Ben Ruggero Pasquarelli kendimi bildim bileli aşka hiç inanmadım. Aşk bana göre çok saçma bir şey. Ev arkadaşlarım Agus ve Michael ile birlikte kalıyorum. Tabi onların sevgilileri var. Ben aşık olmak istemiyorum çünkü aşk bana göre bir şey değil aşk çok saçma. Ben de bu arada kendi şirketimde patronum. Sürekli asistan değiştiriyorum. Günde yüz asistan değiştiriyorum. Asistanlarımın çoğu ilk işe başladığı gün bana aşık oluyorlar. Ben istemiyorum aşk.. Anlamıyorlar ki.. Bugün Michaelin sevgilisi Valu bana yeni bir asistan bulucak...
Şimdi şirkete geldim ve bütün kızlar bana bakıyor. Kimseyi aldırmadan odama çıktım.
Valentinadan
Sonunda Carolina ile ev arkadaşımız Karolu ikna etmiştik. Patronumuz Ruggero'nun asistanı olucak. Bizde Michael ve Agustinin asistanlarıyız. Yani Karol biraz zorlanabilirdi. Ruggero diğerlerinden çok farklı, yani bazen kriz geçirebilir. Pek olmuyor yinede.
Karoldan
Valu ve Caronun ısrarları üzerine onların şirketindeki patronun asistanı olmayı kabul ettim. Ne kadar zor olabilirdi ki? Valunun bağırması ile yataktan düştüm.
K: Ne bağırıyorsun!?
V: Kalk kalk ohoooo sen böyle yatarsan daha ilk günden kovulursun!
K: Öfff tamam tamam Valu!
V: Hadi sızlanma da kalk! Hemen yataktan kalkıp üstüme açık mavi bir elbise giydim.
K: Herkese günaydın! Valu ve Caroya sıkı sıkı sarıldım ve kahvaltı masasına oturdum. Valucum bürsürü güzel şey hazırlamış. Kahvaltımızı yaptıktan sonra hep birlikte şirkete geldik.
V: Bak kuzum biz Carolina ile toplantıya gidiyoruz sen de 10. katta çık önüne çıkan en büyük kapı patronun kapısı tamam mı? Valunun tarifine göre çıktım. Kapıyı da buldum zaten üzerinde patron yazıyordu. Kapıyı çaldım ve;
K: Girebilirmiyim?
R: GEL! İçerdeki çok sinirli heralde. Kapıyı açtım ve içeri girdim. İçeri girdiğim an kalbim hızla atmaya başladı. Patron gerçekten çok ama çok yakışıklıydı.
R: Buraya bana bakmaya mı geldin! Yoksa işe girmeye mi! Yavaşça koltuğa oturdum ve;
K: Beni Valu gönderdi. Bana sinirlice baktı nededim ki?
R: Burası şirket! Resmi davran! Valu da ne!
K: Ha Valumu kuzumun kısaltması.
R: Ya ne kuzusu!
K: Kuzu işte hayatında hiç duymadın mı?
R: Sen nasıl asistansın? Resmi ol! Yoksa kovulursun! Tamam anlamında başımı salladım.Bu işi de kaybedemezdim.
R: Hangi dilleri biliyorsun?
K: Fransızca, Almanca, İngilizce ve Türkçe.
R: Tamam güzel. İşe alındın ama benim şartlarım var! Şartlarıma uymazsan kovulursun!
K: Ne şartıymış?
R: Bir bana aşık hareketleri yapma! İkincisi kahvem tam tadın da olacak! Üçüncüsü dosyalarım tam olacak! Dördüncüsü toplantılarıma tam saatinde olacaksın! Eğer bunların birini yanlış yap anında kovulursun! Tamam anlamında başımı sallayıp odama gittim. Dosyaları tamamlamaya başladım ama gözlerim kapanmaya başladı ve sonrası yok...
Ruggerodan
Karoldan benim için kahve yapması için odasına gittim ama o uyumuştu. Gerçekten çok tatlı uyuyordu. Yanağından öptüm ve onun saçlarıyla oynamaya başladım.
Acaba ona aşık olmayı deneyebilirmiydim?
Yeni kitap yeni bölüm nasıl?
Seviliyorsunuz ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silencio De Amor
RandomAşk her zaman sessiz olabilir mi? Belki aşkın sessizliği yeni bir aşk yaratır...