Part 13

99 3 0
                                    


Selena POV

We zitten in de auto op weg naar huis. Er staat terug muziek op van nachtwacht maar deze keer hebben we niet zo veel zin om mee te zingen. Deze dag is echt helemaal anders verlopen dan dat ik had gedacht. Opeens voel ik mijn gsm trillen in mijn broekzak. Marah heeft het ook gevoeld aangezien we best dicht bij elkaar zitten en mijn gsm in mijn linker zak zit. Ze kijkt me aan en knikt naar mijn gsm met een bedenkelijke blik 'wie stuurt er jou nu nog zo laat?' Ik neem mijn gsm uit mijn zak en zie op het scherm "Gio <3" verschijnen. Ik voel een rilling door heel mijn lichaam gaan. Marah trekt haar wenkbrauwen op en kijkt me verwonderd aan. Ik doe het smsje open "Het spijt me... kus Gio" lees ik luid op. Ruby heeft het ook gehoord en kijkt me vragend aan. 'wat ga je doen?' vraagt ze. 'antwoorden natuurlijk' zeg ik snel. Marah en Ruby zitten elk langs een schouder mee te kijken naar mijn gsm. Ik kijk op en draai mijn hoofd van links naar rechts 'mag ik een beetje privacy?' zeg ik lachend. Ruby en Marah kijken naar elkaar en zeggen dan in koor 'neen'. Ik lach om hun opmerking 'typisch' zeg ik dan. Ik twijfel even maar weet niet wat ik moet terugsturen. Ik zie Marah en Ruby ook denken. 'anders moet je dit sturen: ik hoop dat je gelukkig word met Amber' zegt Ruby en ze trekt haar schouders op. 'goed idee! dat ga ik sturen' ik begin te typen "zal wel, ik hoop dat je gelukkig word met Amber... x Selena" en ik duw op verzenden. 'X??' vraagt Marah. 'ja, ik moet toch iets sturen om af te sluiten.' zeg ik lachend. Niet veel later krijg ik antwoord en we begonnen te sturen.

"Ik en Amber zijn verleden tijd... kus Gio"

"Ow... x Selena"

"Kan ik je nog eens zien? kus Gio"

"Ik weet niet Gio, is dat wel zo een goed idee? x Selena"

"Ik wil het graag uitpraten met je. kus Gio"

"Oke dan. x Selena"

"Wat is je adres? kus Gio"

"Marendreef 29. x Selena"

"Tot snel babe. Kus Gio"

Wat huh? Babe? waarom stuurt hij nu ineens babe? Marah en Ruby hebben de hele tijd meegelezen. 'babe?' zegt Marah. Ik trek mijn schouders op. Ruby lacht. Ik en Marah kijken haar raar aan. 'waarom lach je nu?' vraag ik haar verward. 'ik weet het niet, vind het wel grappig, ik zit hier naast BABE Selena KEMPER' zegt ze en ze begint nog harder te lachen. Ik leg mijn hand op haar voorhoofd. 'ja, die heeft koorts' Zeg ik droog. Marah lacht en knikt tegelijk. Ik voel me al wat beter nu Gio me heeft gestuurd. Zou ik toch nog een kans maken bij hem? Hij is weer single... Ik leg mijn hoofd achterover en doe mijn ogen dicht. Selena Kemper... Zou het kunnen... Bij die gedachte val ik in slaap.

I Wish You Were Mine - Gio KemperWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu