Selena POV
We lopen samen naar de auto die klaarstaat om ons naar huis te brengen. Deze keer geen zwarte audi maar een Mini Cooper. Er staat een oudere vrouw op ons te wachten. 'kom op meiden, het word al laat!' roept de vrouw ons toe. Ruby stapt als eerst de auto in, ik volg Ruby. Ik zit altijd in het midden. Net wanneer Marah in de auto wil stappen hoor ik een bekende stem roepen. 'Selena wacht nou' roept Gio die bijna aan de auto is. Marah blijft voor de deur van de auto staan. Ik zie Gio voor Marah staan maar wanneer hij zich wil bukken om me nog iets te zeggen legt Marah haar hand op zijn borstkast om hem tegen de houden. 'het spijt me Gio maar je hebt haar echt gekwetst, laat haar met rust' hoor ik Marah zeggen tegen Gio. Ze stapt in en trekt de deur dicht. Ik kijk haar dankbaar aan 'dankje' zeg ik tegen haar. De auto vertrekt en ik draai me om en kijk nog even door de achterruit. Gio staat ondertussen op het midden van de baan, ons na te kijken. Hij ziet er verslagen uit. Stiekem ga ik hem wel missen maar het is misschien beter zo.
Gio POV
Dit meen je toch niet.. Het meisje van mijn dromen... weg. Ik baal heel erg. Ik loop terug naar binnen en ga bij Louis en Celine zitten. 'He G, wat scheelt er maat?' vraagt louis terwijl hij me een boks op mijn schouder geeft. Ik trek mijn schouders op en ga er niet op in 'ooeeh, hij is verliefd' zegt Celine lachend. Ik lach zachtjes terug. Celine steekt haar hand naar me uit en doet haar ogen dicht. Ik kijk even bedenkelijk naar Louis die zijn ene wenkbrauw optrekt. 'ik voel... een vreemde energie' zegt Celine. Ik kan mijn lach nu echt niet meer inhouden en begin hard te lachen. 'Gekke elf' zegt Louis die ook aan het lachen is. Die 2 kunnen me toch altijd aan het lachen brengen. Het zijn niet zomaar collega's maar ook vrienden. Opeens bedenk ik me iets. Ik grijp snel naar mijn gsm en zoek het sms'je van Selena dat ze me stuurde nadat ik mijn nummer in haar gsm had gezet. Ik heb het gevonden en kan een glimlach op mijn gezicht niet bedwingen. Ik stuur haar een smsje "Het spijt me... kus Gio". Ik duw op verzenden en staar nog even naar mijn gsm. Wanneer ik niet direct antwoord krijg steek ik mijn gsm maar weg. Ik hef mijn hoofd weer op en het eerste wat ik zie is Louis die luchtkusjes aan het geven is met zijn mond. Ik lach en schud met mijn hoofd. Soms zit er toch echt iets niet goed in die jongen zijn hoofd.
JE LEEST
I Wish You Were Mine - Gio Kemper
FanfictionMijn naam is Selena! Net zoals mijn allerbeste vriendinnen, Ruby en Marah, ben ik super grote fan van nachtwacht! Eigenlijk ben ik vooral fan van Gio (Wilko dus). Ik volg hem zowat overal waar ik hem volgen kan: instagram, facebook, youtube,... In...