Su: Merhaba
A: Ummmmm. Merhaba.
Su: Sanırım uzuuun bir süre boyunca birlikte eğleneceğiz.
A: Evet. Burası eğlencelidir. Hemen alışırsın.
Su: Şeyyy. Ben buralarda yeniyim biliyorsunuz. Rica etsem bir tur atabilir miyiz. Hem de kaynaşmış oluruz.
Codu hemen atıldı çünkü gezmeye bayılırdı.
Co: Biz yaparız. Belki tur sonunda kulübümüze katılırsın.
Su: Ah. Teşekkür ederim.
Sugar yaşça bizden küçüktü. Biraz meraklıydı. Onun heyecanı bana ilk geldiğimizde benim de yaşadığım masum heyecanı anımsattı. Yolda birbirimizle konuşuyor. Birbirimize alışmaya çalışıyorduk. Sugar iyi biriydi ve gayet komik biriydi. Meiwo ile iyi anlaştılar. Çünkü anlattığına göre o bir yarı kediydi ve Meiwo kedilere bayılırdı. bir kedi onun çocukluk arkadaşıydı. Kediyi hatırlamış olacak ki Meiwo biraz duygusallaştı. (bknz Bölüm 8)Sugar bunu fark etti.
Su: Noldu Meiwo. Üzgün görünüyorsun.
Mei: Yok bişey ya.
Su: Benden çekinme.
Mei: Ummm. Tamam. Sen bana benim çocukluk arkadaşım olan bir kediyi hatırlattın.
Su: Öyle mi?
Mei: Evet. Son zamanlarında kötü bir hastalık geçirdi.
Su: Öldü. Değil mi?
Mei: Ummm. Hayır. Benim ruhum ile onun ruhunu bir büyü sayesinde birleştirdik. Ama onu uzun süre görmeyince özledim.
Su: Onu hiç Nita'nın ayısını çağırdığı gibi çağırmayı denedin mi?
Mei: Aslında hayır. Olur mu ki?
Su: Denemekten zarar gelmez.
Meiwo 1 dakikaya yakın bir süre denedi ve elinden parlak bir ışık yayılmaya başladı. Işığı görünce korkudan elini silkelemeye başladı. Parlayan ışık yavaş yavaş söndü.
Söndükten sonra yerde oturan beyaz renkli. Ancak kulak içi kısmı yeşil olan bir kedi vardı.
Mei: BİWO!! Seni görmek ne güzel oğlum.
Kedi hemen Meiwo'nun olduğu yere geldi
ve ayaklarının dibinde yattı.
Mei: Teşekkür ederim Sugar. Çok teşekkür ederim.
Su: Rica ederim.
Bir kaç dakika sonra kedi kayboldu.
Mei: Umm. Sanırım istediğim zaman onu çağırabilirim.
Bir kere daha denedi ve kedi yine geldi.
Mei: Bu gün hiç bir şey moralimi bozamaz.
Retropolis'e doğru giderken Meiwo, Bibi'yi Crow'un arabası ile gittiğini fark etti.
Mei: Keşke şu şom ağızımı açmasaydım.
L: Merak etme. Onlar sadece dost. O seni seviyo.
Mei: Hmmm. Sanmıyorum. Crow Bibi'yi yanağından öptü.
Mei: ############################################# ve ############ ayrıca ######
Su: mmmm. Bunu sorgulamayacağım.
Med: Bence de sorgulama.
Meiwo küfür ede ede hızlı evine doğru yol aldı.
San: Onun biraz zamana ihtiyacı var.
Ya: Onun yanına gidiyorum. Yalnız başına kalmasın.
A: Güle güle.
Değişik olaylarla dolu tur sonunda bitmişti. Meiwo'nun evine doğru gitmeye karar verdik. Ona işe yaramayan teselliler falan edicektik.
Kapıyı çaldım.
Mei: Kilit açık.
Kapıyı açtık ve içeri girdik. Normalde masada durması gereken eşyalar yerdeydi. Meiwo ise kedisine sarılmış ağlıyordu.
A: Hey hey hey. Üzülme. Belki Bibi buna sinirlenip arabadan inmiştir.
Ya: Hem o izinsiz temastan nefret eder.
Mei: Bilemiyorum. Sadece oturup kutu kutu dondurma yemek istiyorum.
L: Ben hemen alıp geliyim o zaman.
Co: Olm bi yerinde dur. AÇ.
L: Ya napim istiyo.
Mei: Lan ben ağlamak istiyom yine de güldürüyorsunuz.
L: Öyleyizdir.
Evin kapısı çaldı. Gelen Bibi'ydi.
A: Selam Bİbi.
Bi: Selam. Meiwo'ya bir şey açıklamaya geldim.
Mei: NE! BENİ SEVMEDİĞİ. O APTAL KUŞ BEYİNLİYİ SEVDİĞİNİ Mİ SÖYLEYECEKSİN.
Bi: Hayır.
Mei: Ne o zaman!
Bi: Bugün beni gördüğünü biliyorum. Ama inan ki Crow bunu yapınca ona sopamla vurdum. İzinsiz temastan nefret ederim.
Mei: AA. Ummm. Özür dilerim. Önceki sözler için yani.
Bi: Ah. Sıkıntı değil.
Bibi Meiwo'yu yanağından öpüp evden çıktı.
O uzaklaştıktan sonra Meiwo bir çığlık patlattı.
Mei: O-o O BENİ ÖPTÜÜÜÜÜ.
(2 gün sonra)
Sugar'ı o gece ekibe aldık.
Sabah kalktık ve haritaya doğru yola çıktık. Geldiğimde, yüzü maskeli, şapkalı ve siyah saçlı. Üzerinde beyaz bir t-shirt altında ise siyah bir pantolon olan bir kız vardı.
Sar: Hey. Merhaba. Ben Sarah. Buralarda yeniyim. Artık Brawl Stars'ta sizinle çalışacağım.
A: Marhaba. Ben de Alex. Sanırım tanıyorsundur. Madem Brawl Stars ile ilgilisin.
Sa: Evet. Tanıştığıma memnun oldum.
A: Ben de.
Diğer kişiler de yavaş yavaş Sarah ile tanıştı. Savaşlardan sonra onu Medi'nin yoğun isteği üzerine tura çıkartacak. İsterse Zogarigusitaki'ye alıcaktık.
Bu sürpriz kişi herkesi heyecanlandırmıştı. Sarah şimdilik sadece Eğitim Mağara'sında aktifiti. 1 hafta sonra oyuna eklenecekti.
Tura çıktık ve ilk durağımız olan Tara'nın Çarşısına doğru yola çıktık. Birden Sandy'nin bağırışını duyduk. İlk defa onun sesi bu kadar yüksekti.
Sa: Hırsız. Hırsız. Malları çaldı!
*devam edecek*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin Savaşçıları
Przygodowe~YENİDEN YAPIMDA~ Brawl Stars evreni. Capcanlı ve rengarenk bir dünya. Herkesin yaşamak isteyeceği bir yer. Şanslıyım ki ben ve arkadaşlarım bu muhteşem evrenin bir parçasıyız. Merhaba. Ben Alexander. Kısaca Alex. Çocukluğumda kendi ailem tarafından...