Pohled Hejla (sr fakt nevím jak se jmenuje in real life):
Ahhh.......zase ten otravný budík, který mi říká, že mám jít do tý zkurwený budovy. Vstal jsem, vyčistil si zuby, oblíkl se a vyšel na tramvaj. Došel jsem na zastávku teda no...... spíš doběhl. No jo nikdy nestíhám. Sedl jsem si do tramvaje. A dal si do uší sluchátka. Abych neslyšel okolní zvuky a hlavně to povídání těch otravných lidí. Ale do tramvaje přišel nějakej vožralej cápek. Takže začal řvát přes celou tramvaj a já potřebuju ticho. Uběhlo pět minut a furt tam pořvával. Tak jsem se zvedl a šel směrem k němu. Když jsem ho uviděl srdce mi vynechalo úder ......................MarweX. Jen jsem tam stál a čuměl na něj. Panebože, tak hezký. Ne je to tvůj kamarád, do píči vzchop se. No nic došel jsem až k němu. ,,Mohl byste se prosím ztišit, nejste tady sám." řekl jsem. ,,Hele nech mě bejt ty malej spratku. Budu se chovat jak chci." řekl a přitoupl ke mě blíž. To snad nemůže být na random týpka jen tak hnusnej, ne? Doufá, že to dělá jen ten alkohol. Z přemýšlení mě přerušil něčí hlas. ,,Konečná, všichni vystupovat." ,,No do píči." šeptl jsem. Teď to do tý školy určitě nestihnu. ,,Máš snad nějaký problém?" podíval se na mě starostlivě Marw. Ten toho alkoholu v sobě bude mít asi hodně, jak mění nálady. ,, No víte já jsem měl jít do školy a teď to určitě nestihnu, já já já jsem měl už dávno vystoupit." začal jsem panikařit. ,,Snad nevadí, že jednou nepřijdeš, ne?" snažil se mě uklidnit. ,,No to asi ne." usmál jsem se. Úsměv mi oplatil, awwww ten úsměv. ,,Tak pojď aspoň ven s tý tramvaje." jen jsem kývl na souhlas a společně jsme vyšli z tramvaje. ,,Přijde mi, že jste nějak vystřízlivjel." řekl jsem potom, co jsme chvíli v tichosti seděli naproti sobě v kavárně. ,,No on to byl jen sociální experiment." uchechtl jsem se. ,,Aha, nejlepší sociální experiment, díky kterýmu nemusím být ve škole." usmál jsem se. Po chvilce ticha řekl ,,Jseš strašně roztomilej." a usmíval se. Já jsem se na něj podíval pohledem WTF ikdyž mi to vůbec nevadilo. ,, Já to řekl nahlas?" já jen kývl, že ano. ,,No, ale je to pravda." zčervenal jsem a sklopil pohled. ,, Chtěl bych o tobě něco vědět." řekl a já se na něj podíval. To jsem ho zaujal až tak, že chce vědět o nějakým cápkovi informace, okey?. ,,No je mi osmnáct, chodím na střední do třeťáku a volném čase hraju počítačový hry a ehhhhh.........natáčím videa na youtube." dořekl jsem a on mě projel pohledem až mě zamrazilo. ,, My se známe?" řekl hodně potichu. ,,Ano" odpověděl jsem. Vypadal, že začal hodně přemýšlet, kdo jsem. ,,Hejlo?....................
Pohled Marwa:
,,Hejlo?" zeptal jsem se nervózně. ,,Jo, to jsem já." odpověděl. ,,Jseš hezčí než jsem myslel." řekl jsem. ,,No tak díky." řekl ironicky. ,,Napadlo mě jestli bys nechtěl přespat u mě?." kouknul jsem se mu do očí. ,,Myslíš to vážně?" zeptal se zájmem v hlase. ,,Naprosto." podíval jsem se mu do jeho krásných očí. Ach jo já se asi zamiloval. ,,No tak dobře." usmál se. Ty vole ať se neusmívá nebo se z něj rosteču. ,,No tak půjdeme. Ukážu ti můj byt." usmál jsem se na něj.
********
Došli jsme ke mě domů. ,,Můžeš si to tu prohlídnout a potom se můžeme podívat na nějaký film." poznamenal jsem. Já bych se nejradší podíval, co má pod tím oblečením. Ne ne ne tyhle myšlenky musím hodně rychle zahnat.
********
Konečně si to tu hejl prohlédl. ,,Tak na jaký film se chceš podívat?" zeptal se. ,,Třeba na 50 ostínů šedi." šibalsky jsem se usmál. ,,Noo moc se mi do toho nechce, ale dobře." skouks si ret. Je tak strašně sexy panebože.
********
Je půlka filmu a já už jsem docela vzrušený, už nemůžu vydržet, že mám vedle sebe někoho jako je on a furt jsem nic neudělal. Tak jsem mu dal ruku na stehno, snažil se to ignorovat. Začal jsem rukou pohybovat po vnitřní straně stehna a to už zrychleně dýchal. On mi ale dal ruku pryč a sedl si na mě obkročmo ,,Jsi nějaký lehký." podivil jsem se. ,,To protože si mi dneska nedal najíst." zavtipkoval, ale já furt vnímal jen to jak na mě sedí. ,,Promiň, promiň nechceš něco?" zeptal jsem se starostlivě. ,,Jo ............................................................... tebe" políbil mě, ale hned vstal a odešel. Rukou jsem si pomalu přejel po rtech. Byl to krátký polibek, ale plný citů. A pro mě jeden z nejcenějších.