Hlavně neudělej žádnou blbost

525 10 0
                                    

Kurwa ty jseš takový idiot, proč si to udělal, proč si ho políbil, co si o tobě teď myslet? říkal jsem si v hlavě. Zamknul jsem se v koupelně a vzal si do ruky žiletku. Začal jsem brečet, jo jsem slaboch. Mám to opravdu udělat? Někdo zaklepal. ,,Hejlo, otevři mi posím, proč si odešel?" ozvalo se z druhé strany dveří a já neodpovídal. ,, Prosím, moc tě prosím, otevři." Zase jsem nereagoval. ,,Tak dobře jestli mi neotevřeš, tak hlavně neudělej žádnou blbost." To už jsem nevydržel a šel jsem mu otevřít. Hned jak jsem otevřel dveře. Se otočil a obejmul mě. ,,To mi už nedělej, strašně jsem se bál, že si něco uděláš." říkal mi pořád v objetí. Po chvíli se odtáhnul ,,Proč si plakal?" Zeptal se. ,,No vždyť-vždyť já tě políbil, já já jsem nech-nechtěl, odpusť mi to, prosím." Koktavě jsem odpověděl. Když dlouho nic neříkal ,,Prosím, odpus-...." políbil mě. Po chvíli se odtrhl ,, Mě to nevadilo." Chvilku jsem na něj jen vystrašeně koukal. A pak jsem ho políbil. Jemně pohnul rty, pohyb jsem zopakoval. Z pouhého polibku se stalo líbání. Zajel jsem mu rukama pod tričko. Usmál se do polibku. Odtrhl se. Namáčkl mě na zeď a začal mě znovu líbat. Své ruce z mých zad přesouval níž a níž k mému zadku, kde ho začal mačkat, poté mě za nej chytl a já mu obmotal nohy kolem pasu. Ač nerad jsem se odtrhl. ,,Nepůjdeme do ložnice?" úchylně jsem se usmál. ,,Ty se nezdáš." úsměv mi oplatil. Začal mě znova líbat a odnesl mě do ložnice. Položil mě na postel. Sundal mi tričko. Udělal mi par cucfleků na krku a hrudi. Sundal mi i s boxerkama a skousl si ret. Vzal si ho do pusy a začal pohybovat nahoru a dolu. Vzdychal jsem. Udělal jsem se mu do pusy vše spolykal. Já mu to oplatil. Leželi jsme vedle sebe a oddechovali.

**********

Po hodině lezení. Jsem už začínal mít hlad. Tak jsem vstal a šel si udělat něco k jídlu. Snad tu něco najdu. Došel jsem do kuchyně a kouknul jsem se do ledničky. Vyndal jsem pomazánku a vzal si chleba. Začal jsem krájet chleba. Ucitil jsem něčí ruce na mých bocích. A teplý dech na mem krku. ,,Copak tu děláš?" šeptal mi do ucha. Otočil jsem se na nej. On odsunul všechny věci, co byly z mnou na lince a přiblížil se ke mě tak abych na ni vyskočil. Stoupl si mezi mé nohy a ruce měl na nich. Přiblížil se ke mně a políbil mě. Odtrhl jsem se. ,,Promiň, ale já mám fakt hlad." řekl jsem. ,,Jasně v pohodě, uděláš mi tak jeden, prosím." odešel si sednout ke stolu.

********

Dojedli jsme. ,,Co je vlastně zítra za den?" zeptal jsem se. ,,Pátek, proč?" podíval se na mě. ,,No budu muset zítra do školy." také jsem se mu podival do oči. ,,Musíš tam jít?" zeptal se. ,,No měl bych tam jít, když jsem tam dneska nebyl." řekl jsem. ,,No dobře, ale potom si tě s ty školy vyzvednu, musím si tě užit." Úchylné mě projel pohledem a skousl si ret. ,,Tak jo, ale dneska je taky ještě den." Usmál jsem se.

Hejlovec x MarweX [HejleX]Kde žijí příběhy. Začni objevovat