0.0

28 7 10
                                    

Başladığınız tarih》

Başladığınız saat 》

''Allah'ım hayat neden bu kadar sıkıcı olmak zorundaağ?'' Yatağımdan kalkar kalkmaz bağırarak hayatı sorgulamaya başladım. Cidden hayat neden bu kadar sıkıcı olmak zorunda?

Bu arada ben Arın Kızılırmak. 18 yaşında ve 12.sınıf öğrencisiyim.  Daha doğrusu bu yaz bitince 12.sınıf öğrencisi olacağım. Kızılırmak Kolejinde okuyorum. Çok şükür durumumuz yerinde. Ve evet okul bizim. Ayrıca Kızılırmak Holdingi'ni babam ve Arif amcam yönetiyor.

Arif amcamın kızı  Arzum da benimle aynı sınıfta. İnanır mısınız bilmem ama aynı gün doğmuşuz. Aslında o gününde doğmuş ama ben bir hafta erken doğmuşum.

Arzum'u çok seviyorum. Sanki kuzenim değilde kardeşim gibi. Zaten aynı evde kalıyoruz.

Neyse şuana geri dönelim.

Yataktan kalkınca hemen Arzum'un odasına yöneldim. Kapısını çalmadan açtım. Açmaz olaydım.

Resmen yataktan hamile kalacak. Resmen yatağın ırzına geçmiş.

 Resmen yatağın ırzına geçmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arzum ve oda bu değil)

Koşarak yanına gittim ve uyandırmaya çalıştım. Yoksa felç olacak.

''Laağn Arzuuğğm kızım kalksana. Bak felç olursun. Bak Ege'yi bi daha takip edemezsiiğn''

Tabii ki bunu der demez yataktan fırladı. Evet Arzum Ege'yi seviyor ama bunu ona söylemiyo. Salak. İnsan seviyosa  reddedilmekten korkmadan ' ben seni seviyorum' diyeceksin.
(Aynı fikirde olanlar buraya👉)

Hayır içimin yandığı Ege'de bunu seviyor ama o da söylemiyor. Bide bu bana 'sakın Ege'ye söyleme yoksa başak eve giderim seninle kalmam' diye tehdit ediyor. Yoksa şimdi bunlar
Sevgili olurlardı.

Arzum kendi aşkından kör olmuş, sevdiğinin ona aşkla baktığını bu yüzden göremiyor.

Aslında Ege'nin onu sevdiğinden tam emin olduğumda İkisinede birbirlerini sevdikleri söyleyecem.

Bu arada Ege 19 yaşında. Aslında sınıfta kalmadı. Onun söylediğine göre annesi ve babasının boşanma süreci yüzünden 2.sınıfı adam akıllı okuyamamış ve 3.sınıfa geçmeden tekrar 2.sınıfı okumuş.

Neyse şuana geri dönelim.

Yataktan kalkınca giyineceğini ve odadan çıkmam gerektiğini söyledi. Göz devirip odadan çıktım ve kendi odama gittim. Banyoya girip kısa bir duş aldım çünkü hayvan gibi terlemiştim. Çok doğal çünkü AĞUSTOS AYINDA ANYALYA'DA YAŞIYORUM bunu sadece AĞUSTOS AYINDA ANTALYA'DA YAŞAYANLAR anlar.

Banyodan çıkıp saçımı kuruturken Arzum'unda saçını kuruttuğunu çaprazımda olan odasından gelen saç kurutma makinası sesinden anladım. Giyinmek için dolabımı açtım. Ama giyinmeden önce bir yere gidip gitmeyeceğimizi Arzum'a sormak için kapıyı araladım ve bağırdım. ''Aarzuuğm biyere gidecezmiiğ?'' Arzum'da aynı şekilde bağırarak cevap verdi. ''Eveeeğt Ege mesaj attıığ. Arkadaşıyla buluşacakmış bizide çağırdıığ.'' Bende '' Tamaaaağm'' diye bağırdım ve tekrar dolabımın karşısına geçtim.

TIRREK NE DEMEK¿ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin