Cnblue entertainment...Jonghyun menarik tangan yonghwa ke luar apabila melihat kelibat yonghwa..
Jadi ka rancangan yong ni..
Soal jonghyun yang tak sabar2..Jadi la..ingat senang ka nak planning kalau tak jadi rugi tau..da la semua hati yonghwa lukai..kena2 lagi hati sica..
Yonghwa menjawap..Bagus la..jonghyun pun da tak sabar ni..
Balas jonghyun dengan sengihan..Amboiii...ko pulak yang lebih2 ni..harap rahsia ni ko simpan ya..
Yonghwa mengingatkan jonghyun..Dalam studio..
Kenapa jonghyun dengan yonghwa..
Jungsin bertanya dengan minhyuk..Ntah la..makin hari makin pelik dengan dorang berdua ni macam ada sesuatu la..
Balas minhyuk..
*********
Gyuri mengambil kunci keretanya apabila junki memberitahu yang kereta da siap..
Gumawo junki..kalau bukan junki tak tau nak minta tolong dengan sapa lagi..
Kata gyuri kepada junki..Tak apa..kan junki ni orang atasan gyuri..memang patut pun junki tolong..
Kata junki berharap kebaikannya gyuri terima cintanya..Jom lunch nanti sama2..gyuri belanja..
Sambung gyuri lagi tanda terima kasih gyuri ke pada junki yang menolongnya..Ok..
Balas junki ringkas..********
Minah Dan Chen..
Jinja..?? Oppa tak bagitahu pun yang bos junki dengan bos minhoo hyung oppa..
Minah terkejut dengan kata2 chen..Betul la..hyung junki tak nak heboh2..sebab tu la oppa diam jak..lagipun tempat oppa kerja tu cawangan dari tempat hyung junki dan minhoo...
Balas chen..Minah tak faham laa..kenapa mesti nak rahsiahkan..
Balas minah lagi yang kurang puas hati..Chen tersenyum..
Sebab uncle oppa adik kepada appa nak ambil tu syarikat..dorang semua tamak..masa syarikat jatuh semua beradik appa biarkan..kalau bukan appa yang bertungkus lumus bangunkan semula kami tak macam ni..sehinggalah appa dan omma kemalangan dorang pun tak ada yang datang menjenguk..
Chen membalas panjang lebar..Owhhh..macam tu..bermakna syarikat ni uncle2 oppa tak tau la masih wujud..
Balas minah yang da faham..Yaps..betul tu..semua nama syarikat hyung junki da ubah..jadi sampai sekarang uncle2 pun tak tau..
Balas chen tersenyum dan mencuit hidung minah..Minah tersenyum malu2...
Kedai Bunga Jessica..
Sulli meletak kan kad undangan kahwen ke meja sica..
Sapa nak kahwen ni..sulli ke..?
Sica terkejut dengan kehadiran sulli ke biliknya..Unnie buka la dulu..baru tau sapa yang kahwen..
Balas sulli tersipu sipu malu..Semoga kehadiran cik dapat memeriahkan majlis perkahwenan anak kami..
Sulli dan yonghwa...Congratulations sulli..nanti kalau tak ada aral melingtang unnie sica akan datang..
Kata sica yang tak menghabiskan isi kandungan kad..hatinya sayu dengan nama sulli di gandingkan bersama nama yonghwa...Unnie mesti datang tau..ni hari bahagia sulli..unnie wajib..!!
Kata sulli lagi dan berlalu pergi apabila melihat wajah sica kesediahan..
Maafkan sulli unni sica..Bilik Jessica...
Yuri mengetuk bilik sica dengan gembira..yuri ingin berkongsi cerita dengan sica tentang lee minhoo yang melamarnya..
Sica boleh yuri masuk tak..?
Yuri mengetuk bilik sica..tapi tak ada basalan dari sica..yuri pun membuka bilik sica yang tak terkunci..Sica waeyo..? Napa menangis ni..?
Soal yuri..Sica hanya mendiamkan diri..
Yuri yang tak puas hati memanggil gyurii tapi tangan sica cepat menarik yuri sehingga terduduk yuri..
Jangan panggil gyuri la..
Balas sica ter esak esak..Tapi kenapa sica menangis ni cuba cerita..
Kata yuri lagi..Jessica membuka handbegnya dan mengeluarkan jemputan sulli..
Omo..!!! Ni tak boleh jadi..ni da kes berat..
Kata yuri..Gyuriiii...!!!
Jerit yuri tanpa menghirau kan sica yang melarangnya..
Gyuri yang ingin menuju ke dapur untuk memasak terkejut dengan jerita yuri..dan laju je kaki gyuri menaiki anak tangga menuju ke bilik sica..
Waeyoo...?? Terjerit jerit ni..
Marah gyuri..Gyuri tengok ni..
Kata yuri dan menghulurkan kad kepada gyuri..Aigoo..!!! Yonghwa nak kena ni..suka2 dia je nak sakitkan hati saeng gyuri..
Nada marah gyuri sambil mengulung baju lengannya..ala2 nak bergaduh..Hahahahahaaa...
Kelakar la gyuri ni..
Kata sica..Gyuri dan yuri terdiam melihat sica ketawa...
Bersambungggg..
YOU ARE READING
My Love Mong Familiy (Complete)
FanficMy Love Mong Family Mengisahkan tentang adik beradik yang kehilangan ibu bapa mereke akibat di bunuh dengan kejam.... walau pun kehilangan ibu bapa hidup mereka tetap di penuhi kebahagian.. Pelakon.. Nam gyuri Jessica Kwon Yuri Bang Minah Park Shin...