Miluji tě!

464 9 0
                                    

Pohled Marwa:
,,Dneska je taky den." řekl úchylné. ,,To  je, ale musím si tě šetřit, nechci aby sis ve skole nemohl sednout." zasmál jsem se a on se mnou.
********
,,Nepůjdeme spát, já už jsem fakt unavený." zívnul. ,,Dobře."
********
Dal jsem mu pusu na dobrou noc a odešel z ložnice si lehnout na gauč. Ptáte se proč, protože kdybych tam vedle nej ležel tak bych ho hned vohnul. A to zatím nechci. Až zítra. Já vím čekám faakt hoooodne dlouho.
********
Pohled Hejla:
Vstal jsem a podíval jsem se na hodiny. Pět ráno, takhle brzo jsem se ještě nikdy nevzbudil. Já jsem takový ten typ člověka, který se vzbudí a už neusne. Takže jsem vstal s postele a šel do koupelny. Sundal jsem ze sebe oblečení a vlezl do sprchy. Potom jsem si vyčistil zuby, učesal se a oblékl se. Bylo šest a mě přestalo  bavit projíždět instagram. Tak jsem se zvedl a šel za marwem. Došel jsem do obýváku a viděl jak spí. Aww tak roztomily. ,,Máro, vstávej." šeptl jsem. Jo jsem debil když chci někoho vzbudit tak šeptám. Samozřejmě se neprobudil. ,,Máro." řekl jsem hlasitěji. Probudil se. ,,Takhle mi budeš říkat jenom pode mnou." řekl a shodil mě pod sebe. Začal mě líbat já spolupracoval. Po chvíli jsem se odtrhl. ,,Promiň, ale je čtvrt musím jít." ukázal jsem na hodiny. ,,Dobře, tak ve čtyři před tvou školou, ahoj." Usmál se. ,,Budu se těšit, ahoj." Taky jsem se usmál a odešel.
********
Pohled Marwa:
Dnes má ke mně přijít jawo. Měl přijít v deset a už jedenáct. Tak jsem mu chtěl zavolat. Ale když jsem bral telefon do ruky někdo zazvonil. Otevřel jsem dveře. ,,Ahoj, ty opozdilče." zasmál jsem se. ,,Ahoj." jen protočil oči. Objal mě. ,,Strašne si mi chýbal." řekl v objetí. ,,Ty mně taky." řekl jsem ikdyž jsem nechápal, proč se chová tak divně. ,,Tak pojď dal." odtáhl jsem se. ,,Dobre." vstoupil do dveří.
*********
Koukali jsme se na film a jawovi začali stékat slzy. Ale ten film nebyl ani smutný. Musí za tím být jiný důvod. ,,Jawinko, proč pláčeš?" zeptal jsme se. ,,To ti nemôžem povedať." odpověděl. ,,Proč ne? Ty můžeš všechno." řekl jsem, ale byla to chyba. ,,Áno?" jen jsem kývl na souhlas. Přiblížil se ke mě a začal mě líbat. Já jsem chvilku slepě spolupracoval. A potom jsem se odtrhl. ,,Promiň, ale tohle nemůžu." vymlouval jsem se. ,,Prečo nie?" řekl už s úchylným podtónem. Kurwa, z toho už se nevypletu. Začal mě znova líbat. ,,Ty by si to potreboval tiež." zašeptal mi do ucha a přejel po mé už naběhlé erekci. Tentokrát jsem ho políbil já. ,,Promiň, ale fakt nemůžu. Možná někdy." řekl jsem a dal mu poslední pusu. ,,Dobre, už sa nemôžem dočkať." protočil jsem očima. Při tom jsem se podíval na hodiny. Kurwa, půl pátý. Musím jet k tý škole. ,,Jawo, promiň, ale budeš muset jít." jen kývl a odešel. Já si vzal klíčky od auta. A běžel jsem k autu.
**********
Pohled Hejla:
Dnes jsme ve škole skončili dřív. Tak jsem se rozhodl, že dojdu k marwovi sám. (skončili v půl čtvrtý)
*********
Přijel jsem tramvají. Tak ve čtyři. Doufám, že ještě nevyjel. No nic, šel jsem kolem jeho baráku. A zazvonil. Asi  jim nefunguje zvonek. Tak jsem se šel podívat do okna, že bych na něj zaklepal. Když jsem přišel k oknu. Viděl jsem, jak se líbá s nějakým chlapem. Stekla mi jedna neposedná slza. Jak sis mohl myslet, že bude s tebou. Chci zjistit, jak se ke mně bude chovat. Tak jsem se ke škole vrátil. Bylo tak nějak půl pátý. Už jen na něj počkat.
*******
Pohled Marwa:
Konečně jsem dojel před tu školu. Už ho zase vidím. To mi chybělo. Přišel k autu. A.....a brečel. ,,Čau." řekl naštvaně a nasedl si. ,,Ahoj, co se děje?" zeptal jsem se starostlivě. ,,To bys měl vědět ty." odsekl. Já furt nechápal, co se stalo. ,,Řekneš mi to doma, jo?" usmál jsem se. ,,Možná." podíval se na mě ublíženě.
***********
Celou cestu bylo ticho. Vystoupili jsem z auta. A já mu otevřel dveře od bytu. ,,Dík." řekl úplně bez citů až mi srdce vynechalo úder. Sedli jsme si na sedačku. ,,Řekneš mi, co se stalo?" dal jsem mu ruku na stehno. ,,Vážně to chceš vědět?" dal mojí ruku pryč. Kývl jsem na souhlas. ,,Viděl jsem jak se tady s nějakým týpkem líbáš." stekla mu jedna slza. ,,No o-o-on to byl jawo a já nechtěl, ale on začal a a a nic jsme spolu neměli, hned jsem se odtrhl." řekl jsem ikdyž ne tak úplně pravdu. ,,A jak ti to můžu věřit." zvedl se a odcházel. ,,Počkej." zastavil jsem ho. ,,Co po mě ještě chceš?" řekl otráveně. ,,Miluji tě!"
___________________________
Je tu další kapitola. Nic víc k tomu asi psát nemusím. Doufám, že si užíváte prázdnin. 
Bye 
BTW (790)

Hejlovec x MarweX [HejleX]Kde žijí příběhy. Začni objevovat