Від лиця Насті
За 15 хвилин кортеж Даніеля заїхав на подвір'я мого будинку. Коли ми вийшли з авто нас одразу зустрів мій дворецький.
- Доброго вечора міс!
- Доброго, Джордж в мене до тебе прохання!
- Слухаю!
- Запроси моїх батьків до нас на сніданок!
- Так місіс Свонт! На цьому все?
- Поки що все!
Ми з Даном зайшли в будинок.
- Будиш вечеряти? (Запитала я)
- Ні..
- Тоді, думаю варто піти спати! Завтра важкий день!
- Так пішли!
Даніелю підготували кімнату не оподалік від моєї. Я прийняла ванну і пішла спати. Як виявилось заснути було не легко! Я безконечно думала про те як батькам вийшло провернути це все? А головне навіщо??? З тими думками я заснула.
Від лиця Дена (Даніель)
Я проснувся від якогось шуму... Вставши з ліжка я направився до дверей, вийшовши з кімнати я одразу пішов на шум. Він лунав десь з низу, це були чиїсь кроки, а потім глухий удар, як ніби щось впало. Я не зауважив охорону на коридорах, тому одразу дістав зброю яка зі мною завжди. Я встав перед закритими дверми, і знову глухий удар, я вже хотів зайти в кімнату, але в наступну секунду з цієї кімнати пролунали прекрасні ноти фортепіано. Я заховав зброю і легенько відчинив двері. Я старався зайти безшумно...
Від лиця Насті
Я сиділа в пустій кімнаті, де було лише фортепіано. Я часто грала, це допомагало мені позбутись думок!
Та раптом я почула шорох за своєю спиною. В наступну секунду я перестаю грати і завмираю на місті...
- Даніель?
У відповідь лише звук кроків...
- Не зупиняйся! Зіграй ще! (Попросив пошепки Ден)
На мому лиці виросла посмішка, я знову розпочала поволі натискати на клавіши. Даніель підійшов до вікна і дивився кудись в даль.
20 хвилин по тому
Я завершила грати й вставши з крісла, почала повільно підходити до Дена. Та коли я була зовсім близько він потягнув мене за руку і поставив перед собою притиснувши до підвіконня. Я спіймала його темний погляд, він був як завжди не зрозумілим для мене.
- Даніель... (Він не дав мені сказати ні слова і нагнувшись поцілував мене)
Від лиця Дена (Даніель)
Як довго я чекав на це. Моя Настя зараз тут, поруч зі мною!!! Така маленька, тендітна, ніжна, її мені ніхто не замінить. Вона особлива! Зараз я розумію що хочу провести з нею все своє життя!
Я відхилився і подивитися в її золотисті очі в яких хочеться потонути!
- Настя, ти змінила мене! Я загубив самого себе, ти єдина за кого я хвилююсь! За яку готовий зробити все! Я хочу, щоб ти була зі мною завжди!
- Даніель (Прошепотіла вона)
- Настя я люблю тебе! (вона посміхнулась мені, її погляд був наповнений емоціями)
- А я тебе!!! (сказала вона і поцілувала мене)
Від лиця Насті (7 година ранку)
Я прокинулась в теплих обіймах Даніеля! Розплющивши очі я почала згадувати що відбулось вчора. Я подивилась на Дена який ще міцно спав. На мому лиці з'явилась посмішка, але коли я згадала яка розмова мене очікує за сніданком мій настрій змінився. Вставши з ліжка я пішла у ванну, прийнявши душ я переодягнулась і повернулась в кімнату... Але Даніеля там не було.
Я одразу спустилась в низ, де зустріла прислугу.
- Доброго ранку міс!
- Доброго, ти не бачила Даніеля?
- Він поїхав хвилин 5 назад!
- Куди?
- Сказав що скоро повернися! Просив передати вам ось це! (Вона протягнула мені якусь записку)
- Дякую!
- Міс, ваші батьки будуть за 30 хвилин!
- Гаразд.
Я пішла на кухню і присівши за стіл почала читати лист.
Доброго ранку, я скоро повернусь, не сумуй!!! В мене до тебе прохання! Не сварись з батьками! Все буде добре! О 8:30 буду!!!
Я посміхнулась сама собі...Даніел у свому репертуарі))) З моїх роздумів мене вивів голос батьків.
- Доброго рану люба! (Мовили вони одночасно)
- Доброго (сказала я з посмішкою й обійняла їх)
- Як долетіла? (запитав батько)
- Чудово! Прошу до столу.
Ми снідали в тишені, але мама перервала це...
- Доню, а як там Барселона? Що нового? (Запитала з цікавістю вона)
Ну ось час настав! Сказала я сама собі й глибоко вдихнула набралась сміливості почати розмову...
-Барселона дуже змінилась! Бал пройшов чудово! Я знайшла старого друга нашої сім'ї! (в по думках я ухильнулась сама собі) - Ми прогулялись з ним нічним містом, він розповів мені багато цікавого!
- Он як? (усміхнувся батько) - І як і хто це?
- Я! (почувся грубий, впевнений голос Даніеля. Я перевела погляд на годинник на стіні. Хм 8:30 Ден у своєму репертуарі) Він повільно підійшов до нас і сів поряд біля мене, на лиці мами з'явилось здивування, а на лиці тата шок і злість.!
- Сподіваюсь я не запізнився? (сказав Даніель з посмішкою подивився на мене)
- Ні, ти вчасно! (Посміхнулась я йому) - Мама, тато, сподіваюсь ми пам'ятаєте Даніеля Джеймса!
- Як його забути? (Запитала мама) - Навіщо ти тут? Ти кинув мою доньку! Вона страждала такий довгий час, і це все через тебе!
- Перепрошую місіс Свонт, а ви впевнені що я кинув вашу доньку?
- Люба нам вже час (сказав мій батько, таке враження що він хоче уникнути цієї розмови)
- Ні, ми не можемо піти! Поки він тут я і кроку не зроблю! Вона знову попадеться в його пастку!
- Як ви могли так легко обманути свою доньку? Поховати її, як? (Даніель перейшов на крик)
Коли тато спіймав мій погляд, голосно видихнув і взяв руку моєї мами
- Як це поховали? Ти що таке говориш? (запитала стривожено мама)
- Я говорю про фальшиву могилу Насті в Барселоні!
Я вирішила більше не мовчати...
- Навіщо? Для чого ви придумали це все? Фальшивий лист, фальшива могила? Я не розумію вас!
Мама перевела погляд на батька
- Ти знаєш про що говорить Настя? (тато лише мовчки кивнув головою)
- Я зараз все поясню! (Сказав тихо він)
- Так, будь ласка! (Сказав Даніель)
- Коли Настя була в лікарні я підробив фальшивий лист від Даніеля, тобі я сказав що він кинув нашу доньку! Ти б не погодилась на все це! (Батько подивився на маму) - Для Даніеля я влаштував фальшиві похорони Насті!!! Я боявсь, поряд з ним вона була в не безпеці...
- Вам вже час! (сказала я крізь сльози й вставши зі столу направилась в кімнату)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Закохана в Мафіозі
RomansaВона дочка міліордера, красива немов янгол. Вона цілеспрямована, мила, вперта, не сидить на місці, вміє постояти за себе. В неї є все окрім справжніх друзів і щирого кохання, одного разу вона застає свого хлопця за зрадою...в цей момент вона думала...