Divite mi se
To je prvo što je pomislila. Želela je da je svi gledaju kao boginju, da se osećaju neprijatno pored njene lepote. Podigla je nos, ruke stavila na kukove i izbacila jednu nogu napred. Poza koja uvek obori svakog sa nogu. Možda je trebala da obuče lepšu haljinu, ili sjajnije cipele, jer njihov pogled nikako da se centrira na nju. Činilo joj se kao da svi gledaju kroz njeno telo, u neku tačku koja je mnogo više interesantnija od nje. Onda su svi počeli da se smeju. Lin je iza nje imitirala njenu pozu.
„Dobiću grč majku mu, kako izdržavaš ovo? DA LI IZGLEDAM SEKSI??"
Zvezdana nije bila sigurna da li joj se ona podsmeva ili stavrno želi da izgleda lepše. Ako je ono prvo zna tačno šta da uradi. Lupila bi joj šamar da zna gde joj je mesto, tako je pre radila. Ali ovo nije njena teritorija...barem ne još. Sudeći po njenom izgledu ni druga pocija ne bi upalila. Osim ako Lin ne skine dvateset kilograma i postane ekspert u šminkanju, onda bi možda mogla da parira Miljani. Njena jedina drugarica nikada nije bila lepotica ali joj lice bilo prijatno za gledati. Sa druge strane, biti u istom rangu sa Zvezdanom...za to bi joj trebalo parvo čudo. Zvezdana se graciozno okrene ka Lin. Odmerila ju je od glave do pete pa se nasmeja.
"Lepota je bol, navikni se kao uopšte želiš da te ne gledaju kao klovna"
„Klovnovi čine ljude srećnim, sudeći po njihovim osmesima, bila bi jako dobar"
Isplezila se Zvezdani, svi u učionici nisu zanli šta da očekuju. Neki su se smejali jer im je smešno, drugi jer im je neprijatno. Jedan ćelavi momak je zviždao želeći da se potuku. Kao da bi se ona ikada spustila na taj nivo. Jedna nekulturna svinja popu Lin nije vredna njenih tek sređenih noktiju i ravno ispeglane kose.
"Prekinite da izigravate majmune ,pozdravite se sa novom devojkom pa da nastava uskoro krene."
Nadia, devojka koja je prodala svoje znanje za mač, se oglasi i dalje ne podižući glavu iz knjige.
„Plašimo se da nas ne pretvori u kamen" Svi u glas progovore.
Dečak sa pegicama istupi napred i klene ispred Zvezdane.
„Vitez Hiroto na raspolaganju lepa gospo. Izvinjavam se u ime mog debila od sestre uzgajali su je divlji veprovi." Deven ispruži ruku da bi poljubio njenu.
„Napokon neko kao ima manire" Zvezdana preda svoju ruku.
"IMA HERPES DA ZNAŠ!"
Lin povika sa kraja učionice. Zvedana skloni ruku bzinom kao kada bi je povukla da zgrabi poslednju torbu sa popusta. Devan, shvativši da je propustio priliku, zgrabi knjigu sa susednog stola i baci ka Lin.
"OVO MI JE BILA JEDINA PRILIKA DA OSETIM PRAVU ŽENSU RUKU, SVE DEVOJKE U OVOM SEKTORU ZGLEDAJU KAO DA SU PILE TESTOSTERONE OD ROĐENJA."
Jurili bi se zauvek po učionici da profesor nije ušao. Igniriaso ih je, pošto mu je ovo sigurno bila svakodnevnica. Zvezdani je bilo drago da može da sedne i da iskulira celu ovu situaciju. Radije bi se bacila sa litice ali joj je život drag. Sigurno će tražiti da promeni odeljenje, ako ovo može da se nazove odeljenjem. Nju podseća na zoo vrt. Profesor ju je predstavio i sudeći po nekolicini pogleda setili su se ko je ona zaista, ili bolje reći šta je učinila. Nije joj bitno šta misle, uskoro će zavesti red. Povratiće svoju staru slavu sa li bez magije, a onda će otići kod Danijela njegove drage Emilije i uništiti sve što im je vredno.
.................................................................................................................
Heloo pipls.
Novo poglavlje, nadam se da vam se svidja. U buduće ću pisati ovako kraća poglavlja (možda neka budu duža) iz razloga što mi je lakše sve da postignem. Prijavila sam se za takmičenje koje organizuje projectBandI , prva runda sa radovima je već objavljena pa ako hoćete pogledajte. Pored toga imam i ispite koje trebam spremiti jupi... Tako dam imam pune ruke posla pa razumi te sto su poglavlja kraca, ali cu se potruditi da budu cesta posto vidim da je prica dobro prihvacena i sto mi je drago hvalaaa <3 <3 <3
Pozz
BINABASA MO ANG
Pravda za budalu
FantasyDa li ste se ikada zapitali šta se desi lošoj plavuši nakon što dobra devojka pobedi? Zvezdana je bila čarobnica u usponu, i kandidat da postane jedna od članova parlamenta Akademije za čarobnjake i vitezove. Mesto koje je itekako teško dobiti. Ali...