Part 15

132 1 0
                                    




ik stuur een berichtje naar Gio "wat lief! X Selena". Ik druk op verzenden en kijk verder naar tv.

Ondertussen is Gio klaar met zingen en gaat hij terug bij Sien staat. 'Zo, als ze je nu niet vergeeft, weet ik het ook niet meer' zegt Sien enthousiast. Gio grijpt naar zijn gsm en leest het berichtje dat hij net gekregen heeft. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht en kijkt naar Sien. 'Het gaat de goede weg op Sien' Zegt hij blij. Sien lacht en geeft hem een boks op zijn schouder. 'Beste ketnet'ers, kijk volgende week terug voor alweer een super leuke kingsize live!'.

Ruby en Marah kijken me nieuwsgierig aan. 'heb jij nu net een berichtje naar Gio gestuurd terwijl hij live op tv was?' vraagt Marah met haar hoofd een beetje schuin. Ik lach even lief 'ja' zeg ik onschuldig. Ik krijg een smsje terug "ben je vandaag thuis? kus Gio". Ik stuur snel terug "ja waarom? X Selena". Ik krijg al een beetje stress omdat hij die vraag stelde. "zomaar... kus Gio" stuurt hij terug. Ik ben best wel nieuwsgierig maar wil niet opdringerig lijken dus leg ik mijn gsm maar weg. 'kom we gaan nachtwacht kijken!' zegt Ruby terwijl ze met de afstandsbediening al in haar handen zit. Ik lach en ga snel bij haar zitten.

We hebben al 3 afleveringen gekeken en het is aan mij om de volgende te kiezen. Ik kies "de weerwolf". Dat is altijd al mijn favoriete aflevering geweest. We zitten gezellig samen in de zetel als opeens de bel gaat. 'ik ga wel!' zeg ik en ik sta recht en loop naar de deur. ik doe de deur open. 'hey schoonheid' zegt Gio die daar staat met een grote bos bloemen. Ik weet niet goed wat ik moeten zeggen en staar hem maar wat verbaast aan. Hij lacht om mijn reactie en reikt me de bloemen aan. Ik pak ze aan. 'euhm... wil je binnenkomen?' vraag ik als ik merk dat het wat ongemakkelijk begint te worden. 'ja dankje' zegt Gio en hij volgt me richting de woonkamer. Ik schaam me een beetje als ik hoor dat nachtwacht nog steeds aan het spelen is op tv. Gio hoort het ook en kijkt me lachend aan. Ach die lach, echt om bij weg te smelten, zeker als hij tegelijk zijn neus wat optrekt, gewoon TE schattig. Ruby en Marah kijken verbaast als ze zien dat Gio door de deur komt gewandeld. Vooral Marah is heel verwonderd. Ze kijkt wel 3 keer van de tv naar Gio en terug. 'Eum... Wij gaan even naar boven' zeg ik tegen mijn vriendinnen terwijl ik de bloemen in een vaas met water zet. Ik doe teken naar Gio om de trap op te gaan. Ik zie Ruby nog kusbewegingen maken wanneer ik ook naar boven wil gaan. Ik steek mijn tong naar haar uit en volg Gio dan naar boven. Wanneer we boven zijn aangekomen toon ik Gio mijn kamer en we gaan naar binnen. Ik ga op bed zitten en Gio volgt mijn voorbeeld en komt naast me zitten. 'het spijt me Selena' zegt hij lief. 'het is al goed Gio, het is je vergeven' zeg ik lachend terwijl ik mijn met bovenlichaam tegen dat van hem zachtjes stamp. Gio begint ineens heel hard te lachen als hij mijn kussen van nachtwacht op mijn bed ziet liggen. Ik had er een paar maanden geleden in een dronken bui met rode alcoholstift een hartje op getekend, volledig rond wilko zijn hoofd. Ik voel dat ik begin te blozen maar kan dan mijn lach ook niet meer inhouden. Gio staat op en begint wat rond te snuffelen in mijn kamer. Ik zet me ook recht omdat ik natuurlijk niet wil dat hij mijn ondergoedlade gaat opentrekken. Ik ga maar wat leunen tegen de muur en hou Gio nauwlettend in de gate. 'kan je het vinden?' vraag ik met een wenkbrauwen omhoog. 'oh sorry.. ik was gewoon wat aan het rondkijken, je hebt een mooie kamer' zegt hij terwijl hij nog eens in het rond kijkt. Zijn blik stopt als hij in mijn ogen kijkt. Hij komt wat dichter tegen me. Ik kan nergens heen want ik sta tegen de muur. Niet dat ik dat zou willen natuurlijk. 'maar jij bent mooier' zegt Gio terwijl hij bijna tegen me aan staat en een lok haar uit mijn gezicht haalt en achter mijn oor steekt. Hij komt dichter met zijn hoofd. Zijn ene hand heeft mijn wang vast en de andere mijn heup. Ik voel dat hij een beetje trekt aan mijn heup om me dichter tegen hem aan te krijgen. Ik voel zijn adem op mijn gezicht en voor ik het weet voel ik zijn lippen op die van mij. Ik voel een rilling door heel mijn lichaam gaan. Ik leg mijn handen in zijn nek en kus hem terug.

I Wish You Were Mine - Gio KemperWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu