Shin Dan Fany..
Shin jom jalan2..boring la asyik terperap jak dalam rumah..lagipun unnie kita semua keja..
Fany mengeluh..Shin - nak jalan pergi mana..tengok cuaca luar tu mendung je..kalau hujan macam mana..da lah tak pandai bawa kereta..
Fany - fany pandai drive la..oppa joongki yang ajar..shin jangan bising tau..nanti unnie2 kita marah..
Shin - jinja..?? Lepas ni fany boleh ajar la shin drive... lagipun kereta unnie yuri tu sayang kalau tak guna.. parking je..jomm la fany..
Jomm lahh..
Kata fany dengan semangat..
Yuri..
Oppa nak bawa yuri pergi mana ni..
Yuri bertanya kepada minhoo..Sabar la kejap lagi kita sampai..
Balas minhoo..Mereka berdua pun sampai di restoran mewah..
Minhoo - Duduk la..
Yuri pun duduk apa bila minhoo memanggil pelayan dengan memetik jari..
Pelayan pun sampai dengan hidangan malam yuri dan minhoo..Wahh..!! cantik sungguh hiasan restoran ni..
Kata yuri yang agak teruja..Makan la nanti sejuk tak sedap pula..
Kata minhoo dengan senyuman manis..Yuri pun makan dengan ajakan minhoo..tiba2 yuri tergigit sesuatu da mengeluarkan dari mulutnya..yuri terkejut dengan melihat sebentuk cincin berlian..
Minhoo - sudihkah yuri menjadi pasangan hidup mihoo..??
Oppa minhoo melamar yuri ke..soo sweet la oppa..'yuri berkata2 dalam hati..'
Kedai bunga Jesicca...
Unnie tadi saeng unnie cari..shin dan fany tak silap..
Kata sulli pabila melihat sica masuk ke dalam kedai..Lepas tu apa dorang buat..ada sapa2 lagi yang cari unnie sica..
Sica membalas dengan acuh tak acuh..dalam hati berharap sangat oppa yong datang mencarinya..Tak ada la unnie..shin dan fany je yang cari..
Balas sulli pendek dan merahsiakan tentang kedatangan yonghwa yang mencarinya..Ok la..unnie nak balik awal sikit hari ni rasa tak sihat je..sulli tutup kedai awal sikit hari ni jangan buka lama2 dah sulli jaga sendiri2..
Balas sica dan berlalu dengan sedih..Kesian kak sica..
Sulli berkata dalam hati..******
Gyuri dan junki..
Junki melihat gyuri menendang nendang tayar keretanya..
kenapa ni gyuri..tayar pancit ka..yuri mana..
Soal junkiGyuri - tayar pancit la..tak nampak ke..?? Yuri bos minhoo hantar..
Junki - pandai minhoo ya..dapat yuri jugak akhirnya..
Dah dua2 saling mencintai kejap je la jadi couple..
Balas gyuri dengan geram..Kita pulak bila nak couple..?
Junki menduga gyuri..Esok la kita couple ya..?
Kata gyuri nada geram..Jom la junki hantar balik..lagi pun da lewat malam ni..teksi pun tak de..
Pelawa junki dengan senyuman..'pandai budak bertiga ni nak kenakan kami berdua' junki berkata dalam hati..Gyuri tak ada pilihan kena ikut jugak dengan junki...
Rumah Mong..
Unnie gyuri da sampai pun..
Kata minah..Yuri - gyuri ikut sapa tu..? tak nampak la gelap..
Shin - betul la gelap sangat cermin kereta tu..
yuri kenapa last2 minit baru bagitau yuri tak sama2 balik..da la tayar kereta pancit..nasib baik ada bos junki yang hantar..kalau tak tinggal la di ofis tidur..
Marah gyuri..Haa..!! Boss junki hantar..Daebak..!! Harap sangat gyuri dengan junki dapat couple..
Sica bersuara dengan nada gembira walaupun dalam hati sedih..Marry..marry..marryy..
Krys tetiba muncul..dan memeluk gyuri rindu la unnie gyuri..kata krys lagi..Bila sampai ni..tak khabar pun..cuti berapa hari..miho mana..?
Soal gyuri mencari miho..Miho tidurlah katanya penat tunggu unnie gyuri sampai..
Fany menjawap soalan gyuri..Oppa yong yang sponsor tiket..cuti 3 minggu..
Krys bersuara dengan pandangan gyuri ke arahnya..Tau2 je krys unnie nak tanya pasal tiket..
Kata gyuri tersenyum..
Flash Back..
Helloo...
Krys menjawap telepon..Kryss..!! Kamu da cuti kan..kamu tak balik korea ka..??
Yonghwa menyoal krys dengan laju..Oppa yonghwa..nak balik jugak rindu unnie dengan saeng krys..
Krys menjawap dengan nada sedih..Jadi kenapa tak balik kalau rindu..
Soal yonghwa lagi..Duit tak de nak beli tiket..lagipun cuti tiga minggu je..
Balas krys lagi..Tak pa oppa yong sponser tiket pulang balik..
Balas yonghwa..Jinja..?? Gumawo oppa..
Balas krys dengan gembira da mematikan talian...Bersambunggg..
YOU ARE READING
My Love Mong Familiy (Complete)
Hayran KurguMy Love Mong Family Mengisahkan tentang adik beradik yang kehilangan ibu bapa mereke akibat di bunuh dengan kejam.... walau pun kehilangan ibu bapa hidup mereka tetap di penuhi kebahagian.. Pelakon.. Nam gyuri Jessica Kwon Yuri Bang Minah Park Shin...