Iyi okumalar😊
Amir daha fazla dayanamayip Adama saldırmıştı sıraladığı yumruklarin haddi hesabı yoktu oyleki adamin yüzü kanla dolmuştu " Sen kimsin lan sen kimsin de benim karım hakkinda böyle konuşuyorsun öldüruurm lan seni yaşatmam lann " herkes çığlık çığla bağırırken birden duyulan silah sesiyle herkes olduğu yerde kalmıştı.
" Agrin yengeeeeeeeeee" Berfinin bağırmasiylaa herkes o tarafa bakmişti Agrin son kez Amir le göz göze gelip olduğu yere yığılïp kaldi Amir olayin şokundan sadece donup kalmıştı...Vurulmanin ardindan Amir dövdüğfu adami bırakip hızla Agrinin yanina çıkmişti bembeyaz olan gelinliği şimdi ise kana bulanmıştı Amir hiç bekletirmeden kollarinin arasina aldi konaktan çıkıp arabanin arka koltuğuna yatirdi oda yanina oturarak kafasina dizinin ustune koydu Amedin arabayi son hızla sürmesiyle 10 dakika geçmeden hastaneye varmışlardi yol boyu Amir " güzelim aç gözünu ne olur şimdi olmaz hayir şimdi olmaz daha yeni başlamişken şimdi olmaz Agrin"demişti ama bir türlü gözünü açamamıştı Agrin gelin.
Geçen 2 saatin sonunda bütün herkes oraya toplanmışti duyan herkes gelmişti Amir duvara yaslanmiş bir şekilde dururken Agrinin o son bakışı bir türlü gözünün önunden gitmiyordu gözleri eline kayınca Agrin kanı eline bulaşmıştı.
Berfin hanim Ağıtlar yakarken Amir etrafina bakip ağlan rukiye yi gördü hiç düşünmeyip hızla yanina gitti kolundan tutup kaldirdi " Kim o şerefsizz" rukiye anlamayan gözlerle bakarken"kim kim Enişte " Amir burnundan soluyordu resmen bir an önce onu bulup öldürmek istiyordu.
"Konağa gelip ben Agrinin sevdalisiyim diyen şerefsiz Agrin le aralarinda ne var "demesiyle Rukiye sinirlenmişti kolundan tutup sakin bir yere çekti " Enişte sen ne diyorsun benim kardeşim öyle bir insan değil Onun saplantili aşığı var Agrin le bi alakasi yok Agrin ne yaptiysa ne ettiyse ondan vazgeçtiremedi. Ya benim olacaksin diyor yada kara toprağın Ama asla başkasina ait olmicaksin sen sadece bana aitsin deyip duruyordu" rukiye anlatirken Amirin sinirden kemiklerini kırabilirdi yüz hatlarinin sertleşmesinden açıkça belli oluyordu " kim Adı ne nerde bulabilirim" rukiye iyice endişelenmişti " enişte şimdi zamani değil karın ameliyatta ve hiç bir haber yok bu durumdayken onun peşine düşmiceksin dimi " " sana kim dedim rukiye çıldırtma beni " yüksek çïkan ses tonu rukiyeyi iyice korkutmuştu "Berzan nerde oturduğunu bilmiyorum " Amir tam arkasini donup gideccek rukiye kolundan tutup "enişte yapma gitme Agrin bu haldeyken gitme " demesiyle Amir bi an duraksayip düşündü.
Sonra da kapiyi çekip çikti Koridorun sonuna gelirken Dokturun "hastanin yakinlari sizlermisiniz " dediğini duydu ve hizla oraya koşup "evet ben kocasiyim karımin durumu nasil doktor" doktur ifadesiz bi suratla " kurşun böbreğine zarar vermiş ve çok kan kaybetmiş acilen (A Rh+) kana ihtiyacimiz var " demesiyle Amir " benim kanım uyuyor doktur " doktur kafa sallayip hemşireye seslendi" hemşire hanim çabuk hastaya uygun kani bulduk acilen kan verilsin" " tamam doktor bey " diyen hemşire Amir ağa ya dönüp " siz benimle gelin "ded.Tam 1 saattir Amir ağanin kanı alınmiş Agrin geline verilmişti ama hala bi haber yoktu. Hastane de olan Duran ve Haznedar aile sinin bireyleri doktor dan gelen iyi haberi bekliyorlardi.
