Güzel Anlar

860 56 15
                                    

Jimin sakince geri çekilmiş ve jungkook'u dizlerinde oturur vaziyette oturduğu kucağın sahibine bakıyordu. Jimin'in içindeki burukluk daha da kendini göstermiş ve Jimin'in bu burukluğa boyun eğmesini sağlamıştı.

Ortada kendini göstermeye yüz tutmuş bir aşk vardı, peki ya bu aşka sahip çıkabilecek birileri var mıydı? Bu sorunun cevabını ikilide bilmiyordu. Öylece bir-birlerine bakan ikili birçok şey düşünüyor ama bu düşüncelerini kendilerine saklamayı tercih ediyorlardı.

Jungkook: bana mı kırıldın?

Jimin jungkook'un sesiyle kendine gelmiş ve başını eğerek iki yana salladı.

Jungkook: Tae'ye dediğim şeyler yüzünden mi?

Jimin: hayır Jungkook emin ol seninle alakalı değil.

Jungkook alayla gülüp jimin'in minik ellerini kavradı.

Jungkook: seni kıracak bir şey yaptıysam özür dilerim. Emin ol seni kırmak istememişdir.

Jimin burukça gülümseyip kafasını kaldırdı ve başını iki yana salladı.

Jimin:dedim ya seninle alakalı değil.

Jungkook : emin misin?

Jimin başını sallayarak jungkook'u onayladı.

Jungkook: bugün hastaneye gitmeyelim seninle abi-kardeş vakit geçirelim. Ne dersin?

Jimin gülümseyerek başını sallamıştı.

Jimin:olabilir.

Jungkook iç çekmiş ve burukça gülümsemişti. Küçüğünün üzülmesine dayanamıyordu ama ona yaklaşırsada içindeki hislerin çoğalacağını biliyordu.

Jungkook: ne yapmak istersin?

Jimin ve bir süre düşünmüştü aklına bir şey gelmemesiyle usulca gözlerini açmış ve karşısındaki gözlere bakmıştı.

Jimin: bilmiyorum.

Jungkook derin nefes alıp içtenlikle gülümsedi.

Jungkook:istersen ilk olarak atıştırmalık hazırlayalım sonra da bir-birimize sorular soralım.

Jimin başını olumlu anlamda sallamış ve istemesede oturduğu dizilerden kalkmıştı. Jungkook jimim'in dizinden kalkmasıyla yataktan kalkmış ve elini kimine doğru uzatmıştı. Jimin ise jungkook'u elini tutma gereksimşnde bulunmadan yataktan kalkmış ve mutfağa doğru ilerlemişti. Jungkook omuz silmiş ve Jimin'in peşinden ilerlemişti.

İkili mutfağa geldiklerinde tatlı tabağı hazırlamışlardı. Salona geçen ikili yerde birbirlerine bakacak şekilde bağdaş kurmuştu.

Jimin: ilk kim başlıyor?

Jungkook derin nefes alıp konuşmaya devam etti.

Jungkook: ilk ben başlarım. Öncelikle şunu söyleyeyim isteğimiz tarzda soru sorabilirim anlaştık mı?

Jimin başını olumlu anlamda sallamış ve ortaya koydukları tatlıdan bir ısırık aldı.

Jungkook: Daha önce kaç tane kız arkadaşın oldu?

Jimin yanakları kızarmış ve başını eğmişti.

Jimin: Jungkook ben...​

Jungkook: evet jimin sen?

Jimin: benim hiç kız arkadaşım olmadı yani ben kızlarda-

Jimin'in lafını bölen şey ise jungkook'un kahkasıydı kendi söyleyeceğini anlamış ve ona güldüğünü zannediyordu.

Gizli AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin