt hij onschuldig. Ik lach even verlegen. Gio gaat naar de kant van het zwembad en tilt zichzelf op aan de rand. Hij doet zijn nat t-shirt uit. Wanneer hij lachend naar me kijkt besef ik dat mijn mond open sta. Ik sluit snel mijn mond. Gio steekt zijn hand naar me uit om me uit het zwembad te helpen. Hij heeft alleen meer macht dan ik had verwacht en hij trekt me er in 1 ruk uit waardoor ik mijn evenwicht verlies en recht op hem val waardoor hij ook achterover valt. Ik lig op hem met onze gezichten maar een paar milimeter van elkaar verwijderd. Ik kijk naar hem en kan dit echt niet geloven. Hij kijkt lachend naar me 'ga je van me af?' ik begin te blozen en knik verlegen. Ik rol van hem af en zet me recht. Hij doet hetzelfde. Hij steekt zijn hand uit 'ik denk dat ik mezelf nog niet heb voorgesteld, ik ben Gio' zegt hij. Ik ben helemaal in de war. Ik neem zijn hand aan 'Dag G-Gio, ik ben... Gio... eumh... nee... ik bedoel... ik ben Selena!!' Zeg ik stotterend. 'Selena, mooie naam' zegt hij dan. 'dankje' zeg ik verlegen. 'Kom vanavond om 7u naar hier! ik wil je wat laten zien!' zegt hij snel als hij ziet dat Louis onze richting uitkomt. Ik knik snel even. 'Hé, Selena is het toch he?' vraagt Louis als hij bij ons staat. 'Euhm.. ja' zeg ik verlegen. 'Hoe heten je vriendinnen?' vraagt Louis. 'In het roze kleedje is Marah en het rode haar is Ruby'. Louis kijkt naar Marah en Ruby. 'Marah...' zegt hij. Ik en Gio kijken hem vragend aan. Wanneer Louis dat doorheeft zegt hij snel 'en Ruby!'. Ik lach om Louis en merk dat Gio naar me kijkt. Ik kijk naar mijn voeten van verlegenheid. Gio duwt met zijn vinger mijn kin omhoog. Ik zie nu dat Louis al weg is gegaan. 'Vanavond om 7uur he' zegt hij stil. Het enige wat ik kan doen is knikken. Gio lacht nog eens lief en loopt dan naar Louis. Ik sta helemaal verstijft. Ik sta genageld aan de grond.
WAT IS HIER NU NET GEBEURD??!!
JE LEEST
I Wish You Were Mine - Gio Kemper
FanfictionMijn naam is Selena! Net zoals mijn allerbeste vriendinnen, Ruby en Marah, ben ik super grote fan van nachtwacht! Eigenlijk ben ik vooral fan van Gio (Wilko dus). Ik volg hem zowat overal waar ik hem volgen kan: instagram, facebook, youtube,... In...