Marinette p.o.v
Sunt trezita din minunatul meu somn de Tikki care tipa de 5 minute ca Alya si Nino ma asteapta la usa.
Ma ridic cu greu din pat si tip "Vin acum!" ca sa ma auda cei doi ciudati care au venit sa ma i a la liceu.
Ma duc la toaleta, imi fac un dus, ma spal pe dinti si pe fata apoi ma duc la sifonier de unde imi i au niste haine simple.Parul (care este mult mai lung decat in imaginea de mai sus) mi l indrept si il las sa cada pe spate, imi i au gentuta facuta de mine si ies din camera.
In living Alya si Nino ma asteptau, Alya vorbea cu mama iar Nino se juca jocuri video cu TJ, fratele meu mai mic.Eu: mai plecam si noi? Intren entiziasmata zambind.
Alya: tu domnisoara!! Te asteptam de 40 de minute! Si mai ai tupeul sa ne grabesti? Intreaba oarecum amuzata dandu mi un bobarnac in frunte.
Eu: azi e o zi speciala!! Pa mama, pa tata, pa fratele meu anti-social!! Spun si ies din brutarie.
Nino: de ce e o zi speciala?
Eu: pai..astazi m am decis...să..
Alya: sa?
Eu: sa imi marturisesc sentimentele pentru Adrien.Spun zambind iar Alya mareste ochii imediat incepand sa tipa "IIIIIII IN SFARSIT!!". Nino o priveste pe Alya ca pe un specimen esuat iar mie imi zambeste.
Nino: foarte bine fato!Ne continuam drumul mai vorbind din cand in cand despre ce se v a intampla atunci cand ii voi spune. In sfarsit, dupa 2 ani de zile am curajul sa i marturisesc ce simt pentru..Adrien..fiul familiei Agreste, familia care se cunoaste cu familia mea de peste 20 de ani.
Adrien putem spune ca s a mai schimbat de cand a venit la liceul nostru. Adica sincer, e mai arogant, muuuullllttt mai pervers, foarte des enervant dar mereu v a fii acolo pentru prietenul lui. Imi aminteste foarte mult de Motan Noir, sunt practic la fel doar ca Motan Noir e pe langa arogant, pervers si enervant, foarte modest, narcisit si poate chiar afemeiat.
In fine nu prea vreau sa ma gandesc la cum e Motan Noir deoarece acum cel mai importante Adrien.
Ajungem in fata liceului unde grupul nostru, mai exact, Luka, care s a mutat aici datorita Julekai, Kagami, Chloe, da, ati auzit bine Chloe..e e acum una dintre cele mai bune prietene ale mele..poate intr o zi va voi povestii cum a ajuns de la persoana aia urata de toti la persoana aia iubita de toti. In fine continuand, in grup mai este Sabrina si Adrien. (Evident pe langa mine, Alya si Nino).Chloe: Marikinsss!! Tipa zambind, imedit tot liceul uitandu se la noi.
Eu: hei Chloe! Spune iar ea fuge si mă i a in brate.
Chloe: scumpo deci efectiv ador cum te ai imbracat!!
Eu: iti multumesc! Ii raspund zambind.
Alya: eu si Nino suntem de decor nu? Spune sarcastica.
Chloe: evident ca nu! Spune si ii i a in brate.Eu ma indrept spre ceilalti salutandu i. Ajung la Adrien care imi raspunde cu aceileadu replici arogante si perverse.
Adrien: hm..hei Dupain-Cheng, stii..eu chiar nu inteleg de ce nu ai un iubit..adica na, corpul tau e de milioane.. mai ales partea asta. Spune ranjind si isi ridica mainile aratand spre sanii mei.
Kagami: *ii da o palma peste ceafa* nu fi gogoman.
Eu: *rad fals si imi trag geaca de blugi mai bine peste piept*.
Alya: Marientte nu aveai ceva sa i spui lui Adrien?
Eu: ha? A, da! Adrien trebuie sa ti spun c..nu apuc sa termin ca dracu..a, scuze era Lila...ne face o vizit.
Lila: oh scumpo Adri!!
Adrien: să-mi ba..hei Lila. Spun si o priveste plictisit.
Lila: agh, ce cauti cu fraieri astia?
Alya: scumpo nu inteleg de ce spui ca sta cu niste fraieri.
Lila: ăă, de ce?
Alya: pentru ca nu l am vazut pe Adrien sa stea cu tine sau cu grupul tau de asa "populari".
Toti (in afara de mine deoarece sunt prea ocupata sa o privesc urat pe Lila) rad.
Lila: haha, ce amuzanta esti! Adri scumpule nu vrei sa vii sa stai cu noi?
Adrien: Lila..daca ma pui sa aleg intre a sta intr o camera cu ratoni turbati sau sa stau cu voi o zi, aleg cu cea mai mare incredere ratonii. Spune si isi da ochii peste cap.
Lila: ca sa inteleg..ratonii sunt prietenii tai.. a scuze la cum arata Marinette insult ratonii.
Luka: numai vorbii urat de Mari. Spune cu o calmitate uimitoare lucru care m a facut sa inrosesc.
Lila: de ce, te deranjeaza ca iti insul iubitica?!
