Od autora
Znalazłem w monitoringu Szponu nagranie co się działo po scenie z Czarnych Chmór gdzie poznajemy tajemniczego omnika.
-------------------------------Tajemniczy omnik: Powiedz mi przyjacielu jak stoicie z arsenałem i liczbom żołnierzy?
Doomfist: Dobre stoimy z arsenałem a ludzi nam nie brakuje nonstop ktoś do nas dołącza np ostatnio dołączyła do nas dziewczyna która jest uzależniona od hakowania.
Tajemniczy omniki: Od hakowania?
Doomfist: Zgadza się od hakowania nie powiem przydatna ta dziewucha dobrze sobie radzi w robi szpiega, informatora czy nawet jako sekretarka jak na swój wiek a nie powiem unas dużo się dzieje że można książkę napisać.
Tajemniczy omniki: Nam nadzieję że w tej ostatniej funkcji to nie jako sekretarka do przedłużenia gatunku czy do własnych potrzeb 🤨.
Doomfist: Co ty w życiu by mi nie przyszło do głowy aby ją do tego zmuszać. Ona leci to co słyszałem że na typa który zabił Antonia w Rialto
Tajemniczy omniki: A chodzi ci o starszego oficera Gabriela Rejesta.
Doomfist: Tak ale to ponoć plotki
Sombra: *Dzwoni do Doomfista*
Doomfist: *Patrzy na telefon* To ona
Tajemniczy omniki: Gabriel Rejestr?
Doomfist: Nie ta dziewczyna o której Ci mówiłem która jest uzależniona od hakowania dzwon do mnie chcesz posłuchać.
Tajemniczy omniki: Z wielkom przyjemnością. Przecież będę z wami pracował więc muszę wiedzieć z kim będę miał do czynienia.
Doomfist: OK to dam na głośno mówiący*dopala w telefonie głośno mówiący * Hallo Sombra.
Sombra: Doomfist ja ci nogi z dupy powyrywam tak że ta ruda irlandzka małpa Moira nie będzie Ci mogła je przyszłyć.
Doomfist: °-°
Tajemniczy omniki: XD🤭
Sombra: Ile można mieć przepoconych koszulek po jednym treningu ludzie przecież one leżom po całej bazie one są. Doomfist to że jestem na płatnym starzy i już z góry mam zapłacone nie oznacza że jestem twojom sex służącą. Jak Ci te jebane koszule w dupe wsadze to ci mordom wyjdom.Jak tylko wrócisz do bazy to cie tak pogodnie że ludzie sobie pomyślą że to jakaś gra wstępna jest czy coś. Ale uważaj bo cię tak dogodnie że przy tym napuszczanie lwa z zeszłym miesiącu to będzie nic. I nie wspominając o tym ręczniku z siłowni jak on jebie wszystkie obiekty tej Irlandii która ma fioła na punkcie genetyki pozdychały i w dodatku wszystkim posmakowowały dania jakie robimy w bazie mówiąc że to jest lepsze niż ten smród a wiesz że już 40% naszych żołnierzy umarło z powodu zatrócia pokarmowego.
Doomfist: Ale Sombra.
Sombra: Ja ci dam ale ty dziadu jak cię dopadnę to cię tym razem podtopie w tym fioletowym garnku który stoi obok teko żółtego w pokoju Moiry.
Tajemniczy omniki: * dusi się że śmiechu * fajnie tam macie.
Sombra: Ty mi lepiej powiedz co robimy z Izraelem.
Tajemniczy omniki: °-°
Sombra: Bo za Chiny ludowe nie odam im tego złotego Allaha. A ostatnio to ich tu zawile przychodzi Doomfist ja się boję że znajidom mój sprzęt komputerowy który ty od NASA zajebałeś ten róż z kotka i w 3D którom z NASA zajebałeś mówiąc im że przyszedłeś podziwiać start rakiety.
Tajemniczy omniki: Co macie sprzęt komputerowy z NASA przcierz tak się czeka latami.
Doomfist: Mamy I to nie jeden.
Sombra: A no i jeszcze coś ty wtedy w bazie nagadał że byliśmy ukraść plany do jakiegoś akcelatora a tak naprawdę to bylibyśmy wtedy na koncercie Lucjana matko ale wdedy się tam najebałeś że przez tydzień leżałeś w izbi trzeźwień.
Doomfist: Sombra T-T
Sombra:Żadna tam Sombra powiedz mi jedno kiedy ty mi dasz te 5 milionów które przegrałeś w karty? Kurwa mać przecież zarabiamy dziennie chyba po 20 biliardów a ty nie chcesz mi dać tych 5 milionów to normalne jak 3,50 a czekam już ze sześć miesięcy nanie. No żesz mi je daj bo je legalnie wygrałam bo jak nie to przestanie podmieniać cię na hologram na spotkaniach i doprowadzenie że z Szponu cię wypiepszom. I nic mnie nie powstyma a zwłaszcza ten popierdolony omnik co ma z tyłu zrobiony pedalski kok jakby był zrobiony z Japonii
Doomfist: :-[
Tajemniczy omnik: *podwkórwiony*
Sombra: Tak o nim myślę to się zastanawiam czemu go jeszcze nie przerobiłam na wibrator bo on jest tak chujowy że nawet by do tego nie byłby zdolny.
Doomfist: ALE SOMBRA JA JESTEM NA GŁOŚNO MÓWIĄCYM I ON TO WSZYSTKO SŁYSZY.
Sombra: O kurwa przepraszam.
CZYTASZ
Typowe normalne rozmowy w Szponie cz. 2
TerrorRozmowy Telefonicznej organizacji overwatch jakom jest Szpon cześć 2