Amir ağa nin aklında ise Berzan denilen adami öldürme isteyi vardi ama şuan tek istediği Agrin gelin den gelen iyi haber di.
Amir ağa Agrin ile ilk karşılaştığı günü hatırlayinca dudağı yukari kıvrilmıştı nasl da utanimıştı o gün.
Amir hayal alemine dalmışken doktor kapidan çıkıp Aile bireylerini etrafina taplamiştı.
"Verdiğimiz kan sayesinde Hastamız normale döndü birazdan normal odaya alınacak " demesiyle herkes sevinçten ne yaptiğini bilmiyerek ilk gördüğü kişiye sarılıp duruyorlardi.
Amir ağa " biliyordum be biliyordum pes etmiceğini biliyordum sen benim bile karşımda duracak kadar cesursun pes etmiceğini biliyordum" Amir ağa hayatinda hiç bu kadar mutlu olduğunu hatırlamiyordu.
" doktor bey karımı göre bilir miyim?" Diyen Amir ağaya " birazdan uyanir o zaman göre bilirsiniz ama yalnızca 1 kìşi yeni ameliyatttan çıktiği için dinlenmesi gerekiyor " dedi. "Tamam " diye kısa bi cevap aldi.
Amir ağa odaya alinan karısının bir an önce yanina gitmek istiyordu.
Agrin gelinin bulunduğu odanin önüne gelip bir sure camdan izledi sonra kapiyi açıp içeri girdi Agrine yaklaşıp yanindaki sandalye ye oturdu dhaa bi kaç saat once ki yüzünun sıcaklığı şuan koca bi soğukluğun içerisindeydi.
Amir ağa bir elini avuç içine aldi buz gibi olan eli şuan Amir aģanin şefkatiyke ısıniyordu alnina düşen bir tutam saçı geriye atacakken Agrin gelin gözlerini aralamıştı.
Amir hızla ellerini çekip kendini düzeltmişti zoraa Agrine bi nefes kadar yakın duuryordu. Agrin etrafina göz gezdirince Amir de takili kalmıştî gözleri bi an nerde olduğunu anlayinca yataktan kalamaya çalıştı" Aaaaaahhhhh " diye bi ses çıkardi Amir panikleyip onu tekrar yerine oturtmuştu." Kızım nopiyosun sen delirdin mi yaran var kaniyacak otur oturduğun yerde" Agrin tekrar yerine uzaninca bi anda aklina gelen kişiyle "Berzan " Amir duyduğu sesle bi anda öfkeyle dolmuştu "Amir ağa sen Berzan a naaptın " "henüz bir şey yapmadim ama yapicam deri sini yüzecem o şerefsizin " Amir burnundan soluyordu Agrinin ilk onu sormasina da ayrı bi sinirlenmişti.
"Hayır Amir ağa hiç bir şey yapmicaksın o bilerek yapmadi o bana asla zarar vermez" " sen bana onu mu savunuyorsun ne var aranizda he søyle ne va-"devamini getiremeden suratina tokadi yemişti Amir " haddini aşma Amir ağa ne saniyorsun sen beni hee " Amir sinirden kendini zor tutuyordu.
"Söyle o zaman niye konağa gelip ben evlenmiş olduğun kadının sevdalısïyim dedi." Agrin " yaa sen neden anlamak istemiyorsun Aramizda hiç birsey yok olamaz da ve ben seninle evlendim farkındamisin sen bana nasl boyle bir benzetme yapabiliyorsun " Amir Agrin gelinin soylediklerini düşununce hak vermişti o artik onun karısiydi ve ondan şüphe etmemesi gerekiyordu ama Amir de haklıydi kendince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Yarası
Aktuelle LiteraturYıllar sonra tekrar bir araya gelen üç genç adam. HAZNEDAR aşiretinin yeni ağası olan Amir Ağa kısa sürede koca mardine mertliği, saygınlığı, cesareti ve yakışıklığıyla nam salmış ve duyan herkesi kendine hayran bırakmıştı. Babasının verdiği bir kar...