Luka: te av...nu apuca sa termine ca mie imi suna telefonul.
Eu: *il i au si raspund* Alo? Scuze nu e aici.
Alya: cine era?
Eu: Lila, te cauta cineva. Spun ignorand-o pe Alya.
Lila: serios, cine?
Eu: hingherii...te au auzit latrand de la 3 strazi distanta, catea enervanta ce esti. Ii spun zambind cu o calmitate mai mare decat a lui Luka.
Nino: oooooo, asta e sora mea!
Luka: pfm..mereu ma uimesti Marinette. Spune incet ranjind.
Adrien: asa te vreau Mari! Spune ranjind.
Alya: scumpo, esti asa un fenomen.
Kagami: hah..ti a zis-o. -_-
Lila: *se intoseste de furie si de rusine* tu..tu..vierme ce esti!! Cum iti permiti sa ma faci catea?!?
Eu: eu ma duc la ora. Pa prieteni, pa ratonule.
Spun si imi pun mana pe umarul Lilei.
****~Dupa 5 ore~
In sfarsit am terminat si noi orele astea enervante. Acum eu, Alya, Chloe, Nino, Adrien, Kagami si Luka o sa mergem la o cafenea ca sa mai schimbam cateva vorbe...pff... Alya a planuit aceasta "intalnire" pentru ai spune eu lui Adrien ce simt. In fine, ajungem la cafeneauna care este la cativa metrii de casa mea.Alya: Nino, Luka, Kagami si Chloe, veniti cu mine sa lu am cafea!
Eu: pai si eu si Adrien trebuie sa ne luam. Spun cu o spranceana ridicata.
Adrien: Marinette are dreptate.
Alya: vă lu-am noi!! Spune si ii trage pe ceilalti dupa ea.
Eu: subtil.. murmur incruntata.
Adrien: ai spus ceva Mari?
Eu: nu..adica da!
Eu: Adrien..trebuie sa ti spun ceva..
Adrien: Sigur Marinette, ce este?
Eu: uite...eu te plac mai mult decat un prieten.
Adrien: *mareste ochii* Oh..Mari..Imi pare foarte rau dar iubesc pe altcineva..
Eu: *Zambesc usor lasandu mi capul in jos* Nu ti face griji Adrien, stiam deja asta...dar simteam nevoie sa mi spun sentimentele. Spun si simt cu cateva lacrimi in ochii dar inca zambesc ...el ofteaza in timp ce ma priveste trist.
Eu: scuze prieteni dar..dar voi pleca.
Alya: stai Mari!
Eu: trebuie sa ajung acasa Alya. Spun si ma tranversez strada fara sa ma asigur.
Adrien: MARINETTE AI GRIJA!! Tipa iar eu ma uit confuza spre el dintr o dara auzindu se un claxon.Imi intorc privirea iar o masina neagra se indreapta cu viteza spre mine, o aud pe Tikki chițăind. Masine nu putea sa opreasca la timp, deci intr un fel eram pregatita de moartea. Dintr o data am inceput inceput sa vad totul in reluare, masina mergea cu incetinitorul, porumbeii zburau cu incetinitorul, absolut tot mergea cu incetinitorul.
Masina mai avea cam un metru si ma lovea dar brusc am inceput sa vad tot in buline, exact ca atunci cand caut un mod de a folosii talismanul norocos, mi am pus mainile pe capota, ridicandu mi piciorele in aer, au stat in aer cateva secunde apoi au cazut intr un pod perfect pe acoperisul masinii. M am ridicat acum fiind dreapta si am facut un FrontFlip (adica o tumba in aer) cazand pe asfalat. Sa mi bag...ma bucur ca nu e cineva obsedat de buburuza ca ar fi recunoscut miscarea asta imedi..STATI ASA!! ALYA!!! Am clipit repede iar totul a revenit la normal.
Masina a pus brusc frana in spatele meu, soferul a iesit si a inceput sa aplaude cu oamenii care me priveau (fara prietenii mei deoarece ei erau prea surprinsi ca sa ma aplaude). M am ridicat si am auzit clasul mirat al Alyei.Alya: Bub... S a oprit deoarece eu mi am intors brusc capul spre ei privirea mea intalnind-o pe a ei.
M am uitat si al fetele celorlati, pareau surprinsi de "acrobatia" nea dar nu preau sa ma suspecteze. Ochii mei i au intalnit pe ai baiatului care m a respins fix inainte sa fac contact cu masina. Nu numai ca ma privea mirat, ochii lui procesau ce tocmai s a intamplat.
*
*
*
Hei lume, am incepur o noua carte cu Miraculos. Aceasta este mai diferita decat cealalta dar sper sa va placa! P.S scuzati greselile gramaticale!❤️❤️🤣
CITEȘTI
~Săruturi pline de iubire~ (Miraculos Buburuza si Motan Noir)
Fanfiction"Marinette: Adrien..trebuie sa ti spun ceva.. Adrien: Sigur Marinette, ce este? Marinette: uite...eu te plac mai mult decat un prieten. Adrien: *mareste ochii* Oh..Mari..Imi pare foarte rau dar iubesc pe altcineva.. Marinette: *Zambesc usor lasandu...