Senin için minswag-dgirl
Not: Lütfen medyayı belirttiğim yerde açın.
İyi okumalar♡
Alarmın çirkin sesiyle uyandı. Bu iğrenç melodi beynini sikiyor, başını daha da ağrıtıyordu. Ama uyanmak için buna ihtiyacı vardı. Tek başına yaşadığı bu kocaman evde onu eskisi gibi öperek uyandıracak biri yoktu. Onun için de her sabah bu alarmın çirkin sesini çekmek zorundaydı.
Ayağa kalktı ve mutfağa yöneldi. Her sabah içtiği acı kahveyi yapmaya koyuldu. Kahvaltı yerine sürekli bunu içtiği içindi belki de bu kadar zayıflaması.
Hiç şeker koymadan yaptığı acı filtre kahveyi alarak salona yöneldi. Bu sessizlik canını yaktığı için her sabah televizyonu açarak içerdi kahvesini.
Haber kanalını açarak kumandayı sehpaya bıraktı ve her zaman yaptığı gibi dolaşarak kahvesini içmeye başladı. Bir yandan kahvesini içerken bir yandan da ülkenin kötü duruma gittiğiyle ilgili haberleri dinliyordu.
Televizyondaki sunucu ülke haberlerini bitirip magazin haberlerine geçtiğinde Yoongi aniden kumandaya koştu. Onu görecek cesareti yoktu çünkü.
Ama geç kalmıştı. Sunucu yeni albümünden bahsetmeye başlamıştı bile.
Dondu kaldı Yoongi. Onu görmeyeli ne kadar zaman olmuştu ki? 8 ay? 1 yıl?
Tam saymamıştı. Saymaya korkuyordu. Hem zaten niye saysındı ki?
Kaç aydır kokusunu almadığını mı sayacaktı?
Ne kadar zamandır öpmediğini mi sayacaktı müptelası olduğu dudaklarını?
Kaç gündür özlediğini mi hesaplayacaktı oturup?
Kendine geldi sonra. Kapatmaya koyuldu. Yüzünü görmüştü aylar sonra evet ama , sesini duyarsa dayanamayabilirdi.
Sunucu anlatıyordu , değiştirmedi Yoongi. O televizyondan bile olsa onu değiştiremiyordu.
Sahi Jungkook neden değiştirmişti ki onu?
Oturup izlemeye başladı.
"3 aydır hazırlandığı albümü sonunda çıkıyor"diyordu. Adını ve şarkılarının isimlerini sır gibi sakladığı albümü açıklayacağız bugün."
" Ünlü şarkıcı Jeon Jungkook 'un 3 aydır hazırlayıp herkesten sır gibi sakladığı albümün adı "YOONKOOK" olacakmış."
Titremeye başladı Yoongi.
"Albümün çıkış sebebi olan şarkının adı ise " Sen Benim Şarkılarımsın" olacak.
Gözünden süzülen yaşların farkında değildi Yoongi.
"Unutmamış" diye fısıldadı. "Unutmamış işte beni."
"Bu albümü yapmayı 3 yıldır planladığını söyleyen Jeon Jungkook
"Bütün hayatımı bu albüme adadım" diyor. Bu albümün kendisi için ifade ettiği şeyin çok önemli olduğunu söyleyen Jeon Jungkook " Bu albümü eşiniz için mi çıkarıyorsunuz" diyen muhabirlerin sorusu karşısında sessiz kalmıştır."Acaba Jeon Jungkook 'un eşi ile arası bozuk mu? Bir süredir yan yana görülmeyen Jeon çifti kavgalı mı? Bir saat sonraki magazin programımızda bu sorulara cevap arayacağız.
"3 dakika sonra yayınlanacak olan albüm için beklemede kalın."
Biraz sonra Jungkook melek gibi sesi yayılmaya başladı.