Part 11

99 2 0
                                    


Selena POV

ik kijk nog even achterom en zie dat Amber wil weglopen maar dat Gio haar tegenhoud. Ja tuurlijk, waar zat ik ook met mijn hoofd. DE Gio Kemper die mij leuk vind... Het was te mooi om waar te zijn. Ik droog mijn tranen af als ik zie dat ik bijna aan de cafetaria ben. Ruby en Marah zitten aan een tafeltje te praten. 'Selena! daar ben je! we waren super bezorgd!' zegt Marah terwijl ze zich rechtzet en me knuffelt. 'Heb je gehuild?' vraagt Ruby terwijl ze bedenkelijk naar mijn gezicht kijkt. 'eum... nee er zat wat in mijn oog' zeg ik terwijl ik een glimlach fake. Ruby en Marah lijken het te geloven. 'Ik ga even naar de toilet, tot straks' zeg ik vlug terwijl ik naar de toilet stap. Wanneer ik aankom bij de damestoiletten, ga ik voor de spiegel staan en veeg ik mijn uitgelopen make-up af.

Ruby POV

'Er is iets mis Marah' zeg ik tegen Marah. 'Ja volgens mij heeft ze wel echt gehuild' zegt ze. Ik zie dat ze een bezorgde blik op haar gezicht staat. 'HE!' horen we iemand naar ons roepen. We draaien ons om en zien Gio die naar ons toe komt gelopen. 'Gio?' hoor ik Marah een beetje verwonderd zeggen. 'Hebben jullie Selena gezien' vraagt hij en hij heeft een schuldige blik op zijn gezicht. 'ja, ze is net...' wilt Marah zeggen maar ik onderbreek haar. 'waarom wil je dat weten?' vraag ik snel. 'ik... wel...' stottert Gio. 'Wat heb je gedaan?' vraag ik aan hem en ik kruis mijn armen over elkaar. Gio kijkt naar beneden. 'We hadden ruzie...' zegt hij dan. Lekker vaag. 'Je mag dan wel een knappe acteur zijn weerwolfmans maar niemand raakt mijn vriendinnen!' zeg ik terwijl ik me kwaad voel worden. Gio merkt dat en zucht en draait zich dan om en stapt droevig weg. 'wat deed je nu?' vraagt Marah terwijl ze me kwaad aankijkt. Ik trek mijn schouders op. 'Dat is wel Gio Kemper he waar je tegen aan het preken was!' zeg ze kwaad. 'Gio kemper, Leonardo Davinci of de president van Amerika, i don't care! niemand maar dan ook niemand raakt aan Selena'. Ik zie dat Marah al wat minder kwaad kijkt en instemmend knikt. We gaan terug zitten en op dat moment komt Selena terug van de toiletten. Ze ziet er terug al wat beter uit maar ze kijkt nog steeds droevig. Ze komt er bij zitten. 'wanneer gaan we terug naar huis?' vraagt ze dan. 'Wil je Gio niet meer zien dan?' vraagt Marah plagend. ik tik haar been aan met dat van mij om haar te laten weten dat die opmerking echt misplaatst is. Selena trekt haar schouders op en kijkt naar beneden. 'nee, ik wil hem niet... NOOIT meer zien, ik wil gewoon naar huis' zegt ze en ik zie dat de tranen terug in haar ogen springen. 'Ik sta recht en ik zie dat Marah hetzelfde doet. Ik geef Selena een knuffel en Marah komt erbij. 'Selena giegelt even 'gelukkig heb ik nog steeds jullie he, mijn allerbeste vriendinnen' zegt ze dan. 'Cutie' zegt Marah. 'Kom op meiden dan gaan we naar huis' zeg ik en we zetten ons alle recht en lopen richting de auto die klaar staat om ons naar huis te brengen. Deze keer brengt een echte chauffeur ons naar huis. 

I Wish You Were Mine - Gio KemperWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu