Söze başlamadan önce, bugünün değerini ayrıca ifade etmek istiyorum.
Hayatımın iki mucizesinden biri olan sevgili, değerli kardeşim, Haticem'e...
İlk zamanları hala hatırlarım, herkes neşeli, dertlerimiz varsa bile huzurlu, mutlu bir aile olduğumuz zamanları. Şu an her şey çok karışık ve dağılmış bir halde olsa da, sanırım o günler yaşanmaya değerdi, ve eğer geçmişe gidebilme şansım olsaydı, bu sizinle geçirdiğim keyifli vakitleri daha güzel bir hale getirmeyi çok isterdim.
Çoğu zaman, duygusallığımla, her olaydan çıkardığım dramlarla, insanın canını sıkan bir özelliğim her zaman vardı. Ve buna rağmen, onca giden kişiye karşılık, yanımda kaldın. Beni terk etmedin, bizi..
Bu, sözlerle ifade edilemez bir güzellik, bir "mucize" dir.
Beni koruyordun, kolluyordun, her daim yanımdaydın sen, hep dert gördüklerimi anlatarak başını şişirsem de belki, her zaman dinledin. Ve sen bana kızdığında da iyiliğimi istediğini anlayabiliyordum.
Teşekkürler sana, ey güzel insan!
Dilerim değerini bilmeyenler de çok yakın bir gün, bu kalbinin güzelliğinin farkına varabilirler.
Rabb'im, hayatını güzelleştirsin. Bana, ve bize verdiğin iyiliklerin, kat kat fazlasını da, sana versin.
Hayatında işleri yoluna koysun, seni hedeflerine, amaçlarına, hayallerine ulaştırsın! Seni başarılı kılsın.
İyi, mutlu, sağlıklı olasın. Eğer yanlış yola girersen, seni doğru yola ve kurtarıcı ışığa yönlendirsin.
Rabb'im seni, her türlü kötülükten, beladan, tehlikeden, hastalıktan, sıkıntıdan korusun. Seni daim sevdiklerinle beraber eylesin, seni sevdiklerinden ayırmasın. Ve ayrılsanız bile, sizi en kısa zamanda buluştursun.
Nice güzel senelere, nice ömürlere, doğum günün kutlu olsun, iyi ki varsın, iyi ki yanımızdasın (: