Peachyyy : Sese, wybacz. Wyszłam na zakupy i tak jakoś mi się przedłużyło oraz nie szkodzi.
Sese : Y/N!! nie wyobrażasz sobie jak tęskniłem..Znaczy, po prostu cię lubię i w pewnym sensie się przywiązałem do twojej osoby
Peachyyy : Ah, to urocze. Ja do ciebie też w pewnym sensie jestem do ciebie przywiązana. Chciałbyś się może spotkać w któryś dzień?
Sese : Um.. Wybacz Z/T/I ale nie mam czasu.. bardzo dużo pracy a jak wracam jestem zmęczony i nie mam sił się ruszać a w weekendy jeżdżę do rodziców.
Peachyyy : Szkoda, wielka szkoda. Ja dziś się pewnie wybiorę do klubu aby poznać nowych ludzi.
Sese : Jest tylko mały problem, nie wiem czy wiesz ale u nas w Korei najbardziej na Gangnam mężczyźni jak widzą białą dziewczynę to się wręcz rzucają i dobierają.. Jeśli możesz nie idź tam a bardziej znajdź taką miejscówkę gdzie są też obcokrajowcy. Ładnie proszę!
Peachyyy : Dziękuję za informację, napewno bardzo mi pomogłeś ponieważ chciałam się właśnie wybrać na Gangnam bo wiesz "drogo" i tak dalej ale wolę teraz zrezygnować. Nie jestem jakąś materialistką tylko po prostu nie lubię być w klubach gdzie śmierdzi najtańszym alkoholem..
Sese : Y/N?
Peachyyy : Tak, sese?
Sese : Jakie są właściwie twoje ulubione zespoły kpopowe? Jeśli słuchasz oczywiście!
Peachyyy : Uwielbiam strasznie Exo, Mamamoo, Apink, Oh my girl, A.C.E oraz moim ubandem jest VICTON! Musisz koniecznie ich posłuchać, ich muzyka jest genialna, choreografie do M/V znam wszystkie jakie wydali do tej pory! Nawet do ich własnego coveru Gangsta zanim Seungwoo wrócił do zespołu.. Brakowało mi go lecz na szczęście znowu jest i w zbliżającym się comeback będzie!!
Sese : Oh, też słucham czasami VICTON. Kto jest twoim biasem?
Peachyyy : Wybór biasa w tym zespole jest ciężki, nawet bardzo. Ja zanim zdecydowałam kto na dobre jest moim biasem zmieniałam co chwile po odcinkach TVICTON. Najpierw Sejun, później Heochan, pozniej Byungchan, później Seungwoo, Subin, znowu Sejun, Seungsik aż ostatecznie moim biasem jest Hanse.. jego tatuaże, kolczyki.. Tylko ciekawe jak on się z tym kolczykiem w wardze będzie całował w przyszłości? Jakby, nie będzie mu przeszkadzał?
Sese : Będziesz mogła się sama przekonać czy przeszkadza, słodka Y/N
*nie wysłano*Sese : No nie wiem, muszę w każdym razie lecieć. Do później.
peachyyy : Papa!
Sese : Czemu mi tak zakręciłaś w głowie, z/t/i?
*Nie wysłano*---------------
Mam wenę :)
CZYTASZ
Cena szczęścia. [[ Do Hanse x reader ]] !ZAWIESZONE!
Fiksi PenggemarHistoria pewnej dziewczyny - [T/I] która jest młodą vlogerką i blogerką. Po studiach filologi Koreańskiej wyjeżdza do stolicy Korei Południowej. Jednak w samolocie dostaje wiadomość od tajemniczego chłopaka na Kakakotalk z nickiem „Sese". Czy ten ch...