༒︎Eloszo༒︎
-Anyaaaa, van kaja?-kérdeztem anyámtól miután hazaértem suliból.
-Ha kinyitod a hűtőt akkor megtudod
Kinyitom a hűtőt amiben van vaj, szalámi, stb. Kivettem a vajat meg a szalámit, a kenyértartóból azt a kevés kenyeret és csináltam szenyát.
-El fog fogyni a kenyér Mutter-kiabálom a konyhából. Éppen cigit tölt a nappaliban, TV-t bámulva.
-Menj és vegyél!
-Megy a faszom, miért nem te mész? Úgyis annyira ráérsz-felvonom egyik szemöldököm.
-Fejezd be! Ha kell valami, menj el érte!-kiabál rám kicsit idegesen. Vállat vonok és csinálom tovább a szenyámat, majd azt rágcsálva megyek a szobámba. Felteszem a telefonom töltőre és lecsekkolom az FB-t. Csak a szokásos: idézetek, selfiek bölcsességekkel, ,,Mit kaptam húsvétra?" posztok meg ilyenek. Viszont engem csak egy oldal érdekel. Nem másé, mint Lil Peep-é. Egyszerűen imádom azt az embert, rengeteg mindenben átsegített. Egyetlen álmom, hogy találkozzak vele. Júniusban lesz itt Los Angelesben fellépése amit nagyon várok. Eddig nem nagyon sikerült eljutnom egyik koncertjére sem, de amióta dolgozom, azóta erre gyűjtök.
-Sofia, mit mondtam neked a szobában evésről?-lép az ajtómhoz-Max tálcával. De te rohadtul nem hoztál tálcát.
-Istenem anya nyugodj már meg végre! Nem vagyok már egy szaros öt evés, aki telemorzsálja a szobát-sóhajtok idegesen és tovább majszolom.
-Kislányom! Rendes hangnemben beszélj az anyáddal!-lép egyet felém.
-Úgy beszélek ahogy akarok és akivel akarok! De, ha nem tetszik, akkor hagyj el úgy ahogy apa is tette!meglepődök és sóhajtva egy nagyot megy el. Jah, az apám elhúzott a picsába. Megunt minket és valami fiatal robival csalta meg anyát. Csak gratulálni tudok neki. A vita után becsapom a szobán ajtaját, megfogom a fülhallgatóm és elindítom a Lil Peep lejátszási listám. A házival mit sem törődve bealszom. Este nyolckor kelek fel, anya már elment dolgozni, én pedig egyedül maradtam itthon. Még mindig álmos vagyok, ezért elsietek fürdeni, felkapom a pizsim és visszabújok az ágyba. Viszont a telefonom nem hagy aludni. Felvillan, rezeg egy-kettőt. Kaptam egy SMS-t egy ismeretlen számtól. Vizsgálgatom egy ideig, de nem tudok rájönni ki lehet.Heyho! Itt fogom mostantól folytatni a ,,Lil Peep-el az élet"-et. Az előző profilomba, amin írtam, sajnos nem tudok belépni, de rengetegen kértétek, hogy folytassam így hát úgy voltam vele, ha ennyire szeretitek miért ne? Nagyon jól estek a visszajelzések, köszönöm szépen! Örülök, hogy ilyen kedves és aranyos olvasóim vannak, ha fejezhetem így ki magam.
Legyen további szép napotok!♡
YOU ARE READING
Lil Peep-el az élet
FanfictionSofia Meyer egy átlagos, kicsit EMO-s stílusú lány. Imádja a fekete cuccokat, a macskákat, a netet és persze Lil Peepet. Peep egyik nyári koncertje előtt üzenetet kap egy ismeretlen számtól, akivel hosszas beszélgetés után fogadást köt. Nem volt a...