Part 14

104 2 0
                                    

'Selena...' hoor ik op de achtergrond. Ik open zachtjes mijn ogen. Ik schrik van het gezicht van Ruby dat heel dicht tegen dat van mij hangt. Ze lacht eens 'kom je mee? we zijn thuis' zegt ze. Ik rek me even uit en stap uit de auto. Ik ga recht naar mijn kamper en plof me neer op mijn bed. Ik  sluit mijn ogen en val zo wat onmiddellijk in slaap.

De volgende ochtend word ik wakker van het gelach van Ruby en Marah. Ik sta op en trek mijn kleren recht. Ik ga naar beneden en daar staat de tv best wel luid. Ruby en Marah kijken me lachend aan als ze me naar beneden zien komen. Ik ga bij hun in de zetel zitten. 'goeiemorgen' zeg ik nog wat slaperig. 'waar kijken jullie naar?' Vraag ik daarna. 'We kijken naar kingsize live op ketnet. Er komt straks een special guest straks maar we weten nog niet wie' zegt Marah dan. ik knik en zet me recht om een glas water in de keuken te gaan halen. Net als ik in de keuken sta hoor ik Sien op de tv zeggen 'GIO KEMPER!!'. Ik snel me naar de woonkamer om te gaan kijken. 'is dat echt live?' vraag ik. 'ja... het heet dan ook KINGSIZE LIVE hé slimpie' zegt Ruby. Ik kijk aandachtig naar de tv.

'Goeiemorgen Gio, welkom op deze kingsize live!' zegt Sien tegen Gio. 'Goeiemorgen Sien!' zegt Gio enthousiast terug. 'jij had een last minute aanvraag gedaan om hier bij ons te zijn in deze kingsize live' zegt Sien. 'ja dat klopt' zegt Gio. 'Vertel ons een keer waarom Gio' vraagt Sien terwijl de camera wat dichter bij het gezicht van Gio komt. 'wel, Sien en beste ketnet'ers, dit weekend heb ik het meisje van mijn dromen tegengekomen' Gio stopt even met praten en kijkt naar zijn voeten. Sien kijkt met grote ogen en een glimlach op haar gezicht naar Gio. 'kom op Gio vertel verder!' zegt Sien snel. 'Wel, ik kreeg ruzie met haar en ik ben bang dat ik haar niet meer ga zien' zegt Gio met een iets beteurender gezicht. Sien maakt een pruilipje. 'Daarom wil ik via deze weg nog maar een keer tegen haar zeggen dat het me erg spijt en dat ik hoop dat ze me vergeeft.' Vult Gio zichzelf nog aan. 'Dat komt allemaal goed Gio, zo een knappe kerel als jij!' zegt Sien. Gio lacht naar haar om haar opmerking en gaat dan verder 'om echt te laten zien dat het me spijt, wil ik mijn je laatste nummer 'hoe je loopt' aan haar opdragen'. Sien springt op en neer 'dat is zo lief! Ga maar naar het podium en laat ons hopen dat ze het hoort!' Gio gaat naar het podium en de muziek start.

Zomerse dag en de zon die doet z'n best. 

Ik doe het lekker rustig aan vandaag. Ik heb geen plannen gemaakt en ik trek me niets aan van wat een ander van mij vraagt. Laten gaan laten leven dat is het moto van vandaag. Ik heb wat vrienden gebeld, wil de stad gaan verkennen en we zien wel waar de nacht ons brengt. Herinneringen maken waar we later over praten waardoor iedereen ons kent. Tot ik alles was vergeten omdat jij daar voorbij liep...

ik sta een beetje verstelt te kijken naar de tv. Dit is echt zo lief... Ruby en Marah kijken me met grote ogen en een open mond aan. Ik weet niet wat zeggen en neem dan maar mijn gsm en stuur Gio een smsje...

I Wish You Were Mine - Gio KemperWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu