Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz:
(07.07.2020)
***
Kafamı sıraya koyarak uyumaya çalıştım,altını çiziyorum ÇALIŞTIM, bütün herkes uyuyabilirde ben niye uyuyamıyorum? Yanımda oturan Zeynep'in koluna delik açarcasına dürttüğümden bana çatık kaşlarla bana baktı.
"Ne var Miray?"
"Ni vir Miriy? Sıkıldım olm gel bahçeye çıkak."Ayağa kalktığında bende kalktım.Koridora besmele çekerek giriyorum.Allah'ım yarabbim okulu sanırsın ahır herkes ikik kakış,yani medeni bir şekilde yürüyemiyor musun?Bahçeye çıktığımızda onu gördüm.Yarimi,aşkilatamı,ahtapotumu.Neyse abartmayım.Bazen hayatımı sorguluyorum,niye onunla çarpışıp kitaplarım havaya uçmadı veya taktiye bineceğimiz sırada ellerimiz birleşmedi.
"Ciğerim nerelere daldın"
Zeynep'in beni dürtmesiyle düşüncelerimden kurtuldum."
"Ankara'da deniz yokkiiii"Dedimde gözlerini devirdi.Alkışa gerek yok, alkışa gerek yok.
"Sen benimkinin telfn numarasını buldun mu?""Senin ki hangisi...haa şey buldum tabi cinim sen beni ne zanettin?"dedi
"İnsan"dediğimde ikimizde kikirdadik.
"Hadi ver,ver Ahtapotumla mesajlaşıcam benn""Yaz 05*** *** ** *.okey bana borçlandın yalnız!" offf evet bide bu var.
"Tmm kanka hallederiz"dedim.İçimi kemiren bir heyecan sardı,akşam ona yazacaktım onu hergün okuldan sonra takip ediyorum ama bugün geçiştiricem.
***
Ders:Ma-te-ma-tik
Benim beyin felç.Kapimizin 2 kere tıklayıp açılmasıyla dikkatimi oraya verdim.Oydu Burak'ım ahtapotum,neyse bugün nöbeyçiydi."Size bir duyurum olacaktı.Her sınıftan 3 kişilik grup olarak bir şarkı yarışması olacak.İsteyenler katilabilir,iyi dersler."dedi.Sesime güveniyorum iyiydim yani bu sınıftan gruplarda yer alabilirim.
"Hocam n'olur beni seçin gözünüzü sevdiğimmm."dedim
"Bakarız siz kendi aranızda yaparsınız."dedi.Yaklaşık 15 dk sonra sınıfa anons yapmış ve grupta yer almıştım.Görecez bakalım kim yeniyor?
(Şarkı zamni)
"12\A sınıfı grupları sahneye davet ediyoruz"dediğinde hoca bizim gruba baktım.Emir,Zeynep ve bendik ben hem gitar çalacağım hemde söyleyecektim,Zeynep'te benle söyleyecekti ama esas yerleri ben söyleyecektim.Emir piyano calacakti.Şarkıyı söylemeye başladığımda gozlerim ahpototomu buldu.Seni neler bekliyo aşko bekle sen.
***
Yarışmanın sonunda tabeke biz kazandık.Eve geldigimde çantamı kenara firlatıp odama geçtim ve ciğerime mesaj attım
Miray:Bana şans dile.Cigerim:iyi şanslar:))
Zeynep'in mesaj yerinden çıkıp ahtapotuma mesaj attim.Öküzümmm°·°:Seninle birgün parkta çekirdek kola keyfi yapacağım.
(O sırada Burak'tan)
Canim kankim Can ile konuşurken telefonuma bildirim geldi.Bilimmeyen numaraydı.05*** *** ** **:Seninle birgün parkta çekirdek kola keyfi yapacağım.
Kimdi ki bu,tanıyor muydum?Herneyse beni 2 gune unutur.Telefonu komodinin üstüne koyup Can ile sohbetime devam ettim.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim
Teen Fiction05** *** *** **:Seninle birgün parkta çekirdek kola keyfi yapacağız:))